Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #26 Skrevet 25. januar 2014 HI her: At jeg skriver at mamma er bipolar var mest for å si noe om at hun er sammensatt og at det er mer enn alkohol som er problemet. Vær så snill, alle sammen, og ikke bruk denne tråden til å stigmatisere eller å slenge dritt om mennesker som er bipolare eller som har andre psykiske lidelser. Hadde det ikke vært for alkoholen så ville min mamma vært et annet menneske og hun var et annet menneske, og en god mamma, før hun begynte å drikke. HI Anonymous poster hash: e918e...0a0 Hadde hun ikke vært syk hadde hun nok ikke begynt å drikke. Det er sykdommene feil Anonymous poster hash: 64368...1e3
Gjest lillehi Skrevet 25. januar 2014 #27 Skrevet 25. januar 2014 dette bør alle dere depresive bipolare liksom "supermødre" lese, dere som tror dere blir supre mammer. Anonymous poster hash: 64368...1e3 Er du helt riktig skrudd sammen?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #29 Skrevet 25. januar 2014 dette bør alle dere depresive bipolare liksom "supermødre" lese, dere som tror dere blir supre mammer. Anonymous poster hash: 64368...1e3 Jaha? Dummeste kommentaren jeg har lest på lenge. HI; Må være helt forferdelig og ha en mor som er så syk. Stor klem <3 Anonymous poster hash: 6f8dd...5e0
Gjest lillehi Skrevet 25. januar 2014 #30 Skrevet 25. januar 2014 Forresten en god klem til deg HI💕 har vokst opp med en far som er alkoholiker, så skjønner dessverre så altfor godt hvordan du har det💕 lykke til og kos deg med mannen og barna dine😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå