Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Og hva gjør dere for noe? Anonymous poster hash: 86d9e...b61
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Er barnevernspedagog og jobber med forebygging i skolen. Er stolt av jobben min og mener det er en viktig jobb. Jeg har en tøff, men likevel fin hverdag med mange flotte ungdommer. Anonymous poster hash: e920e...1f6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Ja! Jeg jobber i bolig med pu. Det er en veldig god jobb som passer for meg. Har greie brukere som jeg selvfølgelig har blitt glad i. Herlige kolleger, et godt miljø hvor vi stiller opp og hjelper hverandre. Veldig sosialt, spesielt i helgen. Syns det er supert å kunne være med å gi noen en god hverdag. Anonymous poster hash: 100aa...247
Mandala Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Ja. Hjemmesykepleien. Ikke like stolt over at jeg kun er assistent, men det endres snart.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Ja, veldig. Er bonde. Anonymous poster hash: 927dc...485
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jobber som forsker på sykehus, og trives veldig godt. Merker at andre mennesker synes det er mer prestisje enn det jeg synes . Men har gode kollegaer og en meget spennende arbeidshverdag. Lønnen er ikke bra nok synes jeg ut ifra hvor mye utdannelse jeg har Anonymous poster hash: 3be1b...c72
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Ja, veldig. Er bonde. Anonymous poster hash: 927dc...485 Respekt!! Jeg er "hobbybonde" og har fått min første FK-dress Mangler bare capsen nå!! )) Koselig jobb som er viktig for samfunnet! Veldig mange "byfolk" glemmer at Norge er et bondesamfunn. Det er ikke så mange som tenker på hvor maten vår kommer fra heller... Anonymous poster hash: 06533...5e1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Nå er jeg hjemmeværende mamma, så kunne ikke blitt mer stolt Anonymous poster hash: d6124...89e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Er barnehagelærer og er overhodet ikke stolt av yrket mitt...Føler meg lite verdsatt,liten lønn, kneblet og uten frihet. så det er vel på tide å finne seg noe annet... Anonymous poster hash: 7fb0e...6e9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er lærer og er veldig stolt av jobben min! Jeg er stolt av arbeidsplassen min, jeg er stolt av jobben jeg og mine mange kolleger gjør, og jeg er stolt av alle de flotte ungdommene vi omgås hver dag. Anonymous poster hash: d13d9...4e3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Er lege, og er stolt av det. Men av en eller annen grunn liker jeg ikke å si hva jeg jobber med når jeg treffer ukjente. Mulig at det skyldes at jeg får følelsen av å bli satt i bås som "hun sterke, prektige og litt skumle". Anonymous poster hash: 8ff8e...ed6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Sykepleier. Snart spesialsykepleier. Er veldig glad i jobben min. Er nok stolt på en måte, selv om det er ikke den følelsen som er viktigst. Anonymous poster hash: a9349...c00
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Ja! Jobber med pu, og elsker jobben min. Fantastiske brukere, fantastiske kolleger. Har treårig utdannelse, lønn kan diskuteres, men jeg overlever Anonymous poster hash: 46742...ef2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #14 Skrevet 25. januar 2014 Ja, veldig. Er bonde.Anonymous poster hash: 927dc...485 Respekt!! Jeg er "hobbybonde" og har fått min første FK-dress Mangler bare capsen nå!! )) Koselig jobb som er viktig for samfunnet! Veldig mange "byfolk" glemmer at Norge er et bondesamfunn. Det er ikke så mange som tenker på hvor maten vår kommer fra heller... Anonymous poster hash: 06533...5e1 da er du bedre utstyrt enn meg. Jeg har enda aldri eid en FK-dress eller caps, men jeg har 4 traktorer, det veier kanskje nesten opp? Anonymous poster hash: 927dc...485
BareMas Skrevet 25. januar 2014 #15 Skrevet 25. januar 2014 Ikke i det hele tatt!! Jobber i butikk i en større kjede, lønna er dritt, jobben er dritt, og de som sitter på hovedkontoret skjønner ikke en dritt av hvordan det er å stå i butikkene. Håpløse rutiner som må følges til punkt og prikke, som faktisk gjør arbeidsdagen mer tungvint, i tillegg til at vi har arbeidsverktøy som fungerer under middels. Vi har også fått kutt i lønnsbudsjettet vårt, så om noen blir syke er det faktisk helt krise, da det ikke er rom for å sette inn ekstrahjelp noe sted. Tror sjefen kjenner litt ekstra på stresset rundt det akkurat nå, da jeg(som går i den største stillingen) har blitt gravid og sykmeldt med hypermesis.
Siamese Hellhound Skrevet 25. januar 2014 #16 Skrevet 25. januar 2014 Er barnehagelærer og er overhodet ikke stolt av yrket mitt...Føler meg lite verdsatt,liten lønn, kneblet og uten frihet. så det er vel på tide å finne seg noe annet... Anonymous poster hash: 7fb0e...6e9 Du gjør jo en kjempeviktig jobb! Synes det er kjempetrist at bhgansatte ikke blir mer verdsatt. Dere er viktige mennesker som tar vare på det kjæreste vi har - ungene våre.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #17 Skrevet 25. januar 2014 Tja, jeg trives i jobben min og den er helt ok men kan ikke si jeg er så veldig stolt av den. Har en bachelorgrad men har søkt på utallige jobber uten å få napp. Den jobben jeg har kan egentlig hvem som helst greie, hadde nok følt meg stoltere om jeg hadde hatt en jobb som samsvarte mer med den utdanningen jeg jobbet hardt for å få men føler at den gir lite uttelling nå.. Anonymous poster hash: fde22...be4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #18 Skrevet 25. januar 2014 Tja, jeg trives i jobben min og den er helt ok men kan ikke si jeg er så veldig stolt av den. Har en bachelorgrad men har søkt på utallige jobber uten å få napp. Den jobben jeg har kan egentlig hvem som helst greie, hadde nok følt meg stoltere om jeg hadde hatt en jobb som samsvarte mer med den utdanningen jeg jobbet hardt for å få men føler at den gir lite uttelling nå.. Anonymous poster hash: fde22...be4 jobber forresten med lettere kontorarbeid/kundekontakt. Anonymous poster hash: fde22...be4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #19 Skrevet 25. januar 2014 Er lege, og er stolt av det. Men av en eller annen grunn liker jeg ikke å si hva jeg jobber med når jeg treffer ukjente. Mulig at det skyldes at jeg får følelsen av å bli satt i bås som "hun sterke, prektige og litt skumle". Anonymous poster hash: 8ff8e...ed6 Min beste venninne fra barndommen er blitt lege - kjenner flere til - så jeg ser på alle leger som vanlige "dødelige". Men jeg skjønner hva du mener - "alle" voksne hadde en veldig respekt for slik autoriteter når jeg vokste opp. Av den grunn falt det meg faktisk ikke inn å ha så høye ambisjoner. (Ville ikke blitt lege, men "adm.dir." - høy utdannelse, men såg meg ikke som "bra nok" for den beste). Det jeg vil frem til med dette er at vi må bære oppmerksomme på hvordan vi kan påvirke våre barn når det gjelder hvem vi er og hvem vi kan bli. Anonymous poster hash: 9ba86...9b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #20 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er stolt av jobben min. Er musiker og spiller konserter. Jeg elsker jobben min og føler meg priviligert som får holde på med noe som gir meg så mye mening. Anonymous poster hash: 7cd97...ac8
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #21 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er stolt av jobben min. Er musiker og spiller konserter. Jeg elsker jobben min og føler meg priviligert som får holde på med noe som gir meg så mye mening. Anonymous poster hash: 7cd97...ac8 Hva spiller du og hvor? Anonymous poster hash: 86d9e...b61
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #22 Skrevet 25. januar 2014 Hahahahaha nei. Jobber på bensinstasjon. Takk og lov for at det kun er seks mnd igjen...!!!!!! Anonymous poster hash: c2a10...315
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. januar 2014 #23 Skrevet 25. januar 2014 Har alltid vært flau over hvor jeg har jobbet. Jobbet i kiosk, kantine og vaskedame.... Aldri mer!! Nå er jeg stolt over at jeg endelig tør å ta skrittet med å sette meg tilbake på skolebenken til høsten i en alder av 29 år. Det blir 4-5 tøffe år, men for en så betydningsfull og trygg jobb er det verdt det. Skal bli sykepleier :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #24 Skrevet 25. januar 2014 Jeg jobber i forlag og elsker jobben min, men lønna er elendig. Anonymous poster hash: 88474...1fa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #25 Skrevet 25. januar 2014 Ikke i det hele tatt!! Jobber i butikk i en større kjede, lønna er dritt, jobben er dritt, og de som sitter på hovedkontoret skjønner ikke en dritt av hvordan det er å stå i butikkene. Håpløse rutiner som må følges til punkt og prikke, som faktisk gjør arbeidsdagen mer tungvint, i tillegg til at vi har arbeidsverktøy som fungerer under middels. Vi har også fått kutt i lønnsbudsjettet vårt, så om noen blir syke er det faktisk helt krise, da det ikke er rom for å sette inn ekstrahjelp noe sted. Tror sjefen kjenner litt ekstra på stresset rundt det akkurat nå, da jeg(som går i den største stillingen) har blitt gravid og sykmeldt med hypermesis. Hei! Hvis arbeidsgiver gjør jobben sin og fyller ut refusjonsskjema til NAV så taper h*n ikke en krone! sykdomsutgifter under graviditet dekkes i sin helhet. Så ikke la det være en ekstra belastning for deg i det minste. (Beklager at jeg ikke holder meg til temaet.) Anonymous poster hash: 305c6...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå