Mrs. Kaizer Skrevet 28. januar 2014 #26 Skrevet 28. januar 2014 Mine barn er 9 og 11 år, refleksvest nytter ikke å prøve å få på dem, det er for barnslig. De har reflekser i tau i jakkelommene , men er usikker på om de husker å ta dem ut hver morgen. Har ikke anledning å sjekke det hver dag, men maser om det hver morgen. Men de har hodet under armen og armen i bind, så det blir nok glemt enkelte dager ja..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #27 Skrevet 28. januar 2014 Spørs hvor gamle de er da. Er de 13-16 så kan jeg skjønne at det kan være "flaut" om man ikke er av den populære barnet på skolen. Men ja, har sett mange her i området. Skjønner ikke helt at de tør. Her er det refleksvest for alle penga på unga, vet at jeg burde være flinkere med det selv :/ Anonymous poster hash: 20a1f...04b Du skjønner at det er flaut? Virkelig? Anonymous poster hash: 2fafb...dd1 Du har ikke hørt om mobbing og utfrysning stakkars naive menneske. Selvfølgelig blir det flaut hvis de "populære" ikke bruker det og har bestemt seg å peke, le og mobbe av dem som bruker det. Når man er 13 år så er det ikke å "svelge stoltheten sin og stå på prinsippene", det er faktisk tenåringer som har tatt livet av seg grunnet mobbing, eller utviklet PTSD. Rart at voksne mennesker ikke forstår slikt. Anonymous poster hash: 371e5...c42
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #28 Skrevet 28. januar 2014 Spørs hvor gamle de er da. Er de 13-16 så kan jeg skjønne at det kan være "flaut" om man ikke er av den populære barnet på skolen.Men ja, har sett mange her i området. Skjønner ikke helt at de tør. :(Her er det refleksvest for alle penga på unga, vet at jeg burde være flinkere med det selv :/Anonymous poster hash: 20a1f...04b Du skjønner at det er flaut?Virkelig?Anonymous poster hash: 2fafb...dd1 Du har ikke hørt om mobbing og utfrysning stakkars naive menneske. Selvfølgelig blir det flaut hvis de "populære" ikke bruker det og har bestemt seg å peke, le og mobbe av dem som bruker det. Når man er 13 år så er det ikke å "svelge stoltheten sin og stå på prinsippene", det er faktisk tenåringer som har tatt livet av seg grunnet mobbing, eller utviklet PTSD. Rart at voksne mennesker ikke forstår slikt. Anonymous poster hash: 371e5...c42 Jeg skal ikke påstå at det ikke kan forekomme, men at mobbing på grunn av refleksbruk skal være et utstrakt problem tviler jeg sterkt på, spesielt ikke der foreldrene er flinke både til å gå forran med et godt eksempel og bruke refleks fast når de går på jobb ol. Anonymous poster hash: 50725...486
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #29 Skrevet 28. januar 2014 Anonym bruker, on 28 Jan 2014 - 12:32, said: Anonym bruker, on 28 Jan 2014 - 11:35, said: Anonym bruker" data-cid="146067667" data-time="1390899659" data-date="i dag, 10:00 said: Spørs hvor gamle de er da. Er de 13-16 så kan jeg skjønne at det kan være "flaut" om man ikke er av den populære barnet på skolen. Men ja, har sett mange her i området. Skjønner ikke helt at de tør. Her er det refleksvest for alle penga på unga, vet at jeg burde være flinkere med det selv :/ Anonymous poster hash: 20a1f...04b Du skjønner at det er flaut? Virkelig? Anonymous poster hash: 2fafb...dd1 Du skjønner ikke at fjortiser kan mene at det er flaut? Virkelig? Klassisk eksempel av at kua har glemt at den var kalv. Anonymous poster hash: bc339...e08 Ikke flaut på ungdomsskolen hvor jeg jobber. Her går ungdommene i refleksvester fordi vi har hatt flere kampanjer på det. Så det handler om innsats fra de voksne!! DEN skjønte ikke du! Anonymous poster hash: 2fafb...dd1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #30 Skrevet 28. januar 2014 Anonym bruker, on 28 Jan 2014 - 12:32, said: Anonym bruker, on 28 Jan 2014 - 11:35, said: Anonym bruker" data-cid="146067667" data-time="1390899659" data-date="i dag, 10:00 said: Spørs hvor gamle de er da. Er de 13-16 så kan jeg skjønne at det kan være "flaut" om man ikke er av den populære barnet på skolen. Men ja, har sett mange her i området. Skjønner ikke helt at de tør. Her er det refleksvest for alle penga på unga, vet at jeg burde være flinkere med det selv :/ Anonymous poster hash: 20a1f...04b Du skjønner at det er flaut? Virkelig? Anonymous poster hash: 2fafb...dd1 Du skjønner ikke at fjortiser kan mene at det er flaut? Virkelig? Klassisk eksempel av at kua har glemt at den var kalv. Anonymous poster hash: bc339...e08 Ikke flaut på ungdomsskolen hvor jeg jobber. Her går ungdommene i refleksvester fordi vi har hatt flere kampanjer på det. Så det handler om innsats fra de voksne!! DEN skjønte ikke du! Anonymous poster hash: 2fafb...dd1 Og siden det på ungdomsskolen der du jobber ikke forekommer ÅPEN mobbing, betyr det at det er slik over hele landet. Når ungene kommer i puberteten har voksne sin autoritet som regel senket betraktelig og de driter i å gjøre slik voksne gjør og sier bare fordi det er fornuftig. Ellers ville det ha aldri forekommet tenåringsgraviditeter, tenåringsfyll, narko, skulking og diverse. Anonymous poster hash: 371e5...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå