Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #76 Skrevet 22. januar 2014 PS: Hva med å ta et bilde av den, og legge ut her, ikke kun vise oss et Internett- bilde? Fjols 👼 Anonymous poster hash: 419a2...af7
Iiiiik Skrevet 22. januar 2014 #77 Skrevet 22. januar 2014 Ser at ingen har brydd seg, så jeg får vel være den som engasjerer meg litt da. Du sier at dama som skal bli fridd til, har kommentert denne tråden allerede. Kjipt for henne å se ringen på nettet først kanskje? Forresten, vet at dette er et trolleinnlegg, og at alle andre er så dumme, og lot seg lure av deg! Ikje eg!! Anonymous poster hash: 419a2...af7 Åh, så deilig det må være å føle seg så sikker på at du er den smarteste dama på DiB. Jeg liker ikke store ringer og mye bling, men den siste ringen er mye finere enn de første to.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #78 Skrevet 22. januar 2014 Hei Det var jeg som startet denne. Nå har jeg vært og hentet ringen det ble ingen av de jeg foreslo, men denne http://www.doyledoyle.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=22135&itemtemplate=PDGCommTemplates/HTN/Item_ring_eng.html&sn=eng Anonymous poster hash: 076d7...155 Virkelig synd det ikke er meg du skal fri til Lykke til - dette var den absolutt fineste av ringene Anonymous poster hash: 6dabe...517
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #79 Skrevet 22. januar 2014 Ser at ingen har brydd seg, så jeg får vel være den som engasjerer meg litt da. Du sier at dama som skal bli fridd til, har kommentert denne tråden allerede. Kjipt for henne å se ringen på nettet først kanskje? Forresten, vet at dette er et trolleinnlegg, og at alle andre er så dumme, og lot seg lure av deg! Ikje eg!! Anonymous poster hash: 419a2...af7 Åh, så deilig det må være å føle seg så sikker på at du er den smarteste dama på DiB. Jeg liker ikke store ringer og mye bling, men den siste ringen er mye finere enn de første to. Irrelevant hvilken ring som er finest, det er jo bare oppspinn alt sammen. Forresten, det var ikke mine ord at jeg "er den smarteste på dib"... 👼 Anonymous poster hash: 419a2...af7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #80 Skrevet 22. januar 2014 Hei Det var jeg som startet denne. Nå har jeg vært og hentet ringen det ble ingen av de jeg foreslo, men denne http://www.doyledoyle.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=22135&itemtemplate=PDGCommTemplates/HTN/Item_ring_eng.html&sn=eng Anonymous poster hash: 076d7...155 Virkelig synd det ikke er meg du skal fri til Lykke til - dette var den absolutt fineste av ringene Anonymous poster hash: 6dabe...517 Anonymous poster hash: 076d7...155
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #81 Skrevet 22. januar 2014 Om man liker diamanter og at det skinner noe voldsomt,så JA!! Jeg hadde aldri villet gått med en sånn prangende ring,men du HI kjenner dama di best! Anonymous poster hash: e8535...945
Iiiiik Skrevet 22. januar 2014 #82 Skrevet 22. januar 2014 Ser at ingen har brydd seg, så jeg får vel være den som engasjerer meg litt da. Du sier at dama som skal bli fridd til, har kommentert denne tråden allerede. Kjipt for henne å se ringen på nettet først kanskje? Forresten, vet at dette er et trolleinnlegg, og at alle andre er så dumme, og lot seg lure av deg! Ikje eg!! Anonymous poster hash: 419a2...af7 Åh, så deilig det må være å føle seg så sikker på at du er den smarteste dama på DiB. Jeg liker ikke store ringer og mye bling, men den siste ringen er mye finere enn de første to. Irrelevant hvilken ring som er finest, det er jo bare oppspinn alt sammen. Forresten, det var ikke mine ord at jeg "er den smarteste på dib"... Anonymous poster hash: 419a2...af7 Nei, jeg har faktisk evne til egne logiske slutninger. Når "alle andre er så dumme" og lar seg lure, men ikje (ooops, med én k?) du, så resonnerte jeg meg frem til at du mente du var smartere enn alle andre. Jeg er forresten helt helt sikker på at du ikke er den smarteste på DiB.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #83 Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 076d7...155
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #84 Skrevet 22. januar 2014 Ser at ingen har brydd seg, så jeg får vel være den som engasjerer meg litt da. Du sier at dama som skal bli fridd til, har kommentert denne tråden allerede. Kjipt for henne å se ringen på nettet først kanskje? Forresten, vet at dette er et trolleinnlegg, og at alle andre er så dumme, og lot seg lure av deg! Ikje eg!! Anonymous poster hash: 419a2...af7 Åh, så deilig det må være å føle seg så sikker på at du er den smarteste dama på DiB. Jeg liker ikke store ringer og mye bling, men den siste ringen er mye finere enn de første to. Irrelevant hvilken ring som er finest, det er jo bare oppspinn alt sammen. Forresten, det var ikke mine ord at jeg "er den smarteste på dib"... Anonymous poster hash: 419a2...af7 Nei, jeg har faktisk evne til egne logiske slutninger. Når "alle andre er så dumme" og lar seg lure, men ikje (ooops, med én k?) du, så resonnerte jeg meg frem til at du mente du var smartere enn alle andre. Jeg er forresten helt helt sikker på at du ikke er den smarteste på DiB. Jeg føler meg veldig smart, når jeg leser hva dere andre skriver her 👼 Anonymous poster hash: 419a2...af7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #85 Skrevet 23. januar 2014 Ser at ingen har brydd seg, så jeg får vel være den som engasjerer meg litt da. Du sier at dama som skal bli fridd til, har kommentert denne tråden allerede. Kjipt for henne å se ringen på nettet først kanskje? Forresten, vet at dette er et trolleinnlegg, og at alle andre er så dumme, og lot seg lure av deg! Ikje eg!! Anonymous poster hash: 419a2...af7 Åh, så deilig det må være å føle seg så sikker på at du er den smarteste dama på DiB. Jeg liker ikke store ringer og mye bling, men den siste ringen er mye finere enn de første to. Irrelevant hvilken ring som er finest, det er jo bare oppspinn alt sammen. Forresten, det var ikke mine ord at jeg "er den smarteste på dib"... Anonymous poster hash: 419a2...af7 Nei, jeg har faktisk evne til egne logiske slutninger. Når "alle andre er så dumme" og lar seg lure, men ikje (ooops, med én k?) du, så resonnerte jeg meg frem til at du mente du var smartere enn alle andre. Jeg er forresten helt helt sikker på at du ikke er den smarteste på DiB. Jeg føler meg veldig smart, når jeg leser hva dere andre skriver her 👼 Anonymous poster hash: 419a2...af7 Huff, jeg kjenner at jeg blir litt flau på dine vegne. Hvorfor har du hengt deg sånn opp i akkurat denne tråden? Hvilke praktisk betydning har det for deg om tråden er reell eller ikke? Om det ikke stemmer er det da ganske harmløst? Skjønner ikke engasjementet ditt her... Og forresten så beviser du med hvert innlegg du skriver at du så langt fra er den smarteste her inne - om du skulle leve i den villfarelsen. Ringen var nydelig - gratulerer til begge to. Anonymous poster hash: 43794...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå