Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Barnet mitt har en venn på besøk og jeg sitter å tar meg ett glass vin? Anonymous poster hash: 16bd5...649
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Nei, ikke så lenge det virkelig er snakk om ett glass. Anonymous poster hash: 0cec7...b29
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 hadde gått greit for meg så lenge du ikke tok en flaske vin. Anonymous poster hash: bef00...d9c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Ja, det er tross alt mandag.. Anonymous poster hash: 9839d...574
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Om det er det ene glasset NEI. Ingen trenger vite det en gang Om det bare er ditt første av flere. JA. Anonymous poster hash: 03a9f...93e
Berta_78 Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Nei. Men jeg hadde lurt på om det var det eneste hvis ikke jeg kjente deg så godt, og vurdert om det var trygt for barnet å besøke dere. Det sender litt dårlige signaler å drikke midt i uken med barn tilstede.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Hvor gamle er barna?? Åtte, så ikke veldig små. Jeg synes det er helt greit altså, men jeg har jo lest her inne før, og vet at det kanskje er noen som reagerer på det. Anonymous poster hash: 16bd5...649
Daquiry Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Vel, så lenge det er snakk om ett glass og siden er er såpass store, hadde jeg ikke blitt sur. Men hadde barne vært 5, hadde det stilt seg anderledes for meg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 øh nei.. Anonymous poster hash: af6fe...426
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Ja. Jøss, det trodde jeg ikke om deg sug lut Anonymous poster hash: 16bd5...649
*Miss Marple* Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Hadde ikke blitt sur, men forundret hadde jeg nok blitt. Men det er fordi det er helt fjernt i min verden å drikke vin før kl 20 på en mandag.
rytme Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Det er helt greit med ett glass vin, synes jeg. Men hvis jeg ikke kjente deg så godt, og kom og hentet barnet mitt og så at du drakk vin, så hadde jeg ikke følt meg sikker på om det bare var ETT eller om det var TO. For TO er for mye synes jeg
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Er så typisk norsk å tenke at ett vinglass ikke er bra. Jeg drikker så og si aldri men kan fint ta meg et glass vin en mandag eller hvilken som helst ukedag om jeg kunne tenke meg det. Hos meg er vin godt og noe jeg kan kose meg med ikke noe jeg drikker meg full på. Anonymous poster hash: 03a9f...93e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Helt tilfeldig at det ble ett glass vin på en mandag altså. Gjør aldri det ellers, og veldig sjelden i helgene. Men det sto en åpnet flaske vin i kjøleskapet fra helgen (var ute med venner, og tok ett glass før jeg dro). I tillegg fant jeg en biff i kjøleskapet fra helgen, og da lagde jeg like gjerne middag til barna først, og koste meg med biff og ett glass mens de satt i 2. etg og gjorde lekser Anonymous poster hash: 16bd5...649
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Nei det hadde jeg overhode ikke blitt sur for. Anonymous poster hash: 5324b...007
Honningmelon Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 Jeg må innrømme jeg hadde stusset hvis jeg hadde sett deg drikke vin når jeg kom og hentet barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #21 Skrevet 27. januar 2014 Jeg bor ikke i Norge, men jeg/vi drikker vin hver dag. Men det er kanskje et halvt glass til lunsj eller middag. Vi har tre barn og det er helt vanlig her.. Men jeg ville aldri drikke mer enn ett helt glass vin mens ungene er våkne, men vin til maten må vi ha, kunne ikke tenke meg et måltid uten. (Altså etter kl.12) Anonymous poster hash: d75ed...89a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #23 Skrevet 27. januar 2014 Er du eneste voksen hjemme? Jeg hadde ikke likt om barna mine var på besøk og forelderen drakk vin! Spiller ingen rolle om det kun er et glass. Bør være kjørbar hvis noe skjer. Anonymous poster hash: e358f...6fb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #24 Skrevet 27. januar 2014 Hadde vel satt pris på om du hadde heller nytet glasset når vennen er hjemme og din egen sønn var i seng men ikke sur, det hadde jeg ikke blitt. 1 glass er ikke farlig, så lenge det er det eneste glasset løpet av hele dagen. Anonymous poster hash: abc09...ad8
MammantilNurket Skrevet 27. januar 2014 #25 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Mmm ... nå fikk jeg lyst på vin også Endret 27. januar 2014 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå