Gå til innhold

Jeg er dritt lei folk.. Ja, på ekte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dritt lei dumme, kjedelige, uinteressante, trauste, uintelligente mennesker. Jeg er dritt lei av å småprate om drit kjedelige ting.

Jeg er mer enn vanlig lei menn som bare snakker om bil, motor, øl, damer og fotball.

Jeg har rett og slett utviklet særegne fordommer.

Hva kan gjøres for at jeg skal slutte å irriterere meg over folk?

Jeg tror jeg har jattet og jattet og jattet, og hørt på folks trivialiteter i alt for mange år. Har selvsagt tenkt mitt, men klokelig vært positiv og holdt kjeft.

Men, nå, jeg er så lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 91a77...ecf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, hadde forsøkt å skaffe meg venner med samme interesser som meg selv. Hva er du interessert i da?

Anonymous poster hash: 6d146...770

Skrevet

Ta deg ferie alene og fyll hodet ditt med egne tanker. begynn med med aktiviteter og hobbyer du liker.

Da finner du mennesker som kanskje interesserer deg mer.

Anonymous poster hash: 68489...1ed

Skrevet

Som Sug Lut sier, bytt ut det sosiale nettverket ditt. Kan skjønne deg ettersom jeg synes "alle" blir kjedelige og irriterende ettersom det bare blir snikk snakk om hva den beste dramaserien er eller regelrett sladder. I omgangskretsen til gubben er det lite og ingenting av "uintelligent" prat. Tror man må opp i høyt utdannede mennesker for å få interessante samtaler, mulig jeg er også fordomsfull, men det er iallefall min erfaring.

Anonymous poster hash: 020c4...88c
Skrevet

Haha. Jeg også. Noen tror at alle ting de har å fortelle er spennende. Jeg driter i hva tenåringen til kollegaen gjorde i går og det de synes er morsomt er provoserende kjedelig.

Jeg holder meg mest for meg selv for å slippe unna meningsløst pjatt.

Anonymous poster hash: 162fd...38b

Skrevet

Oj trodde jeg bare skulle få drittkommentarer slengt loddrett etter meg.

Føler meg forpliktet til å "henge" med de gamle barndomsvennene, og barna leker så fint sammen, kaller venninnene for tanter etc.

Men, jeg synes de er dødens kjedelige. Mannfolka enda verre.

Er faktisk redd jeg kommer til å hyle det i ansiktet på en av de en dag! Begeret er nådd.

Dritt lei sykdomsprat, gardiner, mat, gamle omsorgsbefengte og demente besteforeldre, den samme ferieturen til samme jævla kjedelige destinasjon hvert jævlade år, for ikke å nevne om den forferdelige hodepinen som aldri slipper! Aaaaaaauch!!

Skrevet

Som Sug Lut sier, bytt ut det sosiale nettverket ditt. Kan skjønne deg ettersom jeg synes "alle" blir kjedelige og irriterende ettersom det bare blir snikk snakk om hva den beste dramaserien er eller regelrett sladder. I omgangskretsen til gubben er det lite og ingenting av "uintelligent" prat. Tror man må opp i høyt utdannede mennesker for å få interessante samtaler, mulig jeg er også fordomsfull, men det er iallefall min erfaring. Anonymous poster hash: 020c4...88c

Ja, du er fordomsfull og tar grundig feil.

Anonymous poster hash: 95588...508

Skrevet

Jeg har flere sånne på jobben. Tror faktisk jeg DÆVER noen ganger...

Folk som står å forteller meg hvordan det kom bobler i vannet når de kokte poteter altså. Kan jo legge til at jeg har kommet til den konklusjonen at dette menneske må ha en eller annen form for skade i hjernen. Jeg kan sitte å gjespe åpenlyst foran vedkommende som bare fortsetter og fortsetter.. Hvis jeg snur meg å går, følger han etter! Stakkars menneske som må ha et nitrist og kjedelig liv.

Hadde han i det minste hatt noe spennende å fortelle, at det var en mening med historien, kanskje han mista brillene i potetvannet osv. men neida! ALDRI et poeng med det han forteller...

Heldigvis er det flere som "sliter" med han, og det har blitt lagt merke til av ledelsen at han surrer mye rundt med pjattet sitt.

Anonymous poster hash: 35289...2df
Skrevet

Er du sikker på at du selv er så veldig interessant ? Ikke vondt ment, men veldig lett å se andre :P

Hva er dine interesser da?

Jeg tenker at når venninner og barn samles over kaffi og lek med ungene så er det ikke kvantefysikk vi diskutere.

Da blir det lett hverdagsglimt på godt og vondt.

Hva tenker du dere burde snakke om?

Anonymous poster hash: cb156...bfd

Skrevet

Oj trodde jeg bare skulle få drittkommentarer slengt loddrett etter meg.

Føler meg forpliktet til å "henge" med de gamle barndomsvennene, og barna leker så fint sammen, kaller venninnene for tanter etc.

Men, jeg synes de er dødens kjedelige. Mannfolka enda verre.

Er faktisk redd jeg kommer til å hyle det i ansiktet på en av de en dag! Begeret er nådd.

Dritt lei sykdomsprat, gardiner, mat, gamle omsorgsbefengte og demente besteforeldre, den samme ferieturen til samme jævla kjedelige destinasjon hvert jævlade år, for ikke å nevne om den forferdelige hodepinen som aldri slipper! Aaaaaaauch!!

Jeg forstår deg godt jeg, hadde klikket selv hvis det var den type mennesker jeg måtte "leke" med :)

Og det er skremmende hvor mange mennesker om bare babler ivei uten egentlig å ha noe fornuftig å si. Som det ble sagt tidligere, hva med å forsøke å finne noen nye venner som du syns tilfører deg noe? :)

Skrevet

Jeg har en kollega som tror vi synes det er spennende å høre at hennes sønn på 14 år har fått en kvise, og at han nekter å klemme de.

Say WHAT???

Dette forteller hun i lunsjen. Herreminskaper....

Anonymous poster hash: 162fd...38b

Skrevet

Se her, HI!

Kanskje dere kan danne en klubb, dere 3? (Eller 1 eller 2.. Vet ikke om det er de samme personene bak innleggene, men helt klart verdt et forsøk! Og husk å nevne dette forumet når dere mottar Fredsprisen,da! :D  Lykke til! )

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144097441-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5nn-trenger-konstruktive-tilbakemeldinger/page-2

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144069392-hva-feiler-det-meg-ingen-kritikk-%C3%B8nskes/page-2

Anonymous poster hash: 71cd0...bed
Skrevet

Føler på akkurat det samme, HI. Vet ikke riktig hva jeg skal gjøre med det enda. 

Anonymous poster hash: 3bc63...ad7
Skrevet

Dere som tenker som HI :

Tror dere at dere selv er veldig interessante for andre å være ilag med?

At andre får mye ut av å være rundt dere?

Skrevet

Jeg følte det slik fra da jeg var ca 18. Det ble selvsagt værre og værre. Da jeg var 24 flyttet jeg fra min lille by og nettverket mitt til en storby i utlandet, fikk nye venner og spennende bekjente. Folk jeg var på bølgelengde med, alle høyt utdannet. (ja det spiller en stor rolle.) Er selv glad for at jeg valgte å komme meg vekk for en stund i allefall. Mannen fant jeg der og han snakker heldigvis aldri om motorer og biler! 

Venninnene mine her hjemme er like kjedelige for før. De blir aldri leie av gardiner og salgstilbud, jeg blir gal. Vi må komme oss vekk igjen! :) 

Lykke til!

Anonymous poster hash: 61b01...7de
Skrevet (endret)

Dere som tenker som HI :

Tror dere at dere selv er veldig interessante for andre å være ilag med?

At andre får mye ut av å være rundt dere?

Nei, helt sikkert ikke for enkelte mennesker. Men for vennene mine, ja.

Jeg syns damer som bare snakker om familie, ferier,mannen sin og kosemos ting er så utrolig kjedelig at jeg innimellom kjenner at jeg kaster opp i munnen min...

Men de samme damene, som sikkert er hyggelige, ville nok kjedet seg til døde sammen med meg og enkelte venner.

Så je, for de riktige menneskene så er jeg nok veldig spennende, og for andre er jeg nok en uberkjedelig nerd som de ikke ønsker å kaste bort tid på. Og det er helt greit ;)

Endret av Modesty Blaise.
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er dritt lei dumme, kjedelige, uinteressante, trauste, uintelligente mennesker. Jeg er dritt lei av å småprate om drit kjedelige ting.

Jeg er mer enn vanlig lei menn som bare snakker om bil, motor, øl, damer og fotball.

Jeg har rett og slett utviklet særegne fordommer.

Hva kan gjøres for at jeg skal slutte å irriterere meg over folk?

Jeg tror jeg har jattet og jattet og jattet, og hørt på folks trivialiteter i alt for mange år. Har selvsagt tenkt mitt, men klokelig vært positiv og holdt kjeft.

Men, nå, jeg er så lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan relatere til det du sier ;).

Verden er dessverre alt for full av ignorante mennesker som er strålende fornøyde bare de får sitt daglige brød og sirkus... Men heldigvis finnes det en del unntak også, det gjelder bare å komme i kontakt med dem :).

Skrevet

Jeg kan skjønne hva du mener, HI. Selv er jeg drittlei omtrent halvparten av de i min omgangskrets og det rett og slett fordi det meste som blir sagt er overfladisk pjatt. Og noen er så selvhøytidelige at man må veie ordene sine 5 ganger før man kanskje tør å si dem høyt. Å være sosiale med slike folk er slitsomt!

Dessverre velger man ikke alle man er sosiale med. Man må nødvendigvis være sosiale med kollegaer, mannens venner og familie. Mine egne venner som jeg ikke lenger har nevneverdig mye å snakke med, har jeg kuttet ut. 

Jeg er forresten veldig uenig i det med å skaffe seg venner med utdannelse. Mennesker blir ikke mer interessante om de har gått lenge på skole. Å skaffe seg oppegående og reflekterte venner derimot, det ville jeg ha gått for :)

Anonymous poster hash: f4df8...b89
Skrevet

Å være lei av noen mennesker er normalt. Er du lei av alle er det sansynlig vis du selv som er problemet.

Anonymous poster hash: 7786e...598

Skrevet

Synes enkelte her virker veldig høye på seg selv.

Skulle gjerne hørt en samtale dere har som er så vanvittig interessant .

Tror nok vi vanlige ville synes dere var helt uinteressante med deres fortellinger i lunsjpausen.

Gjest thricane
Skrevet (endret)

Har venninner fra alle kategorier (hvis du kan si det sånn). Noen ganger går det i kjedelig småprat, andre ganger diskuterer vi saker jeg synes er spennende. Du må jo ta ansvar for å bringe nye tema på bordet selv. Og så er det en del av å være et sosialt individ at du må prate om ting som ikke alltid er like engasjerende. Om ikke noen av vennene dine slenger seg på om du diskuterer annet en hvordan potetene koker, så lurer jeg veldig på hva slags omgangskrets du har.

Endret av thricane
Skrevet

Å være lei av noen mennesker er normalt. Er du lei av alle er det sansynlig vis du selv som er problemet.

Anonymous poster hash: 7786e...598

Ikke nødvendigvis. Det kan hende hun har behov for nye eller flere impulser, så jeg synes ikke ideen om å utvide omgangskretsen er så dum :).  

Skrevet

Synes enkelte her virker veldig høye på seg selv.

Skulle gjerne hørt en samtale dere har som er så vanvittig interessant .

Tror nok vi vanlige ville synes dere var helt uinteressante med deres fortellinger i lunsjpausen.

At noen savner stimuli i sine sosiale omgivelser, betyr ikke at de tror de er bedre enn andre.

Skrevet

Du har sikker bare behov for å få deg noen andre type venner, som du har mer til felles med. :) Hva slags interesser har du? Hva liker du å prate om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...