Gå til innhold

Hvor ofte er mannen deres med gutta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det  HVER fredagskveld.. da snakker vi fest.. Jeg synes det er ALT for mye, men jeg får ikke endra på situasjonen... :/ synes rett og slett han har blitt for gammel til slikt. Men desverre har han kompiser uten forpliktelser, og da er det så "lett" å bli dratt med på artigheta...

Anonymous poster hash: 3a27b...7a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun på organisert aktivitet 1-2 gongar i veka, samt dugnader o.l. innimellom i helga. På hausten blir det ein del jakt.

Vi er nok litt for heimekjære begge to.

Skrevet

To ganger i uken opptil fem timer hver gang hvis ikke mer. Gjør meg ingen ting. Skjer etter barnas leggetid og vi har all mulig tid utenom dette for å være sammen.

Er da ikke moren hans.

Anonymous poster hash: c1ecb...843

Noen som har påstått å være det?

Anonymous poster hash: 0fedc...156

Skrevet

ute og ute. alle vi kjenner bor veldig nært. Og han stikker ofte bortom i en times tid eller to for å preike.faktisk skjeldent han er vekke i timesvis og kbeldstid fred/lørd for da har vi gjerne kvalitetstid sammen med god mat og tv/film ;)

men har ikke noe system på det. Man gir beskjed om det er noe spesielt.Som f.eks er det oftere jeg skal på "tilstelninger" med venninner som krever litt planlegging og jeg er gjerne vekke fra tidlig ettermiddag til midt på natta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...