Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #26 Skrevet 21. januar 2014 Kjipt, men du burde jo tenkt på listene selv!!! Hvor enkel er du? Anonymous poster hash: 11509...bb9 Hun slår nok ikke deg uansett. Anonymous poster hash: e86e6...a15 Hun har allerede gjort det! Endrer fra panel til gips, men verken hun eller partneren tenker tanken på å spørre hvordan listene blir seende ut? Men, enig med en annen her, finest uten lister til gips- vegger 👼 Anonymous poster hash: 11509...bb9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #27 Skrevet 21. januar 2014 Profilerte lister ER penest til ståsj... Kniiiis. Anonymous poster hash: feb94...34f
Selma_ Skrevet 21. januar 2014 #28 Skrevet 21. januar 2014 Huff. Får håpe du får sove til natten. For en skrekkelig opplevelse dette må være for deg. Det finnes sikkert noen støttegrupper for slike ting. Anonymous poster hash: feb94...34f Vitsen med å være frekk? Får du det godt dypt inne i deg? Alle har sine problem, og det som ikke er "no big deal" for deg kan være det for andre.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #29 Skrevet 21. januar 2014 Huff. Får håpe du får sove til natten. For en skrekkelig opplevelse dette må være for deg. Det finnes sikkert noen støttegrupper for slike ting. Anonymous poster hash: feb94...34f Vitsen med å være frekk? Får du det godt dypt inne i deg?Alle har sine problem, og det som ikke er "no big deal" for deg kan være det for andre. Næææh. Jeg uttrykker jo sympati. Det er jo kjempe trist å oppleve slikt. Når man ser for seg profilerte lister og får glatte. Min verden hadde også falt i grus da. Seriøst!! Anonymous poster hash: feb94...34f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #30 Skrevet 21. januar 2014 Den dagen jeg kjøper hus eller leilighet skal alle gulv- og taklister bort. Støvsamlere og fast bosted for edderkopper er unødvendig å ha.. Anonymous poster hash: c4ca2...d49
Mrs Smith Skrevet 21. januar 2014 #31 Skrevet 21. januar 2014 Ser ikke for meg at profilerte lister er fint til glatte vegger, da må da glatte lister være mye bedre ?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #32 Skrevet 21. januar 2014 *rister oppgitt på hodet* Anonymous poster hash: dc84a...9e0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #34 Skrevet 21. januar 2014 Jeg forstår deg faktisk veldig godt! Men er så viktig å tenke over ting på forhånd. Men er ikke lett å huske på alt. Er såååå mye som skal taes hensyn til og tenke på Lister er ikke det verste Anonymous poster hash: 01f04...dc6
Gjest cd0da Skrevet 21. januar 2014 #35 Skrevet 21. januar 2014 Den dagen jeg kjøper hus eller leilighet skal alle gulv- og taklister bort. Støvsamlere og fast bosted for edderkopper er unødvendig å ha.. Anonymous poster hash: c4ca2...d49 Blir nok pent uten gulvlister ja med tanke på at gulvene aldri går helt inntil veggene
*Miss Marple* Skrevet 21. januar 2014 #36 Skrevet 21. januar 2014 oi, der kom dagens I-landsproblem Selvsagt er det et i-landsproblem, men er det virkelig så vanskelig å skjønne at når man legger ned så mye tid og penger som man gjør når man bygger hus, så blir man lei seg når ting ikke blir som man trodde og håpet? Det må da kunne gå an å lufte både små og store problemer og frustrasjoner her inne? Eller skal forumet være forbeholdt de med udugelige mannfolk og innbilte svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #37 Skrevet 21. januar 2014 Jeg trodde at jeg skulle få forståelse her inne ( så dum som jeg var ) men dere gjør narr og ruller med øynene, respekt til samtlige og takk for at dere gode folk finnes enda. Kanskje andre ikke skjønner grunnen til å være lei meg, men dette er viktig for meg. Jeg bygger hus bare en gang ( forhåpentligvis ) og vil at alt skal klaffe. Men denne lille feilen tenkte jeg ikke på og det er min feil men ikke kun min feil. Anonymous poster hash: 7a35f...51f
☆☆☆ Skrevet 21. januar 2014 #38 Skrevet 21. januar 2014 Kjipt å ikkje få det slik ein ser for seg når ein bygger nytt hus. Og då er det lite trøyst at ein ikkje kan skulde på nokon, heller motsatt No er listene der, gi det litt tid og vurder om dei ikkje er fine. Blir du ikkje fortruleg med dei vurderar du om du har råd til å bytte.
Nullstress;) Skrevet 21. januar 2014 #39 Skrevet 21. januar 2014 Du har i allefall et hus å flytte inn i... Ikke alle som er like heldige...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #40 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor i alle dager skal du ha profilerte lister til gipsvegg??? Må bli seendes helt fjernt ut. Anonymous poster hash: e5bb3...d8f
*Miss Marple* Skrevet 21. januar 2014 #41 Skrevet 21. januar 2014 Du har i allefall et hus å flytte inn i... Ikke alle som er like heldige... For ikke å snakke om alle de sultne barna i Afrika! Om kriteriet for å lufte frustrasjon her inne skal være at ingen skal ha det verre blir det nok tynt i rekkene.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 21. januar 2014 #42 Skrevet 21. januar 2014 Skjønner godt at du er skuffa, men du kan bare skylde på deg selv. Det er ingen annens skyld. Det går ikke an å "tro" at man får noe man ikke får. Før det første er det typisk at det er det billigste som brukes når det bygges, om man ikke selv sørger for å gi beskjed om noe annet. For det andre ville det vært veldig merkelig om de valgte noe så spesielt og egentlig "umoderne" som profilerte lister til moderne glatte vegger uten at det var spesifisert i kontrakten. Du har tenkt feil her, det er også sånn som kan skje, ikke alltid en kan tenker på eller vite alt. Men det kan man heller ikke bebreide byggefirmaet for. Dessverre har du bare to valg: Leve med det eller betale for å få det byttet. Og så gjør du sikkert ikke samme feilen neste gang.
Bananen Skrevet 21. januar 2014 #43 Skrevet 21. januar 2014 Altså, jeg kan forstå at når du har sett for deg ett bilde i hodet ditt så blir du skuffet når ikke alt står til forventning. Det kan nok alle forstå. Men husk at ingen andre enn deg kommer til å ense dette en tanke. Og om en stund vil du selv innse at du kanskje overreagerte litt vel over noen lister. Om du etter en stund ikke kan leve med dette går det ann å gjøre noe med det. Liste ett rom av gangen gjør mannen din på en ettermiddag. Ellers må jeg få si at med glatte vegger blir nok glatte lister penest. Prøv iallefall å leve med det en stund. Gi listene en sjanse:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #44 Skrevet 21. januar 2014 Du har i allefall et hus å flytte inn i... Ikke alle som er like heldige... Men herregud da. Jeg har jobbet og slitet i mange år, ikke reist på ferie og bare spart og atter spart for å kjøpe meg drømmehus. Jeg har gitt avkall på andre ting for å realisere drømmen min. Jeg har ikke fått hjelp av noen. Man kan få til alt bare man går inn for det. Anonymous poster hash: 7a35f...51f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #45 Skrevet 21. januar 2014 Altså, jeg kan forstå at når du har sett for deg ett bilde i hodet ditt så blir du skuffet når ikke alt står til forventning. Det kan nok alle forstå. Men husk at ingen andre enn deg kommer til å ense dette en tanke. Og om en stund vil du selv innse at du kanskje overreagerte litt vel over noen lister. Om du etter en stund ikke kan leve med dette går det ann å gjøre noe med det. Liste ett rom av gangen gjør mannen din på en ettermiddag. Ellers må jeg få si at med glatte vegger blir nok glatte lister penest. Prøv iallefall å leve med det en stund. Gi listene en sjanse:) Du har sikkert rett. Det er sikkert bare nå verden har rast sammen for meg. Det blir nok til at vi ser det ann og gir det en sjangs, for å gjøre noe nå blir bare for dumt. Takk for et fint råd:) Anonymous poster hash: 7a35f...51f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #46 Skrevet 21. januar 2014 Skjønner ikke dere som mener det er så ille med profilerte lister til gipsvegger. Er jo kjempefint jo! Hi, du må nok bare leve med det en stund, og heller skifte de ut på sikt... Anonymous poster hash: c0e71...954
overlord Skrevet 21. januar 2014 #47 Skrevet 21. januar 2014 Jeg trodde at jeg skulle få forståelse her inne ( så dum som jeg var ) men dere gjør narr og ruller med øynene, respekt til samtlige og takk for at dere gode folk finnes enda. Kanskje andre ikke skjønner grunnen til å være lei meg, men dette er viktig for meg. Jeg bygger hus bare en gang ( forhåpentligvis ) og vil at alt skal klaffe. Men denne lille feilen tenkte jeg ikke på og det er min feil men ikke kun min feil. Anonymous poster hash: 7a35f...51f Selvsagt er det din feil! Hvem sin feil skulle det ellers være? Man endrer det man vil endre og tar standardløsninger på resten. Enkle lister er stort sett alltid standard da dette er det rimeligste.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #48 Skrevet 21. januar 2014 WOW! Det du seriøst?? Anonymous poster hash: aecae...7dc Det du seriøst? Lær deg å skriv før du uttaler deg. Anonymous poster hash: 7a35f...51f Sier du? "de har satt på smale glatte lyster" Du forventer at de skulle ha forutsett at du ville endre listene, mens du selv ikke tenkte over det da? Anonymous poster hash: 60718...d8d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #49 Skrevet 21. januar 2014 Forstår deg HI, her har du drømt om dette lenge, og jobbet hardt for det.. Men dessverre er det nok ikke noe du får gjort med dette.. Foruten å punge ut for det det vil koste å få byttet ut :/
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #50 Skrevet 21. januar 2014 Jeg forstår deg godt! Har nettopp flyttet inn i nytt hus selv, og det er jo en stor drøm som går i oppfyllelse! Så jeg blir også litt lei meg når jeg oppdager ting som ikke er helt som jeg skulle ønske meg. Klart man blir skuffet når man legger så mye tid, energi, penger og ønskedrøm i det! Men jeg tror nok skuffelsen din går over etter hvert. Og jeg tror også du vil få flere skuffelser. Så du må nesten bare bestemme deg for å fokusere på der positive, for det er jo fantastisk med nytt hus! Anonymous poster hash: bee17...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå