Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #26 Skrevet 28. januar 2014 Noen som har fått inngrepet utført i Bergensområdet? Eller må man til Oslo? Anonymous poster hash: 11f0c...15e Alleris og fanamedisinske senter utfører i Bergen Anonymous poster hash: eed0e...15b Vet du om noen som er fornøyde / misfornøyde med dem? Anonymous poster hash: 11f0c...15e Bare hørt positivt om fanamedisinske. Skal dit selv for brystreduksjon Anonymous poster hash: eed0e...15b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #27 Skrevet 29. januar 2014 Jeg lurer på noe Jeg sliter med det samme som dere og ville gjerne redusert brystene, men de henger jo veldig fra før. Ved brystreduksjon, blir det bare mindre heng da, men fortsatt heng? Og flytter man brystvortene? Anonymous poster hash: eba1a...3b0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #28 Skrevet 29. januar 2014 Jeg lurer på noe Jeg sliter med det samme som dere og ville gjerne redusert brystene, men de henger jo veldig fra før. Ved brystreduksjon, blir det bare mindre heng da, men fortsatt heng? Og flytter man brystvortene? Anonymous poster hash: eba1a...3b0 Mener de løfter dem slik at de ikke henger. Brystvorten blir vel også flyttet på. Anonymous poster hash: eed0e...15b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #29 Skrevet 29. januar 2014 De snitter i en halvsirkel under brystet, en strek opp fra midten under og opp til brystvortene og rundt disse. Så fjerner de vev i det åpne området og løfter brystvorten opp og forminsker ofte selve den mørke markeringen rundt brystvorten slik at det mørke feltet passer bedre i forhold til mindre bryst. I noen tilfeller fettsuger de på utsiden av brystet opp mot underarmen. Det er arret fra undersiden og opp og rundt brystvorten jeg er bekymret for... Men det er nesten ingen som sier noe om hvordan selve arret ser ut. Jeg er 40 og har mindre elastisk hud enn de i 20-årene... Jeg har lest masse om dette, men de bildene jeg finner av etter inngrepet er ofte tatt så nært etter operasjonen at man ikke får helt innblikk i hvordan arrene faktisk blir. Det er noe helt annet enn brystforstørrelse, har jeg forstått, for da lager de bare et lite hull som de presser protesen gjennom. Arrdannelsen blir dermed minimal. Anonymous poster hash: 11f0c...15e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #30 Skrevet 4. februar 2014 . Anonymous poster hash: 11f0c...15e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #31 Skrevet 6. februar 2014 Jeg tok en slik operasjon oktober 2012. Jeg hadde mye smerter, Hadde str 80f. Måtte vente i 3 mnd på operasjon, Sykmeldt i 3 uker pga det. Jeg er fornøyd nå. men var ikke det i fjor sommer. Syns de ikke hadde noe fin form da. Men fått det nå. Tror du får det av staten. Anonymous poster hash: dac18...559 Var det skulder/nakkesmerter som du slet med? Jeg har vært igjennom ivf-behandling og har følelsen av at brystene ble varig større etter alle hormonene, har nå 85 F/G og har hatt mye smerter de siste årene (etter behandlingen), jeg har jo tenkt tanken at det kan skyldes brystene, siden de er så tunge. Så det jeg egentlig lurer på, er om du ble kvitt smertene etterpå? Anonymous poster hash: b028d...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå