Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 De får brus til lørdagsmiddagen. Lett-brus! Så gæær'n er jeg:) Anonymous poster hash: a08a3...7da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Mine også. Fredag og lørdag faktisk. Gærne meg. Anonymous poster hash: e0d8f...bab
Gjest Julia1984 Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Da er jeg gal også. Her serveres bare pepsi max. Får det lørdags kveld og kanskje til søndagsmiddagen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Min og! Drikker Pepsi Max på lørdager og torsdager (!!). På torsdager har vi alltid filmkveld med Pepsi Max og god middag (mannen er på jobb sent ) Anonymous poster hash: 9be0f...b6d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor gir dere dem ikke sukkerholdig brus istedet? Hvis de absolutt må ha, mener jeg. Da slipper de søtningsstoffene. Anonymous poster hash: 4c5e8...fb1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Og sønnen min på 5 har aldri smakt brus Anonymous poster hash: 79e5e...075
Brennheite Badeand Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor gir dere dem ikke sukkerholdig brus istedet? Hvis de absolutt må ha, mener jeg. Da slipper de søtningsstoffene. Anonymous poster hash: 4c5e8...fb1 Fordi jeg ikke tror søtstoffene er så farlige. I de små mengdene min sønn drikker. (Et par små glass i løpet av helgen) Sukker er ikke så fryktelig bra det heller, verken for kroppen eller tennene.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Så lite aspartam er nok ikke farlig, men jeg gir mine barn fet brus og det til taco og lørdag. De drikker kun brus da og evt til bursdager. Anonymous poster hash: 2cd44...72c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Javel! Det var interessant. Anonymous poster hash: 908b9...20e
lilyblue Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Min liker ikke brus så her går det i sukkersaft, aldri funlight. Same shit.
Mrs. Kaizer Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Jeg og:-) 11 og 9 åringene her i huset elsker pepsi max og velger alltid den brusen når de skal få brus.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Jeg gir vanlig sukkerholdig brus. Gir ikke gift til barna mine, selv ikke i små mengder. Anonymous poster hash: 9fead...3b4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Sukker er gift Anonymous poster hash: d3ea9...f50
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Mine barn kommer aldri til å få sukkerfri brus. De gangene de drikker brus er det med sukker. Anonymous poster hash: e1a24...eb7
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #15 Skrevet 24. januar 2014 Helt ufarlig innenfor anbefalte mengder!;-) Anonymous poster hash: 10f4a...a1d
beibilykke Skrevet 24. januar 2014 #16 Skrevet 24. januar 2014 her går det i cola zero når frøkna først drikker brus!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #17 Skrevet 24. januar 2014 Her syns familien min sååå synd på 2 åringen som ikke får cola enda. Hvorfor i alle dager begynne med det så tidlig når han gjerne drikker juice eller saft i stedet?? Anonymous poster hash: 5d43b...b20
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #18 Skrevet 24. januar 2014 Sukker er gift Anonymous poster hash: d3ea9...f50 Så hjernen vår drives av gift. Artig. Anonymous poster hash: e9bcb...b83
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 24. januar 2014 #19 Skrevet 24. januar 2014 Mine barn får vanlig cola, litt brus skader ingen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #20 Skrevet 24. januar 2014 Jeg gir vanlig sukkerholdig brus. Gir ikke gift til barna mine, selv ikke i små mengder. Anonymous poster hash: 9fead...3b4 Hva slags godteri spiser barna dine på lørdag? Du ville "dødd" hadde du visst hva godteri inneholder. Dessuten, sukker er ikke sunt det heller Anonymous poster hash: a08a3...7da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #21 Skrevet 24. januar 2014 Her syns familien min sååå synd på 2 åringen som ikke får cola enda. Hvorfor i alle dager begynne med det så tidlig når han gjerne drikker juice eller saft i stedet?? Anonymous poster hash: 5d43b...b20 Bare til opplysning. Det er like mye sukker i saft som brus. Eneste forskjell er kullsyren.. Juice er også proppfull av sukker Anonymous poster hash: a08a3...7da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #22 Skrevet 24. januar 2014 Her drikker de vann. 7 dager i uka, 365 dager i året. De gærne har det godt! Anonymous poster hash: d9418...7e1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #23 Skrevet 24. januar 2014 Gift, really! For å få i seg en uheldig mengde aspartam må man opp i 16liter brus. Per dag. Hver dag. I ett år! Vill gjetting; ett par tre, og til og med fire fem, glass brus i helga vil gå helt fint. Også for barn. Følg med folkens! Anonymous poster hash: d6e7d...18d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #24 Skrevet 24. januar 2014 Må huske på at brus gir ingen næring, i motsetning til juice. Derfor er det greit å drikke et glass juice innimellom. Brus har ingenting for seg, bortsett fra at det kan være veldig godt :-) Anonymous poster hash: 91a7a...6d6
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #25 Skrevet 24. januar 2014 Her syns familien min sååå synd på 2 åringen som ikke får cola enda.Hvorfor i alle dager begynne med det så tidlig når han gjerne drikker juice eller saft i stedet?? Anonymous poster hash: 5d43b...b20 Ser ikke at noen andre her skriver at de gir 2-åringen brus? Anonymous poster hash: 9be0f...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå