Gå til innhold

Min 5 åring har masse merkeklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva andre mener?

Anonymous poster hash: 6a01c...fca

Gjør jo ikke det i den forstand, siden jeg fortsatt kjøper det....

men er faktisk litt nysgjerrig på det. Føler at man blir lynsja omtrent hvis man sier at man kjøper merkeklær til barnet sitt, og jeg lurer faktisk på hvorfor det er sånn. Hvorfor det er så ille liksom...? Jeg halshugger jo ingen om de forteller at de kun har arve tøy eller klær fra freetex til sine barn...

HI

Anonymous poster hash: 5110d...217

Hei! Provoserer ikke meg egentlig, men synes det er litt triste verdier å lære bort. Har også råd til det foråvidt, men velger å bruke pengene mine på mer opplevelseslignende ting. Ting som blir minner og glede osv for hele familien. Tenker at kiden min ikke får så mye tilført av å masse dyre klær. Satte bla inn 20.000 kr på boligsparkontoen hans nå før jul. Tenker at sånne ting er viktigere da. Og at merkeklær egentlig ikke er viktig i det hele tatt. Tror noen blir provosert når det er mange som deg rundt deres barn. For barn er jo lett påvirkelige og det kan i annen omgang gå utover dem. At de føler seg presset til å bruke unødvendig mye penger på klær pga at det er det som er "in" fordi mange andre har det. Alltid et visst klespress på skoler, og jo dyrere merker som er in rundt barna dess mer vil det måtte gå utover de andre familienes familieøkonomi. Så skjønner at mange hisser seg opp egentlig. Men nå er barnet mitt kun et og et halvt år. får se hvoirdan det blir når han blir eldre. Men har ikke lyst til å havne i et miljø da med mange foreldre som deg.

Anonymous poster hash: 73cad...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CG jakkene er UT, har du ikke fått det med deg HI? ;) Fins ikke et mer harry syn enn tenåringsjenter i nedtrødde uggs kjøpt på ebay, med canada goose jakke på. Ville derfor aldri kledd min jente på 5 år i slike jakker, langt mindre kjøpt en sånn jakke selv. Men har du trang for å vise frem pengene dine på ungen din, så værsegoood altså :)

Anonymous poster hash: 3706c...cd7
Skrevet

Masse adidas, DC, levis, boss, canada goose jakke +++

Hva er problemet med det? Hvorfor provoserer det så mange (her inne hvertfall)?

Anonymous poster hash: 5110d...217

Javel? Provoserer ikke meg iallfall. Kunne også kunne kjøpt masse merkeklær til mine små, men ser ikke poenget. Ikke skjønner de hva som er så spesielt med merkeklær heller ;) Er vel vi voksne som henger oss opp i merker..

Og ser heller ikke vitsen å kjøpe dyre klær som de vokser ut av iløpet av feks.6 mnd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...