Gå til innhold

Mageplastikk på statens regning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er undervektig og har heng på magen. Fikk det i første graviditet. Er bare 156 høy og veldig kort i overkroppen så magen min ble diger. Fikk tilbud om å fikse det gratis men takket nei pga at jeg ville ha flere barn.

Magehuden min ser ut som en rosin ;)

Har to barn nå og planlegger nummer 3. Så får jeg sterilisere meg og ordne magen i 2016.

Anonymous poster hash: 991c0...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde forresten kun vaginal fødsel

Anonymous poster hash: 991c0...174

Skrevet

[qDu vet tydeligvis ikke hva full bukplastikk handler om. Tror du virkelig det dreier seg om å få flat mage..? Vel, da kan jo jeg si at det er ingen menneskerett å ha smertefri rygg,nakke, skuldre osv osv... Les litr om det før du kommer med slike flaue kommentarer ! name=Anonym bruker" post="146046031" timestamp="1390245477]

Hehe... må le godt her av enkelte svar her. Jeg er operert på statens regning pga KS. Har 3 stk, de 2 første var akutt, det siste planlagt da men ikke får lov å føde vaginalt etter 2 snitt. Dere uopplyste får google dere frem til hvorfor. De fleste som tar KS får heng, google dere også frem til årsakene. Er ikke gitt at det er overvekt som er årsaken.Latterlig at voksne damer ikke vet bedre :)Anonymous poster hash: 0bda1...eb2

Greit nok at de fleste får heng... So what? Er det en menneskerett å ha flat mage?Anonymous poster hash: 2c121...841

Anonymous poster hash: 0bda1...eb2

Skrevet

fikk dekka mageplastikk for 4 år siden. er nå gravid igjen jeg da... trodde jo ikke jeg skulle få fler. så vil anbefale deg til å vente til du er helt sikker. strekker veldig i arret nå. jeg gikk til legen å fikk henvisning. hele prosessen tok ca 5 mnd . anbefales.: ))

Anonymous poster hash: fffbc...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...