Gå til innhold

Må helsemakten være med oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres bra ut! Og risikovurdering bør man lytte til. Er det da funnet fysisk årsak, så nevrolog ikke blir nødvendig?

Kamera i nesen går vi og gleder oss til også. Veslas 3 forsøk til sommeren, full nekt på de 2 første forsøkene...

Eplemost her, skål, skål!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppdatering, som du ser er vi mange som har tenkt på dere i dag - og det høres ut som dere har fått konkrete ting å forholde dere til så du kan puste litt. Skåler i riskrem fra boks!

Skrevet

Jeg deler en herlig nøtte-sjokoladekake med deg og er glad dere ble tatt på alvor.

Skrevet

Godt å høre. Ettersom vi deler det vi har her får du en skål i cola zero.

Skrevet

Så bra! Her skåles i Tab, og jeg slenger på en neve rifla potetgull :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg må si jeg er overveldet over hvor utrolig godt det er å ha en slik heiagjeng - en gjeng totalt ukjente som sender positive vibber, tanker og som skåler med tab xtra, te, chai latte, riskrem og rifla potegull - det er utrolig snilt av dere å tenke på oss!

Jeg sier meget ydmykt tusen takk og håper jeg kan gjengjelde alt det gode en gang. Skulle gjerne sendt både lemoncurd makroner og det som måtte være til hver og en!

LillaGorilla - fysisk årsak er funnet ja, men for å utelukke at pustestansene ikke er bunnet i noe annet, så vil de ha EEG. Mest fordi knøttet er så liten tror jeg. Når det gjelder rørslangen så gikk det fordi knøtt er knøtt og vi var 3 ganske mye sterkere. Men mor måtte lukke øynene og tenke "hensikten helliger middelet" når det stod på for det var ganske høylytt protestering. Heldigvis raskt overstått da.

Skrevet

Har kun vann i glasset, men sender over en skål! 

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Godt å høre! Skåler i ingenting annet enn tanken om at jeg skåler.

Skrevet

Jeg må si jeg er overveldet over hvor utrolig godt det er å ha en slik heiagjeng - en gjeng totalt ukjente som sender positive vibber, tanker og som skåler med tab xtra, te, chai latte, riskrem og rifla potegull - det er utrolig snilt av dere å tenke på oss!

Jeg sier meget ydmykt tusen takk og håper jeg kan gjengjelde alt det gode en gang. Skulle gjerne sendt både lemoncurd makroner og det som måtte være til hver og en!

LillaGorilla - fysisk årsak er funnet ja, men for å utelukke at pustestansene ikke er bunnet i noe annet, så vil de ha EEG. Mest fordi knøttet er så liten tror jeg. Når det gjelder rørslangen så gikk det fordi knøtt er knøtt og vi var 3 ganske mye sterkere. Men mor måtte lukke øynene og tenke "hensikten helliger middelet" når det stod på for det var ganske høylytt protestering. Heldigvis raskt overstått da.

Da håper vi de ikke finner noe på EEG, og at det holder med en operasjon :)

Hvor liten er et knøtt? Her var vesla 6 mnd første gang hun vant over 2 erfarne sykepleiere som hadde til hensikt å putte en slange inn gjennom nesa hennes... Sterke reflekser!

Skrevet

Ække helt oppdatert her i Travelby... Så godt for dere at dere har fått noen foreløpige svar! Håper dere finner gode løsninger, også, og at dere møter kloke mennesker på veien. Du har helt rett, forøvrig, KK(Kafé Krangle) er fantastisk. I både regn og solskinn.

Skrevet

Tar en skål i forsinket morgenkaffe og gleder meg over de foreløpige svar dere har fått og at det faktisk blir gjort noe.

Klem til lille som var tapper i går!

Ingen liker slanger verken her eller der.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

LillaGorilla - jeg liker jenta di bedre og bedre! Her skal ingen pille på nesen bokstavelig talt - fortsett sånn og ingen slamp av en gutteramp vil våge seg i fremtiden! Altså på ulumske saker, ikke søt og snille forelskelser.

Knøtt er 8 måneder - vi bruker knøtt fordi det var ankomst 4 uker før tiden i ekspressfart og en vekt som viste mindre enn regnet med.. Knøtt er på ingen måte noe man kan bruke nå hehe - har ikke gått glipp av et eneste måltid siden fødsel her nei :)

Skrevet

Jeg har ingenting å skåle med, men jeg har en siste rest av lefsene mamma bakte til meg som jeg kan bryte og dele med dere. Takk for oppdateringen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...