Gå til innhold

Barn som er "kronisk" sur


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Minner meg om en gutt jeg kjenner... Har er enebarn, og blitt bortskjemt. Slitsomt å ha han på besøk. Blir alltid potte sur for et eller annet. Vil ikke være med på aktiviteter, helst bare sitte inne å spille tv-spill. Jeg orker ikke å prøve å tilrettelegge for at alt skal gå på skinner for han... sånn jeg føler at foreldrene gjør. Så han får bare bli sur. Men det går jo utover sønnen våres, sånn som du beskriver at det gjør hos dere også... Jeg blir så irritert! Men det er ikke bare bare når det gjelder andre sine barn....

 

Anonymous poster hash: 8b90b...f76

Min sønn har to slike i klassen. Ene har 2 søsken og andre har 1 søsken. Ene har eg sendt hjem 3 ganger pga dårlig oppførsel.

Mitt barn er enebarn, og er alt annet enn sur og utakknemlig. Utrolig altså!! Blir så irritert over at dette med enebarn brukes som et argument får barns dårlige oppførsel.

 

Anonymous poster hash: 7bb97...edb

 

Jeg mente ikke enebarn nødvendigvis betyr at barn oppfører seg dårlig. Det er jo foreldrene som har skjemt han bort, og det kan jo selvfølgelig skje om man har søsken også. 

 

Anonymous poster hash: 8b90b...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Søsteren min var sånn hele barndommen, fikk diagnosen asparges som 18 åring.

 

Anonymous poster hash: 9d04e...807

Haha, dagens autocorrect :D Kålhode er vel heller den rette diagnosen...

 

Anonymous poster hash: 445b9...ec4

 

Hadde det kunnet hjelpe min søster så sett gjerne en ny diagnose. Heldigvis ler jeg ikke av andre som kan skrive feil!

 

Anonymous poster hash: 9d04e...807

 

Slutt å vær så hårsår da,det var jo bare gøy! :skratte:

 

Anonymous poster hash: bdb9e...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...