AHENG Skrevet 8. februar 2014 #26 Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde med sånn pose med fruktmos som man kan drikke rett fra posen. Veldig enkelt å få i seg, og ikke noe problem å ha liggende i bagen lenge.
Miss Mamma Skrevet 9. februar 2014 #27 Skrevet 9. februar 2014 Nå spiste jeg ikke på sykehuset før dagen etterpå, men vi fikk mange tilbud fra jordmor, mannen satt å spiste hele natten og storkoste seg med alt fra havresuppe, kjøttkaker og rundstykker til kjeks, pastiller og gele. Vet at noen sykeus er flinke på å ha mat stående i kjøle/varmeskap på avdelingen mens andre får mat når det kommer fra storkjøkkenet. Men selv om jeg ikke spiste så hadde jeg smågodt, frukt, og breadsticks i fødebagen, kommer nok til å pakke med meg noe av det jeg har mest lyst på i fødebagen denna gangen også, blir spennende å se hva det blir..
kaksy Skrevet 11. februar 2014 #28 Skrevet 11. februar 2014 Jeg vet ikke om du allerede har født her, men hiver meg på med tips til barseloppholdet. Epler og farris (hvis du liker det). Forrige fødsel var jeg så ødelagt at jeg fikk ikke pusset tennene på noen døgn og eplene var det eneste som gjorde at tennene mine overlevde. La og dagdrømte om å pusse tennene, men kom meg ikke opp av senga. Farris fordi jeg ikke fikk tak i frisk vann. Lunken vann som har stått i et halvt døgn fristet lite for meg iallfall, men lunken farris var helt ok. Men hvis du har en mann som kan hente vann for deg, så er dette et tips som ikke er så viktig :-)
L'attente Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #29 Skrevet 11. februar 2014 Jeg vet ikke om du allerede har født her, men hiver meg på med tips til barseloppholdet. Epler og farris (hvis du liker det). Forrige fødsel var jeg så ødelagt at jeg fikk ikke pusset tennene på noen døgn og eplene var det eneste som gjorde at tennene mine overlevde. La og dagdrømte om å pusse tennene, men kom meg ikke opp av senga. Farris fordi jeg ikke fikk tak i frisk vann. Lunken vann som har stått i et halvt døgn fristet lite for meg iallfall, men lunken farris var helt ok. Men hvis du har en mann som kan hente vann for deg, så er dette et tips som ikke er så viktig :-) To mnd til fødsel så jeg har godctid til planlegging enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå