det er berre mordi Skrevet 22. januar 2014 #26 Skrevet 22. januar 2014 Huff, for ein forferdeleg beskjed å få.. Klarer ikkje eingong å sette meg inn i fortvilelsen du sikkert opplever no. Ønsker deg alt godt.
monson Skrevet 22. januar 2014 #27 Skrevet 22. januar 2014 Idag kom beskjeden, nyt dagene sa legene. Her sitter vi i sofaen helt lamslåtte, for et halvt år siden startet kampen da jeg fikk beskjeden om at det var kreft i magen og ingen graviditet.. Dette klarer vi, har jo så gode odds og bra medisiner.. Trodde vi. Idag klarer jeg ikke være positiv. Har verdens flotteste 3år gamle jente som jeg både glede og gruer meg til å hente i bhg. Mitt ansikt sier alt... Imorgen må vi fortelle alt til bhg, at mamma snart skal dø. Hvordan kan vi få hverdagen best for jenta vår. Alt er tåke nå.. At jeg aldri skal få holde henne mer river ut hjertet mitt nå. Mammadalten min..... Anonymous poster hash: 5c690...21e Second opinion, helt enig. Så utrolig tist! men, kanskje det kan lønne seg å høre med leger i utlandet, Norge er ikke på topp når det kommer til kreft behandling. Så kanskje det er håp der ute enda:) Og jeg er sikker på at det er flere her som kan gjøre litt research for deg om du ønsker?? Men, vist ikke så er det å skrive til din datter, og lage video hilsninger en fantastisk ide! Og sikkert noe som kan være helende for deg også. Jeg ønsker deg alt av hell å lykke videre og håper virkelig du, din datter og mann kommer igjennom dette på en best mulig måte!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #28 Skrevet 22. januar 2014 Så trist. Håper du får nok tid, slik at din datter ikke glemmer deg helt.. Usikker på hvor langt tilbake i tid hukommelsen går.. Viktig med bilder, videoer og hilsener ja. Nyt den siste tiden. Anonymous poster hash: b5c86...3af
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #29 Skrevet 22. januar 2014 Det er så trist å lese. Jeg har ikke vært i en sånn situasjon selv og kan ikke forestille meg hvordan det er. Nå vet jeg ikke hva du tror på, men selv er jeg kristen. Jesus døde for oss, for at vi skal slippe å dø. Ved at Han døde tok Han makten fra døden. Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den som holder fast på mitt ord, skal aldri i evighet se døden Joh 8, 51 Det står å svart og hvitt at den som tror på Hans ord, altså tror at det Jesus sier er sant, vil ikke smake døden. Hvis du tror på Jesus ord vil du ikke komme borti døden engang. Jeg tror menneske, fra sjelen forlater kroppen går inn i en søvn som varer frem til Jesus kommer igjen. Da vil han vekke alle opp, alle som har levd fra skapelsen. Det er maaaaaaaaange folk, tenk på det! Det han sier om at vi ikke skal smake døden tror jeg er at den tiden som går fra et menneske dør til Jesus kommer igjen vil føles som et sekund for dette menneske, selv om det kanskje har gått flere hundre år fra den personen døde til han våkner opp igjen. Igjen talte Jesus til folket og sa: «Jeg er verdens lys. Den som følger meg, skal ikke vandre i mørket, men ha livets lys. Joh 8, 12 Jeg vil anbefale deg å lese hele det nye testamentet. Gjerne gå til noen som ber for syke, mirakler skjer også i dag! Slutt! Anonymous poster hash: 6cb31...238 Dette er en person som har fått en kjempe trist beskjed, og du sier slutt? Jeg kan ikke sitte å se på uten å gi henne trøstende ord om at det ikke trenger å være over, at det faktisk fortsatt er håp. Hva tror du på? Tenk hvor fantastisk vi mennesker er designet, se hvor vakker jorden er (utenom det som er ødelagt av mennesker), tror du dette bare er oppstått uten mål og mening? De små barna som dør hver dag, hvis de døde uten at det var noe mer, ville ikke det vært totalt meningsløst? Skulle de aldri få oppleve livet? Jeg tror på en kjærlig Gud som tar imot disse barna med åpne armer, og tørker bort hver tåre på deres øyner. Ikke lag dette til en krangletråd, ha respekt for trådstarter. Virkelig… For det var jo så mye mere passende for situvasjonen! Har dere ingen antenner. Krangle på en tråd som dette. La HI lese alle gode ord og selv avgjøre hva hun vil ta med seg. En krangel om småting er det siste hun trenger. Anonymous poster hash: 0c303...d4e
Daquiry Skrevet 22. januar 2014 #30 Skrevet 22. januar 2014 Utrolig trist å høre, dette unner jeg ingen. Men hadde jeg vært deg hadde jeg undersøkt ALLE muligheter, til og med til utlandet...ikke gi opp håpet enda!!!! Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #31 Skrevet 22. januar 2014 Så trist Tusen klemmer Anonymous poster hash: 00eac...d46
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #33 Skrevet 22. januar 2014 Sender deg en varm klem 💚 Anonymous poster hash: 3eff6...315
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #34 Skrevet 22. januar 2014 Idag kom beskjeden, nyt dagene sa legene. Her sitter vi i sofaen helt lamslåtte, for et halvt år siden startet kampen da jeg fikk beskjeden om at det var kreft i magen og ingen graviditet.. Dette klarer vi, har jo så gode odds og bra medisiner.. Trodde vi. Idag klarer jeg ikke være positiv. Har verdens flotteste 3år gamle jente som jeg både glede og gruer meg til å hente i bhg. Mitt ansikt sier alt... Imorgen må vi fortelle alt til bhg, at mamma snart skal dø. Hvordan kan vi få hverdagen best for jenta vår. Alt er tåke nå.. At jeg aldri skal få holde henne mer river ut hjertet mitt nå. Mammadalten min..... Anonymous poster hash: 5c690...21e Varme klemmer til alle dere. Her er vi i samme situasjon bare at det er mannen som er syk. Sikkert ingen trøst, men vi vet hva dere går igjennom nå. Ønsker dere alt godt ♥ Anonymous poster hash: 0d6d8...1ee
Iiiiik Skrevet 22. januar 2014 #35 Skrevet 22. januar 2014 Så forferdelig trist. En stor klem til deg og mannen din. Umenneskelig å skulle takle en sånn beskjed
HanneS.85 Skrevet 22. januar 2014 #36 Skrevet 22. januar 2014 all omtanke, styrke og en god klem sendes til deg og dine.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #37 Skrevet 22. januar 2014 Sender gode tanker <3 Anonymous poster hash: 6ce73...405
Gjest lillehi Skrevet 22. januar 2014 #38 Skrevet 22. januar 2014 Sender gode tanker både til HI og til anonym som går gjennom det samme med mannen sin❤ la oss andre ta dette til ettertanke og være litt varsom med å klage på alt mulig💕 vi vet ikke hva morgendagen kan bringe. Denne tråden har ihvertfall vært en tankevekker for meg! Klem💖
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #39 Skrevet 22. januar 2014 Kondolerer! Din datter vil alltid bære minnet om det med seg videre. Hjelp henne å skape de gode minnene. Klem Anonymous poster hash: dc05f...916 Kondolerer er vel litt upassende er det ikke?? Anonymous poster hash: 88b70...79e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #40 Skrevet 22. januar 2014 Kondolerer! Din datter vil alltid bære minnet om det med seg videre. Hjelp henne å skape de gode minnene. Klem Anonymous poster hash: dc05f...916 Kondolerer er vel litt upassende er det ikke?? Anonymous poster hash: 88b70...79e Hun er vel ikke død riktig enda? Merkelig! Anonymous poster hash: b5c86...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå