Gå til innhold

stoler du på mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. Hvorfor stoler du ikke på han?

Anonymous poster hash: 86aab...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i flere forhold der jeg ikke har stolt på kjæresten. Nå derimot, stoler jeg 100% på ham. På alle mulige måter. Kunne virkelig ikke hatt en bedre mann!!! Fatter ikke at jeg ikke denne mannen var opptatt da jeg traff ham, 30 år og uten barn!! Nå er vi lykkelige foreldre til en vakker, liten gutt!!!!

Anonymous poster hash: 4652f...912

Skrevet

Hvordan da, stoler på? Jeg stoler på at han vil meg vel og at valgene han tar er med familiens beste i tankene. Jeg innbiller meg ikke at han er feilfri.

Skrevet

Selvsagt! Hadde ikke giftet meg med ham om jeg ikke hadde gjort det.

Anonymous poster hash: f59cd...a58
Skrevet

Ja.

Han kan stoles på, har aldri i løpet av elleve år gjort noe som tilsvarer annet.

Selv om jeg akkurat i dag synes han er et krek fordi jeg tapte lotteriet om hvem som skal stå opp og hvem som får sove utpå selv om jeg har influensa. Jaja, forskjell på små hverdagsdrama og faktisk tillit i forholdet.

Skrevet

Stoler veldig mye på han, mer enn meg selv.

Skrevet

Ja, han stoler jeg på!

Men i dag syns jeg han er en dust da, en pålitelig dust 😝

Skrevet

Ja, 100%. Mest fantastiske mann på jord på alle måter :hjertesmil:

Anonymous poster hash: 8dbd7...650
Skrevet

Ja 100%

Har aldri opplevd noe som gir meg grunn til noe annet.

Han er dessuten så sløv og han brukte to måneder på å skjønne jeg var interessert. :-)

Anonymous poster hash: fb603...112

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Han elsker meg, har valgt å gifte seg med meg, fått fire barn med meg og vil meg bare godt, så selvfølgelig stoler jeg på han.

Anonymous poster hash: 9f99a...9e5
Skrevet

Nei! Fordi etter at vi ble sammen igjen så har han vist at han ikke er til å stole på. Har tatt han på fersken et par ganger med å gjøre ting som ikke er greit når man er i et forhold. Siste gang han dreit seg ut er snart et år siden. Har veldig lite tillit og begynner å lure på om han ikke kommer til å klare å bygge den opp igjen heller..

Skrevet

Ja. Har ingen grunn til å ikke stole på han.

Tillit er essensen i et godt forhold.

Skrevet

Ja. Viss ikkje ville han ikkje vore mannen min.

Skrevet

Man skal aldri stole på noen 100%

Anonymous poster hash: ba669...fd9
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

(samboer)

Til en viss grad.. Dessverre har han gjort en del som ødelegger tillitten, men vi kjemper enda, og vi kjemper SAMMEN, for å oppnå det vi hadde.. Så det finnes da enda håp.

Skrevet

Nei! Fordi etter at vi ble sammen igjen så har han vist at han ikke er til å stole på. Har tatt han på fersken et par ganger med å gjøre ting som ikke er greit når man er i et forhold. Siste gang han dreit seg ut er snart et år siden. Har veldig lite tillit og begynner å lure på om han ikke kommer til å klare å bygge den opp igjen heller..

Usj, har det litt som deg.. Har gjort ting som gjør at jeg sliter litt med å stole 100% på han.. Selv om det aldri har vært noe fysisk, så diverse greier på nettet..

Jeg vet han ikke ville gått så langt som å være fysisk utro mot meg, men ting stikker og svir alikevell..

Uansett, jeg prøver, fordi jeg elsker han og han elsker meg, og jeg vet at om han driter seg ut igjen, så er han ikke verdt det, og jeg vet jeg kan klare meg utmerket alene!

Sånn prøver jeg å tenke iallefall. :)

Anonymous poster hash: b6b87...452

Gjest 5 andre
Skrevet

Ja, absolutt. Hvorfor? Han har ikke gjort noe for at jeg skal miste tilliten til ham, men han har ved flere tilfeller vist meg nettopp hvorfor han er til å stole på. 

Skrevet

Usj, har det litt som deg.. Har gjort ting som gjør at jeg sliter litt med å stole 100% på han.. Selv om det aldri har vært noe fysisk, så diverse greier på nettet..

Jeg vet han ikke ville gått så langt som å være fysisk utro mot meg, men ting stikker og svir alikevell..

Uansett, jeg prøver, fordi jeg elsker han og han elsker meg, og jeg vet at om han driter seg ut igjen, så er han ikke verdt det, og jeg vet jeg kan klare meg utmerket alene!

Sånn prøver jeg å tenke iallefall. :)Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

b6b87785663b801d55dbe24029c5c452] b6b87...452 [/acronym]

Min mann har heller ikke gjort noe fysisk så vidt jeg vet. Har heller ikke noen grunn for å mistenke det. Likevel sårt at han visste at han ikke fikk flere sjanser etter første gang, men brydde seg ikke nok til å holde seg borte.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Fordi han har vist at han ikke er til å stole på, lyver til meg om små og store ting.

Anonymous poster hash: 67543...7c0

Skrevet

Ja enig med "elsker livet".

Stoler mer på han enn på meg selv ;)

Skrevet

Stoler på ham med mitt hjerte, mitt liv og våre barns liv. 100% trygg på at han alltid setter oss først. <3

Skrevet

Jeg stoler på mannen min i alle store og viktige ting. 100%. Han kunne aldri vært utro, og han setter meg og barna først.

MEN, han er ekstremt dårlig til å huske, og få gjort ting. Så når han sier at han skal stable veden i morgen, fikse kranen på badet mens jeg er på jobb, rydde kjelleren i løpet av helga, og masse sånne andre småting så stoler jeg ikke på at det blir gjort. Eller, alt blir gjort, men det tar ofte laaang tid...

Anonymous poster hash: fd6d6...413

Skrevet

Ja det gjør jeg . Han er den eneste personen jeg stoler på. Har alltid hatt vanskelig for å stole på folk . Stoler ikke en gang på min nærmeste familie .

Anonymous poster hash: 541dd...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...