Gå til innhold

Respektløst eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som sitter og synes at det er utrolig respektløst og utspekulert å stille opp i en begravelse med hele sminke-kalaset på plass i ansiktet? 
Da får i hvertfall jeg inntrykk av at Tone håpet på og nesten planla å havne i media, for å få dette til å handle om seg selv, framfor å ta et siste forvel med en gammel bekjent... 



Anonymous poster hash: 15ba8...4e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns dette var mer smakløst og respektløst.....



Anonymous poster hash: a8461...dac
Skrevet

Virkelig lite og legge seg opp i



Anonymous poster hash: 3a746...2d6
Skrevet

Hæ?

 

Anonymous poster hash: bbbfe...dd2

Skrevet

Gud bedre.. Noen tenker bare på alt for mye. Er det ikke slitsomt?

Skrevet

Vet ikke hvilken begravelse det er snakk om, men skjønner ikke at du som utenforstående (?) orker å bry deg med om en dame du ikke kjenner (?) har sminket seg mer enn du selv ville gjort.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du prater om, men om det er normalen trekker det mye mindre oppmerksomhet enn om hun plutselig hadde stilt opp uten sminke.

Skrevet

Jeg vet ikke med deg, men jeg pynter meg faktisk litt til begravelser! I respekt for den avdøde, familie og de som ellers måtte bry seg. Du synes kanskje joggebukse, flette og ingen sminke er tingen, jeg finner det respektløst og usmakelig!

 

Anonymous poster hash: af3a9...8fe

Skrevet

Herregud, hun ser da helt vanlig ut!



Anonymous poster hash: 63a29...3ea
Skrevet

Hvis man ser på VG så er det tydelig mye sminke, synes ikke det så bra ut med de lange øyevippene, men det er jo sikkert ikke vanlige løsvipper akkurat.
Enig i at det er litt spesielt med så mye sminke, men man vet jo ikke om hun skulle videre på noe etterpå. Det er jo ikke sånn at folk som ikke er i den aller nærmeste familien holder seg hjemme i flere dager pga en begravelse.

Skrevet

Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste...

HI



Anonymous poster hash: 15ba8...4e7
Skrevet

 

Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

 

Synes DU! JEG synes det er helt fantastisk smakløst å benytte en begravelse til å kritisere andre menneskers valg av klær f.eks. Hvor er din såkalte respekt for avdøde og dets familie og venner (deiblandt Tone) i dette egentlig?

 

Anonymous poster hash: ad796...649

Skrevet

Herregud. Alt man skal problematisere...



Anonymous poster hash: 2aae4...395
Skrevet

Hva i alle dager foregår i hodet på enkelte? Det falt meg virkelig ikke inn å tenke de tanker at hun hadde sminket seg for mye?



Anonymous poster hash: 9bc54...371
Skrevet

 

Bare jeg som sitter og synes at det er utrolig respektløst og utspekulert å stille opp i en begravelse med hele sminke-kalaset på plass i ansiktet? 

Da får i hvertfall jeg inntrykk av at Tone håpet på og nesten planla å havne i media, for å få dette til å handle om seg selv, framfor å ta et siste forvel med en gammel bekjent... 

 

Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

 

herrejesus så patetisk du er !hva faen er det du innbilder deg,at alt den dama gjør er gjennomtenkt og utspekulert? Sånne som deg må begynne å få seg et LIV!!!!!

 

Anonymous poster hash: af13e...cef

Skrevet

 

Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

 

 

Hvem er du som mener du har rett til å dømme hvordan andre skal sørge?

Hva gir deg rett til å bestemme hvordan andre best viser respekt for avdøde og nærmeste?

 

 

Du skriver du er ung - men særlig moden er du i hvert fall ikke!

Livet er langt mer nyansert enn det du har oppdaget!

 

Anonymous poster hash: 64ec4...6e7

Skrevet

 

Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 15ba8...4e7

 

Jåle seg opp faktisk!Litt sminke, svart kåpe og svart kjole. HVA ER SÅ JÅLETE MED DETTE DA HI????

 

Anonymous poster hash: af13e...cef

Skrevet (endret)

Herreminhatt. :kjefte:  Dersom Tone hadde kommet usminket til begravelsen så hadde det nok vært opprettet eks antall tråder på nett der man spekulerte på om hun var syk, om hun hadde problemer med svangerskapet, om mannen var gått fra henne mm.

 

Hun så helt som hun pleier å se ut. Jeg kler meg også pent og sminker meg når jeg går i begravelser.

Endret av Mamma4livet
Skrevet

Herreminhatt. :kjefte:  Dersom Tone hadde kommet usminket til begravelsen så hadde det nok vært opprettet eks antall tråder på nett der man spekulerte på om hun var syk, om hun hadde problemer med svangerskapet, om mannen var gått fra henne mm.

 

Hun så helt som hun pleier å se ut. Jeg kler meg også pent og sminker meg når jeg går i begravelser.

*fnis*

Skrevet

Misunnelig HI?

 

Jeg syntes det er flott at hun ærer sin venn. Ha nå litt takhøyde for andre mennesker da.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6cce0...3a3

Skrevet

Jøss. Visste ikke at Tor Milde var død en gang, jeg.

 

Anonymous poster hash: 4e724...29f

Skrevet

Jøss. Visste ikke at Tor Milde var død en gang, jeg.

 

Anonymous poster hash: 4e724...29f

 

 

Ikke fulgt med særlig i media i det siste kanskje...?

 

Anonymous poster hash: 2aae4...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...