Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Bare jeg som sitter og synes at det er utrolig respektløst og utspekulert å stille opp i en begravelse med hele sminke-kalaset på plass i ansiktet? Da får i hvertfall jeg inntrykk av at Tone håpet på og nesten planla å havne i media, for å få dette til å handle om seg selv, framfor å ta et siste forvel med en gammel bekjent... Anonymous poster hash: 15ba8...4e7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Syns dette var mer smakløst og respektløst..... Anonymous poster hash: a8461...dac
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Virkelig lite og legge seg opp i Anonymous poster hash: 3a746...2d6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Hæ? Anonymous poster hash: bbbfe...dd2
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Gud bedre.. Noen tenker bare på alt for mye. Er det ikke slitsomt?
Iiiiik Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Vet ikke hvilken begravelse det er snakk om, men skjønner ikke at du som utenforstående (?) orker å bry deg med om en dame du ikke kjenner (?) har sminket seg mer enn du selv ville gjort.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Jeg vet ikke helt hva du prater om, men om det er normalen trekker det mye mindre oppmerksomhet enn om hun plutselig hadde stilt opp uten sminke.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Jeg vet ikke med deg, men jeg pynter meg faktisk litt til begravelser! I respekt for den avdøde, familie og de som ellers måtte bry seg. Du synes kanskje joggebukse, flette og ingen sminke er tingen, jeg finner det respektløst og usmakelig! Anonymous poster hash: af3a9...8fe
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Syns Tone var en av de finest kledde og stesha jeg. http://www.dagbladet.no/2014/01/29/kultur/tor_milde/musikk/bisettelse/31536489/ Anonymous poster hash: aea4d...76c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Herregud, hun ser da helt vanlig ut! Anonymous poster hash: 63a29...3ea
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Hvis man ser på VG så er det tydelig mye sminke, synes ikke det så bra ut med de lange øyevippene, men det er jo sikkert ikke vanlige løsvipper akkurat.Enig i at det er litt spesielt med så mye sminke, men man vet jo ikke om hun skulle videre på noe etterpå. Det er jo ikke sånn at folk som ikke er i den aller nærmeste familien holder seg hjemme i flere dager pga en begravelse.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste...HI Anonymous poster hash: 15ba8...4e7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste... HI Anonymous poster hash: 15ba8...4e7 Synes DU! JEG synes det er helt fantastisk smakløst å benytte en begravelse til å kritisere andre menneskers valg av klær f.eks. Hvor er din såkalte respekt for avdøde og dets familie og venner (deiblandt Tone) i dette egentlig? Anonymous poster hash: ad796...649
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Herregud. Alt man skal problematisere... Anonymous poster hash: 2aae4...395
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Hva i alle dager foregår i hodet på enkelte? Det falt meg virkelig ikke inn å tenke de tanker at hun hadde sminket seg for mye? Anonymous poster hash: 9bc54...371
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Bare jeg som sitter og synes at det er utrolig respektløst og utspekulert å stille opp i en begravelse med hele sminke-kalaset på plass i ansiktet? Da får i hvertfall jeg inntrykk av at Tone håpet på og nesten planla å havne i media, for å få dette til å handle om seg selv, framfor å ta et siste forvel med en gammel bekjent... Anonymous poster hash: 15ba8...4e7 herrejesus så patetisk du er !hva faen er det du innbilder deg,at alt den dama gjør er gjennomtenkt og utspekulert? Sånne som deg må begynne å få seg et LIV!!!!! Anonymous poster hash: af13e...cef
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #18 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste... HI Anonymous poster hash: 15ba8...4e7 Hvem er du som mener du har rett til å dømme hvordan andre skal sørge? Hva gir deg rett til å bestemme hvordan andre best viser respekt for avdøde og nærmeste? Du skriver du er ung - men særlig moden er du i hvert fall ikke! Livet er langt mer nyansert enn det du har oppdaget! Anonymous poster hash: 64ec4...6e7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #19 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er selv ung og kler med da vitterlig fint i begravelser, men jeg mener virkelig at enkelte tradisjoner bør man holde fast ved. Synes det er feil å jåle seg opp i en så trist og tung anledning, av respekt for den avdøde OG de nærmeste... HI Anonymous poster hash: 15ba8...4e7 Jåle seg opp faktisk!Litt sminke, svart kåpe og svart kjole. HVA ER SÅ JÅLETE MED DETTE DA HI???? Anonymous poster hash: af13e...cef
Mamma4livet Skrevet 29. januar 2014 #20 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Herreminhatt. Dersom Tone hadde kommet usminket til begravelsen så hadde det nok vært opprettet eks antall tråder på nett der man spekulerte på om hun var syk, om hun hadde problemer med svangerskapet, om mannen var gått fra henne mm. Hun så helt som hun pleier å se ut. Jeg kler meg også pent og sminker meg når jeg går i begravelser. Endret 29. januar 2014 av Mamma4livet
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. januar 2014 #21 Skrevet 29. januar 2014 Herreminhatt. Dersom Tone hadde kommet usminket til begravelsen så hadde det nok vært opprettet eks antall tråder på nett der man spekulerte på om hun var syk, om hun hadde problemer med svangerskapet, om mannen var gått fra henne mm. Hun så helt som hun pleier å se ut. Jeg kler meg også pent og sminker meg når jeg går i begravelser. *fnis*
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #23 Skrevet 29. januar 2014 Misunnelig HI? Jeg syntes det er flott at hun ærer sin venn. Ha nå litt takhøyde for andre mennesker da. Anonymous poster hash: 6cce0...3a3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #24 Skrevet 29. januar 2014 Jøss. Visste ikke at Tor Milde var død en gang, jeg. Anonymous poster hash: 4e724...29f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #25 Skrevet 29. januar 2014 Jøss. Visste ikke at Tor Milde var død en gang, jeg. Anonymous poster hash: 4e724...29f Ikke fulgt med særlig i media i det siste kanskje...? Anonymous poster hash: 2aae4...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå