Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Noen i klassen til datteren min får lov og være rødruss og feire med rødrussen mmens datteren min ikke får lov og blir nektet!!! Alle eller ingen synes jeg.. Anonymous poster hash: 6c376...cfd
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Har hun fullført 13 år skolegang er det vel ingen som kan nekte henne det... Anonymous poster hash: 66a6c...532
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Har hun fullført 13 år skolegang er det vel ingen som kan nekte henne det... Anonymous poster hash: 66a6c...532 russestyret nekter det!! Anonymous poster hash: 6c376...cfd
Gjest Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Hva er dette for noe tull da? "alle" kan bli russ. Og hvilken linje går hun?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Altså, hun er russ til våren selv, har fullført videregående og får ikke lov å være med på russefeiringen?? Hva begrunnes det med? Anonymous poster hash: e03f7...cbd
HvittHus Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Du må nesten komme med litt mer utfyllende info skal vi kunne hjelpe deg.
*Miss Marple* Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Om hun går tredje året på studiespesialisering så har hun selvsagt rett til å være rødruss. Hvilke argumenter har russestyret for å nekte henne dette da?
skjotta Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Har hun fullført 13 år skolegang er det vel ingen som kan nekte henne det... Anonymous poster hash: 66a6c...532 russestyret nekter det!! Anonymous poster hash: 6c376...cfd på hvilket grunnlag? Hvilken skole og klasse går datteren din på/i?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd hun går sitt 3. Fullførte år på vgs. Men ikk studiespes. 2. Klasse. Men hvorfor slik forskjellsbehandling da? Eneste hun ber om er å få være med på dåpen.. Anonymous poster hash: 6c376...cfd
*Miss Marple* Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Men hvilken linje går hun? Studiespes eller yrkesfag?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Men er hun avganselev eller IKKE? Anonymous poster hash: 612ba...b86
HvittHus Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd hun går sitt 3. Fullførte år på vgs. Men ikk studiespes. 2. Klasse. Men hvorfor slik forskjellsbehandling da? Eneste hun ber om er å få være med på dåpen.. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Forskjellsbehandlingen kan du ta opp med rektor, men så lenge hun ikke går studiespes tredje året, skal hun faktisk ikke være rødruss.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Det er siste året hennes på skolebenken. Anonymous poster hash: 6c376...cfd
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Jeg forstår ikke noe av dette, det må jeg bare innrømme. Er datteren din ferdig med videregående på lik linje med de andre? Hvis hun er det, hvordan er det mulig at hun ikke kjenner noen andre? Er hun selv russ i år? Eller er dette yngre barn som skal være med som maskot på enkeltarrangement? Russestyrene bruker å ha ansvar for alle russ på en skole eller i en by. De utelukker normalt ikke en elev i en klasse. Kan du gi litt mer informasjon? Anonymous poster hash: e03f7...cbd
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd hun går sitt 3. Fullførte år på vgs. Men ikk studiespes. 2. Klasse. Men hvorfor slik forskjellsbehandling da? Eneste hun ber om er å få være med på dåpen.. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Å være rødruss er forbeholdt de som går siste året på studiespesialiserende. At elever som går andre linjer er det, er bare teit!! Anonymous poster hash: 0da51...83d
HvittHus Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Det er siste året hennes på skolebenken. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Det er det for sønnen min også, men han går IKT, og kan ikke bli rødruss i år. Han kunne ha blitt svartruss, men velger å avstå.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 På en måte yrkesfag. Økonomiskefag. Ska egentlig være blå. Skjønner dere sikter til fargene.. men alle i klassen hennes valgte svart untatt hun og en til som valgte rød. Han fikk lov men ikke hun. Anonymous poster hash: 6c376...cfd
*Miss Marple* Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har snakket med russ 2014 sin offesielle sides ansvarlige, de ansvarlige i russ.no og russestyrene. Det er ingen skrevne regler. Noen vanlige fargekoder men. Russestyret lar en i klassen hennes bli med fordi han kjenner alle mens hun ikke får lov fordi hun ikke kjenner noen av dem. Anonymous poster hash: 6c376...cfd hun går sitt 3. Fullførte år på vgs. Men ikk studiespes. 2. Klasse. Men hvorfor slik forskjellsbehandling da? Eneste hun ber om er å få være med på dåpen.. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Rødruss er tradisjonelt for de som går studiespesialisering, så jeg skjønner at hun ikke får være det om hun går noe annet. Men at noen får delta på rødrussen sine arrangement og noen ikke er jo veldig feil da. Men vil hun virkelig mase seg til å være med? Er det ikke bedre å feire med de som går i klassen hennes? Vet at mange er svartruss etter fullført toårig yrkesfaglinjer.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #21 Skrevet 28. januar 2014 Russetryet. Det et et eget russestyre for rød og svart på denne skolen og de holdes langt unna hverandre. Anonymous poster hash: 6c376...cfd
sug lut Skrevet 28. januar 2014 #22 Skrevet 28. januar 2014 På en måte yrkesfag. Økonomiskefag. Ska egentlig være blå. Skjønner dere sikter til fargene.. men alle i klassen hennes valgte svart untatt hun og en til som valgte rød. Han fikk lov men ikke hun. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Jesus. Eplet falt tydeligvis svært nær stammen.
HvittHus Skrevet 28. januar 2014 #23 Skrevet 28. januar 2014 På en måte yrkesfag. Økonomiskefag. Ska egentlig være blå. Skjønner dere sikter til fargene.. men alle i klassen hennes valgte svart untatt hun og en til som valgte rød. Han fikk lov men ikke hun. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Hva heter linjen hun går på?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #24 Skrevet 28. januar 2014 På en måte yrkesfag. Økonomiskefag. Ska egentlig være blå. Skjønner dere sikter til fargene.. men alle i klassen hennes valgte svart untatt hun og en til som valgte rød. Han fikk lov men ikke hun. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Hva heter linjen hun går på? økonomiske fag. Som salg service og økonomi Anonymous poster hash: 6c376...cfd
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #25 Skrevet 28. januar 2014 På en måte yrkesfag. Økonomiskefag. Ska egentlig være blå. Skjønner dere sikter til fargene.. men alle i klassen hennes valgte svart untatt hun og en til som valgte rød. Han fikk lov men ikke hun. Anonymous poster hash: 6c376...cfd Hva heter linjen hun går på? økonomiske fag. Som salg service og økonomi Anonymous poster hash: 6c376...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå