MammantilNurket Skrevet 27. januar 2014 #26 Skrevet 27. januar 2014 Er du eneste voksen hjemme? Jeg hadde ikke likt om barna mine var på besøk og forelderen drakk vin! Spiller ingen rolle om det kun er et glass. Bør være kjørbar hvis noe skjer. Anonymous poster hash: e358f...6fb Hva om HI ikke har lappen, da?
Kyllingbein Skrevet 27. januar 2014 #27 Skrevet 27. januar 2014 Har jeg ingenting imot.. Men det holder med det ene hvis barna er våkne.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #28 Skrevet 27. januar 2014 Helt tilfeldig at det ble ett glass vin på en mandag altså. Gjør aldri det ellers, og veldig sjelden i helgene. Men det sto en åpnet flaske vin i kjøleskapet fra helgen (var ute med venner, og tok ett glass før jeg dro). I tillegg fant jeg en biff i kjøleskapet fra helgen, og da lagde jeg like gjerne middag til barna først, og koste meg med biff og ett glass mens de satt i 2. etg og gjorde lekser Anonymous poster hash: 16bd5...649 Det hørtes godt ut. Anonymous poster hash: 0cec7...b29
TanteHufsa Skrevet 27. januar 2014 #29 Skrevet 27. januar 2014 Er du eneste voksen hjemme? Jeg hadde ikke likt om barna mine var på besøk og forelderen drakk vin! Spiller ingen rolle om det kun er et glass. Bør være kjørbar hvis noe skjer. Anonymous poster hash: e358f...6fb Hva om HI ikke har lappen, da? Da er DET selvsagt uansvarlig. Har man barn må man ha lappen så man kan kjøre om noe skjer. Det må du da skjønne. ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #30 Skrevet 27. januar 2014 Helt greit med et glass vin Anonymous poster hash: e7c2f...5f9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #31 Skrevet 27. januar 2014 Hadde jeg ikke brydd med det døyt om :-) Anonymous poster hash: 2bc77...168
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #32 Skrevet 27. januar 2014 Er du eneste voksen hjemme? Jeg hadde ikke likt om barna mine var på besøk og forelderen drakk vin! Spiller ingen rolle om det kun er et glass. Bør være kjørbar hvis noe skjer. Anonymous poster hash: e358f...6fb Hva om HI ikke har lappen, da? Hehe, jeg har faktisk ikke det! Bor sentralt i Oslo, så har heller aldri følt behovet Men nå har jeg bikket 30, så jeg føler at NÅ er det uansett på tide! Så den er nok i boks iløpet av året Anonymous poster hash: 16bd5...649
Plutselig_gravid Skrevet 27. januar 2014 #33 Skrevet 27. januar 2014 Nei. Jeg kan godt ta meg et glass vin på en mandag selv.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #34 Skrevet 27. januar 2014 Er du eneste voksen hjemme? Jeg hadde ikke likt om barna mine var på besøk og forelderen drakk vin! Spiller ingen rolle om det kun er et glass. Bør være kjørbar hvis noe skjer. Anonymous poster hash: e358f...6fb Lar du ikke barna dine være på besøk hos folk som ikke har sertifikat eller bil? Vi har bare en bil og bor på landet, så her må jeg satse på ambulanse el taxi om noe skjer når mannen er ute med bilen. Så om kriteriet er å være kjørbar ev ha noe å kjøre begrenser det hvem vi kan ha på besøk. Anonymous poster hash: 145a2...705
Gemini77 Skrevet 27. januar 2014 #35 Skrevet 27. januar 2014 Hvis ikke det hadde vært ok så kan ikke barna mine ha besøk på fredager og lørdager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå