PrinsesseHengepupp Skrevet 25. januar 2014 #26 Skrevet 25. januar 2014 Klart. En mann som velger hengepupper fremfor sprett har min fulle tillit.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #27 Skrevet 25. januar 2014 Ja så absolutt. Han er i grunnen en skikkelig hjemmekjær fyr. De få gangene han er ute på en fest, gjør han det ikke uten at jeg blir med. Han flørter aldri med andre, selv om mange flørter med han. Han ble selv bedratt en gang av en eks, og sier selv at det unner han ikke engang sin fiende å oppleve. Jeg vet og føler at han setter meg og ungene først. Han har aldri gitt meg et tegn til å tvile et sekund på han engang. Anonymous poster hash: d906d...723
Oslomama Skrevet 25. januar 2014 #29 Skrevet 25. januar 2014 selvfølgelig! <3 Ville ikke ha vært sammen med en mann jeg ikke kunne stole på! Det fortjener ingen og det håper jeg alle kvinner forstår!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #30 Skrevet 25. januar 2014 Synes det er fint at så mange stoler på mannen sin, men vet at mange av dere er veldig naive også. Det dummeste jeg hører, er når noen sier at "mannen min kunne aldri vært utro". Vet dere egentlig hvor mange som faktisk ER utro? Og ofte er dette mennene til de som (utad) påstår at de har verdens beste mann. Ironisk nok. Anonymous poster hash: 1cf1a...f97
Nickløsa Skrevet 25. januar 2014 #31 Skrevet 25. januar 2014 Ja 100% han har aldri gitt meg noe grunn til å ikke gjøre det.
☆☆☆ Skrevet 25. januar 2014 #32 Skrevet 25. januar 2014 Synes det er fint at så mange stoler på mannen sin, men vet at mange av dere er veldig naive også. Det dummeste jeg hører, er når noen sier at "mannen min kunne aldri vært utro". Vet dere egentlig hvor mange som faktisk ER utro? Og ofte er dette mennene til de som (utad) påstår at de har verdens beste mann. Ironisk nok. Anonymous poster hash: 1cf1a...f97 Men om han skulle vere utro, kva trøyst gir det at win gjekk rundt og var mistenksam i ti år før sidespranget? Er det større risiko for at mannen er utro i eit forhold basert på tillit? Eg vil heller vere singel enn å gå og gjete mannen..
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. januar 2014 #33 Skrevet 25. januar 2014 Ja, jeg stoler 100% på han og hadde jeg ikke gjort det så hadde han heller ikke vært mannen min :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #34 Skrevet 25. januar 2014 Økonomisk, nei. Ellers stoler jeg på han. Anonymous poster hash: a593a...e08
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #35 Skrevet 25. januar 2014 Nei! Fordi etter at vi ble sammen igjen så har han vist at han ikke er til å stole på. Har tatt han på fersken et par ganger med å gjøre ting som ikke er greit når man er i et forhold. Siste gang han dreit seg ut er snart et år siden. Har veldig lite tillit og begynner å lure på om han ikke kommer til å klare å bygge den opp igjen heller.. Usj, har det litt som deg.. Har gjort ting som gjør at jeg sliter litt med å stole 100% på han.. Selv om det aldri har vært noe fysisk, så diverse greier på nettet.. Jeg vet han ikke ville gått så langt som å være fysisk utro mot meg, men ting stikker og svir alikevell.. Uansett, jeg prøver, fordi jeg elsker han og han elsker meg, og jeg vet at om han driter seg ut igjen, så er han ikke verdt det, og jeg vet jeg kan klare meg utmerket alene! Sånn prøver jeg å tenke iallefall. Anonymous poster hash: b6b87...452 samme her. jeg truur ikke han har gjort noe fysisk. Men han holder ofte facebooken sin skjult for meg. og mobilen har han alltid i lomma. han tatt han før i å skrive ting til jenter på facebook. og hatt profil på en datingside. det klarte han å lure seg unna. og jeg er dum og naiv som prøver alt jeg kan å tro på det han sier. jeg har for dårlig selvtillit til å gå fra han. også fikk vi en sønn i oktober. noe som gjør det enda vanskligere. Men jeg trur aldri at jeg kommer til å stole på han. Anonymous poster hash: a9f8b...659
skjotta Skrevet 25. januar 2014 #36 Skrevet 25. januar 2014 Ja, selvfølgelig. Jeg har ingen grunn til å ikke gjøre det og som stjerna sa "det var det jeg visste!" Vil være liten trøst dersom det skulle vise seg at jeg tok feil... spesielt dersom jeg har brukt hele forholdet på stress og vonde følelser.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #37 Skrevet 25. januar 2014 stoler jeg på at han tar med søpla når han drar på jobb om morgenen & andre små ting? Nei. stoler jeg på at han er trofast, ærlig & alle de store viktige tingene ? ja uten tvil han er eneste kjæresten jeg har hatt i mitt liv som ikke er en drittsekk eller misshandler. det er utrolig godt å kunne stole på noen 100%, aldri måtte ringe politiet eller spyle ned dop i do. elsker forloveden min & alle de små dumme tingene han gjør støtt å stadig Anonymous poster hash: b45cd...93a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #38 Skrevet 25. januar 2014 Nei! Fordi etter at vi ble sammen igjen så har han vist at han ikke er til å stole på. Har tatt han på fersken et par ganger med å gjøre ting som ikke er greit når man er i et forhold. Siste gang han dreit seg ut er snart et år siden. Har veldig lite tillit og begynner å lure på om han ikke kommer til å klare å bygge den opp igjen heller.. Så trist det må være… Klem Anonymous poster hash: 802f0...db7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. januar 2014 #39 Skrevet 25. januar 2014 Så lenge han ikke gir meg noen grunn til det motsatte, så velger jeg å stole på ham, ja. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg hadde aldri orket være sammen med en person som ikke oppførte seg på en slik måte at jeg følte tillit og tiltro til ham. Det må være vanvittig trist og slitsomt å gå rundt og føle at man ikke kan stole på det ene mennesket i verden som skal støtte en og være der for en i godt og vondt.
Bondejenta Skrevet 25. januar 2014 #40 Skrevet 25. januar 2014 Ja Men han er ikkje til å stole på når han seier at han "kjem straks"... Det er eit veeeldig vidt begrep i hans haud
2005&2010 Skrevet 25. januar 2014 #41 Skrevet 25. januar 2014 Ikke 100% lenger. Han var utro for 1 år siden, en ons i fylla. Trodde han aldri kunne Gjøre noe sånt mot meg og vår familie. Stolte 100% på han den gangen Idag er han på sin første fest etter dette, kjenner det gnager litt i magen, men har valgt å fortsette forholdet, så vi bygger opp tilliten litt og litt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #42 Skrevet 25. januar 2014 Hi her. Jeg stoler ikke lenger på min mann.... han er ustabil, spesielt når han drikker. Han er frem og tilbake om følelsene for meg. Sier en ting, mener en annen ting neste uke. Faller pladask når han har en snill periode. Det er det som er så vondt. Elske så inderlig, for så å få alt knust i biter- på ny og på ny. Akkurat nå er jeg kun sammen med ha når pga vårt barn. Anonymous poster hash: 86aab...6b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #43 Skrevet 25. januar 2014 Jeg forstår ikke dere som kan fortsette med en mann dere ikke stoler på eller som behandler dere dårlig. Jeg fikk for kort tid siden vite at min mann hadde vært utro mot meg fra dag èn og inntil for et år siden. Jeg var ikke i tvil et sekund om hva jeg skulle gjøre, selv om vi har et barn sammen og et til er på vei. Jeg sier ikke at det er enkelt, men en mann som ikke behandler meg med respekt vil jeg rett og slett ikke ha! Jeg stolte på ham, men det viste seg at han hadde løyet og levd et slags "dobbeltliv" helt fra vi traff hverandre. Anonymous poster hash: ae564...1c5
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2014 #44 Skrevet 25. januar 2014 Nei! Fordi etter at vi ble sammen igjen så har han vist at han ikke er til å stole på. Har tatt han på fersken et par ganger med å gjøre ting som ikke er greit når man er i et forhold. Siste gang han dreit seg ut er snart et år siden. Har veldig lite tillit og begynner å lure på om han ikke kommer til å klare å bygge den opp igjen heller.. Så trist det må være… Klem Anonymous poster hash: 802f0...db7 Det er ganske trist å finne ut slike ting midt i bryllupsplanleggingen ja Takk for klemmen, det varmer
MamsenMedToSmå Skrevet 25. januar 2014 #45 Skrevet 25. januar 2014 Ja det gjør jeg. Jeg stoler på at han alltid vil være her for meg og gutten vår, og at han tar valg som er til det beste for oss og vår familie. Det er det som gjør mannen min til den flotte mannen han er. Ubeskrivelig trygt og godt Han hadde forsovit (som flere påpeker) aldri vært mannen min om jeg ikke stolte på han.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #46 Skrevet 25. januar 2014 Ja, jeg gjør det. Men må ærlig innrømme at pga tidligere erfaring fra narkoman og utro eks, så blir jeg usikker på meg selv, noe som fører til at jeg blir usikker på oss. Men jeg vet at jeg kan stole på han, bare hodet mitt som tuller med meg av og til. Anonymous poster hash: 89cb3...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå