Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hvor ofte, og hvor lenge av gangen? Synest det er litt mye her, han kan være med dem flere ganger i uka til tider. Men hvis han ikke kan være der fra tidlig på dag til sent på natta. Så gidder han ikke, sjelden han kan ta seg et besøk til en kompis som bare varer 2-3 timer.. Synest det er litt mye. Bare meg eller? :/ Anonymous poster hash: 50cc1...3e9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Kanskje i snitt en gang eller to i uken? Stort sett bare kveld. Familietid er hellig, så ettermidagg til legging er vi sammen. Men etter 7 kan han eller jeg selvsagt gå ut. Selvfølgelig unntak om man skal noe spesielt altså, vi er ikke helt nazi Anonymous poster hash: 1ac3c...56b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Problemet her er vel at han er borte til et sted mellom 2-4 på natta, kommer hjem og er dødstrett. Også orker han ikke gjøre en dritt hjemme for han trenger og sove (synd på han).... Det begynner bli et problem og da jeg prøver ta dette opp blir han forbanna. Anonymous poster hash: 50cc1...3e9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Kan ikke være konge på natta, og døgenikt på dagtid! En ting er å kose seg ute en gang i ny og ne, men flere ganger i uka????Nei det hadde jeg ikke tolerert! Innfør stå opp hver sin dag i helgen, og forresten, må han ikke opp om morgenen på jobb? Anonymous poster hash: 1ac3c...56b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Nesten aldri lenger. Var oftere før. Men nå er vi over 30, og situasjonen til alle i vennegjengen er litt annerledes enn da vi ble sammen og fikk barn som 20-åringer Han kunne gjerne vært oftere ute for min del. Anonymous poster hash: 4feab...deb
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Her er det motsatt. Mannen drar aldri noen steder som helst. Skulle ønske han kunne drikke øl med kompisene sine en kveld, og ikke bare drikke dem hjemme foran pc'en i stedet. Riktignok med mikrofon og headset, men likevel. Prøver å dytte ham ut hver helg, men til ingen nytte! Men jeg skjønner godt at du synes det blir mye. Hadde ikke vært happy i dine sko! Anonymous poster hash: c9455...694
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Hmmm - på de 8 årene vi har vært gift har jeg oppmuntret ham til å ordne noe så han får litt tid med gutta. Det har resultert i to hytteturer (langt fra folk) med en overnatting. Forøvrig reiser vi gjerne på besøk sammen. Da snakkes alle voksne sammen, eller så snakker jeg med "fruen" i huset og han med mannen. Anonymous poster hash: 8695b...5a0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Alt for lite synes jeg.. Kanskje en gang i mnd.. men han ser dem på trening x3 i uka. Trordrt er vviktig med venner. Det har dabbet av siden han selv og vennene fikk familie... jeg tror vi jenter er flinkere til å gå på kafe noen timer osv.. Anonymous poster hash: 103a4...205
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 "Gutta"? Her er det ingen "gutta"... Anonymous poster hash: f0db4...837
Nullstress;) Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Altfor sjeldent! Snakket om det senest i går, at vi faktisk kan bli flinkere til å besøke våre venner... Men vi har som regel alltid venner her da er en kompis som er her så og si hver helg. Ungen elsker han og ser på han som en onkel. Er det en fredag han ikke er herfra spør de etter han Men, når han er hos en kompis er det som regel fordi de skal ha en guttekveld. Kommer da hjem alt mellom 10-02
StavangerJuniBaby Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Kunne gjerne vært oftere for meg da jeg liker å være litt for meg selv
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Aldri. Anonymous poster hash: c7aa2...d35
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Når han selv ønsker. Det varierer veldig. I snitt på ett år ca to ganger i måneden. Men nå er "gutta" voksne fornuftige menn så de er hos oss ofte også. Sjelden de drikker seg fulle nå. De tar noen øl, ser gjerne på en konsert på DVD. Spiller gitar og skravler. Hender jeg drar til venninner når de er her. Da drikker de ikke. Spiller Playstation og koser seg med mat. Anonymous poster hash: c19ef...804
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Når han selv ønsker. Det varierer veldig. I snitt på ett år ca to ganger i måneden. Men nå er "gutta" voksne fornuftige menn så de er hos oss ofte også. Sjelden de drikker seg fulle nå. De tar noen øl, ser gjerne på en konsert på DVD. Spiller gitar og skravler. Hender jeg drar til venninner når de er her. Da drikker de ikke. Spiller Playstation og koser seg med mat. Anonymous poster hash: c19ef...804 Åååååå for en faaaantastisk man du har ❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: 288f0...676
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 De har en "gutteklubb" annenhver mandag, men de drikker ikke alkohol, de bare spiser mat og kravler. Kommer hjem rundt kl 23, for han skal jo selvsagt på jobb dagen etter.
Light of my life Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 1-2 ganger i uken, men kommer aldri hjem sent (senest midnatt) og er aldri mer enn litt brisen (hvis han i det hele tatt har drukket da).
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 Kanskje fem ganger i året. Men da har de "hobbykveld" hjemme hos en av dem. Da driver de med hobbyen sin, spiser godis og ser på dårlige filmer..hehe. Aldri på fylla.Da er vi alle sammen på fest, kompiser med koner/damer. Anonymous poster hash: ac7cf...c4a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Mannen min er ikke så mye ute med gutta. Spør alltid om det passer først, og passer det ikke helt om jeg skal noe annet tar gutta med seg alle ungene istede og gjør noe sammen med de. Er det skikkelig guttekvelder, med litt slkohov og seine kvelder planlegger de det i go tid. For alle har de familie og barn, slik at de alle vet de må planlegge det. Så aldri vært ett problem. Hadde det vært ett problem at han hadde vært for mye ute med venner, så hadde jeg gjort akkurat det samme som han. Om jeg hadde alliert meg med en veninne og bare vært hos de i mange timer så hadde jeg gjort det, slik at gubben hadde merket hvordan det var når jeg var ute hele tiden og seint hjemme. Da sliten dagen etter og ikke kunne hjelpe til i huset. Mye jeg hadde latet som for at han skulle skjønne hvordan det var. Anonymous poster hash: 15fde...ea9
*Miss Marple* Skrevet 26. januar 2014 #21 Skrevet 26. januar 2014 Altfor sjelden. Han reiser mye, så når han er hjemme blir ikke guttekvelder prioritert. Han har noen gode treningskamerater og jeg prøver å oppfordre til å møtes ellers også, men han er en stuegris ❤️
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #22 Skrevet 26. januar 2014 2 ganger i året kanskje + en fotballkamp i ny og ned. Er alltid hjemme før 23-24 uansett. Anonymous poster hash: 10c6c...c84
Vicky 83 Skrevet 26. januar 2014 #23 Skrevet 26. januar 2014 Han har ingen guttegjeng, men han har noen kompiser. Han går av og til på kino med en kompis. Ellers kan det være at de er hjemme hos oss og ser på film. Til sammen blir det vel bare noen ganger i året. I tillegg har vi en vennegjeng som vi treffer noen ganger i året. Nå for tiden er det vanligvis med barn siden alle er i småbarnsfasen og har lite tid uten barn. Jeg har en nær venninne som jeg lenge pleide å treffe hver eneste uke, men etter at vi fikk barn nummer to har det dessverre blitt mye sjeldnere. Nå går det noen uker mellom hver gang. Jeg har andre venninner også, men de treffer jeg enda sjeldnere.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #24 Skrevet 26. januar 2014 Han er på byen\jaktklubb\ute med jobbkollegaer (som og er vennene hans) gjennomsnittlig en gang i mnd. Noen ganger er han ute 2 ganger, mens andre måneder er han ikke ute i det hele tatt.. Han spiller fotball med gutta 1-2 ganger i uka. (Så derfor trener han ikke noe utenom dette) 2-3timer. Syns det er veldig greit. Hender han jakter en del på høsten, men da er han ikke ute på byen for eksempel.. Anonymous poster hash: 8baee...bb3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #25 Skrevet 26. januar 2014 To ganger i uken opptil fem timer hver gang hvis ikke mer. Gjør meg ingen ting. Skjer etter barnas leggetid og vi har all mulig tid utenom dette for å være sammen. Er da ikke moren hans. Anonymous poster hash: c1ecb...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå