Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #26 Skrevet 25. januar 2014 Masse lykke til! Det ordner seg nok. 😊 Alle kan gjøre feil. Anonymous poster hash: 98810...cbd
rytme Skrevet 25. januar 2014 #27 Skrevet 25. januar 2014 Jeg skal la være å svare moralistisk på dette, da du vet at det er feil. Du spør om det lar seg gjøre. Jeg svarer at det gjør det IKKE! På et eller annet tidspunkt kommer du til å komme over et helsepersonell som sjekker hele IDen. Eller et helsepersonell som kjenner den personen du gir deg ut for å være. Du vet dessuten ikke om den personen har noen spesielle sykdommer som gjør at hun trenger spesielle medisiner, blodoverføring eller lignende som kan være veldig skadelig for deg! Det kan dessuten være at hun har fjernet livmor, allerede er gravid eller noe annet som gjør at du vil bli oppdaget som en juksemaker. Og sist men ikke minst, i hennes journal ligger hennes telefonnr registrert så det er det tlf nr som blir ringt hvis de har behov for å få tak i deg før eller etter aborten. Det er så mange faktorer som kan gå galt at det er meget usannsynlig at det kan gå bra! Og hva risikerer du? Bot, fengsel, ikke få se eventuelle barn du allerede har på mange måneder fordi mammaen deres er i fengsel??? Og selvfølgelig at din mann forlater deg. Ikke gjør dette. Ta abort, gjerne i utlandet.... Eventuelt fortell din mann hva du har gjort og forlat ham (siden du åpenbart ikke elsker han i og med at du var utro)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #28 Skrevet 25. januar 2014 Identitetstyveri vil bli oppdaget hvis dere har ulik blodtype. Kjenner noen som fikk sin identitet misbrukt ved abort. Var en venninne av henne som stjal personnummeret hennes. Tror ikke det er helt uvanlig i kulturer der abort og sex før ekteskapet er fyfy. Synes absolutt ikke du skal prøve deg på identitetstyveri. Anonymous poster hash: ef557...c00
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #29 Skrevet 10. februar 2014 Skjønner at du er desperat nå og at det er en utrolig vanskelig situasjon. Book deg en langweekend og gjør det ved en privatklinikk i utlandet. En venninne av meg gjorde det i London. Anonymous poster hash: 98810...cbd Hei, Jeg prøver å komme i kontakt med noen som har tatt abort i utlandet. Tror du venninnen din vil snakke med meg? Anonymous poster hash: 51790...b3a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #30 Skrevet 10. februar 2014 Skal du dra til utlandet? Lurer...vil gjerne høre hvordan det gikk. Anonymous poster hash: 51790...b3a
førskolelæreren Skrevet 10. februar 2014 #31 Skrevet 10. februar 2014 Dette var tragisk. Hvorfor er du så desperat etter å beholde mannen din? (Utenom at han har god lønn som lege da....!) Dette burde du å ha tenkt på før du ........
førskolelæreren Skrevet 10. februar 2014 #32 Skrevet 10. februar 2014 http://www.healthcentre.org.uk/abortion/abortion-private.htmlAnonymous poster hash: 98810...cbd Takk! Føler meg ufattelig mye lettere nå, skal prøve å komme meg til utlandet! En mye bedre løsning ja!!! Anonymous poster hash: 0e2d1...fa0 Herregud, kan ikke tro hva jeg leser. Håper mannen din får ett liv han fortjener.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #33 Skrevet 10. februar 2014 En forferdelig vanskelig situasjon, skjønner at du føler deg desperat og tenker på drastiske tiltak som mulig utvei. Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med en privat gynokolog og hørt litt om hvilke muligheter du har. En samtale med en profesjonell kan hjelpe deg til å sortere tankene litt og finne en god løsning. Du kan også ta kontakt med Ametheahttp://www.amathea.no/index.aspx?cat=1004&mid=3 Jeg ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 5deba...c05
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #34 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har vært utsatt for nettopp identitetstyveri ved en sykehussak. Det ble avslørt da jeg fikk regning på egenandelen i posten. Jeg ble rimelig forbanna på den personen som brukte mitt navn, og gjorde alt jeg kunne for at hun skulle bli straffet for det. Kan si det fikk store følger for henne. Anonymous poster hash: 8e58c...559
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #35 Skrevet 10. februar 2014 Det finnes sjeidende tilfeller, hvor ubefruktet egg fester seg til livmoren, og kroppen simulerer et svangerskap, har nylig vært gjennom et slikt tilfelle selv, det fantes ikke hcg økning i kroppen min, jeg fikk ikke utslag på noen tester eller noe, de så ikke noe på utvendig eller innvendig UL, men kroppen min simulerte et svangerskap, livmoren min vokste, mensen uteble osv. Først når de førte inn et kamera, oppdaget de det ubefruktete egget, det hadde festet seg helt øverst oppe ved egglederen på venstre side. Måtte derfor inn for utskrapning. Fått beskjed om at dette kan hende igjen. Samboeren var sikker på at jeg hadde vært utro, men han var med meg i slutten av prosessen, jeg fortalte det først når timen til "abort" skulle stå, men jeg hadde papirer å vise til, lege som kunne bekrefte det osv. Hvor stor sjanse er det for at du kan spille på dette? Heller det enn å stjele noe andres identitet! Anonymous poster hash: c0ab2...c71
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #36 Skrevet 10. februar 2014 En annen ting er at om dere skal gjøre noe med forsikringer de neste 10 årene og du ikke oppgir aborten kan du bli tatt fot forsikkringssvindel. Anonymous poster hash: fe078...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå