Gå til innhold

Respektløst eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misunnelig HI?

Jeg syntes det er flott at hun ærer sin venn. Ha nå litt takhøyde for andre mennesker da.

Anonymous poster hash: 6cce0...3a3

Du kjenner henne personlig forstår jeg? ;)

Jeg synes Tone er ei smell vakker frøken, men jeg er over gjennomsnittet pen selv, så den misunnelsen kjenner jeg ikke på. :)

Det var da fælt til terke reaksjoner på de fleste av dere.. Innser at jeg må være veeeeldig gammeldags når det kommer til begravelser. :) HI

Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig HI?Jeg syntes det er flott at hun ærer sin venn. Ha nå litt takhøyde for andre mennesker da.Anonymous poster hash: 6cce0...3a3

Du kjenner henne personlig forstår jeg? ;)Jeg synes Tone er ei smell vakker frøken, men jeg er over gjennomsnittet pen selv, så den misunnelsen kjenner jeg ikke på. :)Det var da fælt til terke reaksjoner på de fleste av dere.. Innser at jeg må være veeeeldig gammeldags når det kommer til begravelser. :) HI Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

Det jeg ihvertfall reagerer på er at du leser en reportasje fra en begravelse og finner det for godt å se på bildene av de sørgende for så å kritisere sminken (!!!!!) til en av dem.

Det er både respektløst og faktisk ganske idiotisk. Men kanskje godt at du dreit deg ut her inne, så slipper du den flausen blant venner og bekjente.

Jens kan heller ikke fri meg for å tenke at det er heldig for deg om du faktisk er over snittet utseendemessig så har du ihvertfall DET.

Anonymous poster hash: 1e510...436

Skrevet

Misunnelig HI?Jeg syntes det er flott at hun ærer sin venn. Ha nå litt takhøyde for andre mennesker da.Anonymous poster hash: 6cce0...3a3

Du kjenner henne personlig forstår jeg? ;)Jeg synes Tone er ei smell vakker frøken, men jeg er over gjennomsnittet pen selv, så den misunnelsen kjenner jeg ikke på. :)Det var da fælt til terke reaksjoner på de fleste av dere.. Innser at jeg må være veeeeldig gammeldags når det kommer til begravelser. :) HI Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

Gammeldags vet jeg ikke, men de sosiale antennene er vel ikke helt slått på? Man kritiserer ikke sørgende i en begravelse. Det er en av de tingene man faktisk ikke gjør.

Anonymous poster hash: 1e510...436

Skrevet

Misunnelig HI?

Jeg syntes det er flott at hun ærer sin venn. Ha nå litt takhøyde for andre mennesker da.

Anonymous poster hash: 6cce0...3a3

Du kjenner henne personlig forstår jeg? ;)

Jeg synes Tone er ei smell vakker frøken, men jeg er over gjennomsnittet pen selv, så den misunnelsen kjenner jeg ikke på. :)

Det var da fælt til terke reaksjoner på de fleste av dere.. Innser at jeg må være veeeeldig gammeldags når det kommer til begravelser. :) HI

Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

Gammeldags når det kommer til begravelser.....? Hvor har du det fra?! Førte bud greier du ikke engang å overholde, og det er å la de sørgende sørge! Ekkelt..

Anonymous poster hash: ad796...649

Skrevet

Dette blir jo en morsom diskusjon etter hvert. Du synes hun er respektløs. Jeg synes du er respektløs som hevder at hun er respektløs. Du hevder at du er gammeldags, antar at det står i motsetning til at jeg er moderne og mangler respekt og folkeskikk. I mine øyne er det rimelig å anta at den sørgende som har en relasjon til den som begraves, vet hva avdøde tenker og mener. I mine øyne er det derfor rart å mene noe om den sørgendes beslutninger. I mine øyne er det noe skammelig ved å sitte hjemme i stua og dissekere hva en ung sørgende har sminket seg med i en begravelse. Men det er kanskje bare meg?

Skrevet

Haha. Respektløst å ta vare på seg selv.

Har sett bilder nå og synes IKKE hun var oversminket.

Synes Tone utseendemessig er en flott jente. Ellers så betyr hun ikke så mye for meg.

Anonymous poster hash: 9dfa8...9b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...