Gå til innhold

Hva skjer med barnet vårt da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker fortsatt at jeg hadde tvang som barn. Måtte gå der og der, måtte gjøre sånn og sånn. Jeg kunne bli HYSTERISK dersom noe hindret meg i å gjennomføre handlingen. Det gikk over hos meg, jeg vet ikke om det er normalt eller ikke.

Hva sier barnehagen om at han lukter på hendene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker fortsatt at jeg hadde tvang som barn. Måtte gå der og der, måtte gjøre sånn og sånn. Jeg kunne bli HYSTERISK dersom noe hindret meg i å gjennomføre handlingen. Det gikk over hos meg, jeg vet ikke om det er normalt eller ikke.

Hva sier barnehagen om at han lukter på hendene sine?

Jeg vet ikke om de har fått det med seg, har hvertfall ikke sagt noe. Har lurt på om jeg skal ta det opp med dem, men det hadde kanskje vært bedre å snakke med helsesøster eller noe?

Anonymous poster hash: 612bf...536

Skrevet

Oisann, når jeg leste dette innlegget kom jeg faktisk på at jeg selv hadde en periode som barn da jeg luktet på hendene mine hele tiden. Dette vil jeg rett og slett kalle en slags uvane. SIkkert en stressavledningsmanøver eller noe liknende. Uansett, jeg har ingen tvangslidelser eller noe i nærheten av et uvanlig forhold til slike ting i dag. Så det er ikke sikkert akkurat dette med hendene må være noe mer enn et utslag av litt stress eller liknende. 

Ellers har jeg ingen kompetanse til å svare på spørsmålene dine, men han er i alle fall heldig som har foreldre som stiller opp 100 % for ham og som gjør alt som står i deres makt for at hverdagen hans skal være god og trygg!

Anonymous poster hash: 53b1b...d07
Skrevet

Oisann, når jeg leste dette innlegget kom jeg faktisk på at jeg selv hadde en periode som barn da jeg luktet på hendene mine hele tiden. Dette vil jeg rett og slett kalle en slags uvane. SIkkert en stressavledningsmanøver eller noe liknende. Uansett, jeg har ingen tvangslidelser eller noe i nærheten av et uvanlig forhold til slike ting i dag. Så det er ikke sikkert akkurat dette med hendene må være noe mer enn et utslag av litt stress eller liknende. 

Ellers har jeg ingen kompetanse til å svare på spørsmålene dine, men han er i alle fall heldig som har foreldre som stiller opp 100 % for ham og som gjør alt som står i deres makt for at hverdagen hans skal være god og trygg!

Anonymous poster hash: 53b1b...d07

Godt å høre at andre har erfart sånt selv uten at det trenger å være noe galt :) Og takk for koselige ord!

Anonymous poster hash: 612bf...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...