Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for en sånn forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt for mye bling etter min smak. Jeg har ikke engang diamant i min, enkel og fin i hvitt gull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for mye bling etter min smak. Jeg har ikke engang diamant i min, enkel og fin i hvitt gull

Ha ha du er sikkert bare misunnelig, for du fikk kjedelig ring

Anonymous poster hash: c181d...dc0

Skrevet

Den var nydelig :) men smaken er som baken som du ser ut ifra svarene her inne :) ang en med flere klør - fire holder vel i massevis. Bare viktig å ta den av hver kveld, da får man jevn slitasje på de. Ellers er det viktig med slike ringer å få sjekket klørne en gang i året hos gullsmed. Når de slites ned må man forsterke de så man ikke risikerer at diamanten ramler ut.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 0ad30...d02
Skrevet

Jeg hadde elsket den!! :)

Anonymous poster hash: 0b475...c07

Skrevet

Den var nydelig :) men smaken er som baken som du ser ut ifra svarene her inne :) ang en med flere klør - fire holder vel i massevis. Bare viktig å ta den av hver kveld, da får man jevn slitasje på de. Ellers er det viktig med slike ringer å få sjekket klørne en gang i året hos gullsmed. Når de slites ned må man forsterke de så man ikke risikerer at diamanten ramler ut.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 0ad30...d02

Takk for gode tips!

Anonymous poster hash: 076d7...155

Gjest lillehi
Skrevet

Nydelig😃 hvis hun sier nei er jeg ledig🙊 lykke til hun blir sikkert kjempeglad😍

Skrevet

Du skal fri neste helg, og har enda ikke ordnet ring? Ditt rumpetroll 👼

Anonymous poster hash: 419a2...af7

Skrevet

Nydelig!! Pris?

Anonymous poster hash: 41329...e37

60. Men nå har jeg funnet en jeg liker nesten enda bedre :) Den er litt enklere 

http://www.nataliek.com/engagement-rings/trois-diamants-collection/14k-white-gold-three-stone-diamond-engagement-ring.html

Med tanke på at begge disse ringene er temmelig dyre og temmelig prangende, bør din kommende frue kanskje involveres i utvelgelsen. Evnt må du ikke bli lei deg hvis hun vil bytte i noe enklere.

Jeg er glad i diamanter og har tre ringer i forskjellig design som jeg bruker daglig. Men hadde jeg fått en av disse måtte jeg bedt mannen min om å få bytte, for de blir for mye for min smak.

Skrevet

...mange lettlurte her i kveld 👼

Gjest meg&mini
Skrevet

Tror samboeren din blir veldig glad, jeg!

Skrevet

Hva du maser etter da?

Gå og legg deg!

Anonymous poster hash: 43794...264

Skrevet

Ring nr 1 var nydelig, nr 2 var ikke helt min smak.

Tenk over hva slags smykker kjæresten din har fra før og gå for den du tror passer henne best.

Lykke til :)

Skrevet

Personlig synes jeg en klassisk ring i gull med noen Stener på er finere. Ringene var flotte og alt det der, men det viktigste er jo at du finner en ring som passer hennes personlighet. Dette er en ring for en hjemmeværende overklassekvinne som ikke vasker hus eller klær, og bare går rundt til pynt... Veldig upraktisk med tanke på at dette er en ring som skal brukes mye...

Skrevet

Den var fin. Men jeg personlig vil ikkje ha hatt den. Henger seg opp i gensere og etc.

Anonymous poster hash: 890fc...75f

Skrevet

Personlig synes jeg en klassisk ring i gull med noen Stener på er finere. Ringene var flotte og alt det der, men det viktigste er jo at du finner en ring som passer hennes personlighet. Dette er en ring for en hjemmeværende overklassekvinne som ikke vasker hus eller klær, og bare går rundt til pynt... Veldig upraktisk med tanke på at dette er en ring som skal brukes mye...

Begge to eller den første?

Skrevet

Ring nr 1 var nydelig, nr 2 var ikke helt min smak.

Tenk over hva slags smykker kjæresten din har fra før og gå for den du tror passer henne best.

Lykke til :)

Takk for tips. Jeg får gå på tokt i smykkeskrinet hennes :)

Skrevet

Ring nr to var veldig voldsom.ser av bildet i profil så er den veldig høy også. Den første er finest. Jeg ville heller tenkt litt "less is more" når det kommer til forlovelsesring ;)

Skrevet

Hva du maser etter da?

Gå og legg deg!

Dere må jo føle dere dumme! Han skal fri neste helg, og har enda ikke bestemt seg for ring. Som han skal bestille fra internett. Og snakker samtidig om ring på 14K?! Det er sent på kvelden, så dere er tilgitt. Blunketegn. 👼

Skrevet

Kanskje han skal bruke privatflyet for å hente den? Og bare leter på nettet for å finne den rette.. Halloooo..?

Skrevet

Du kjenner vel smaken hennes best?

Jeg personlig ville blitt litt skuffa om mannen hadde gitt meg en ring som var langt unna smaken min (for da har han ikke brydd seg nok til å legge merke til den), men det er frieriet som hadde gjort meg glad ... Ikke ringen i seg selv ;)

Og personlig - den ringen likte jeg ikke. For mye bling, jeg hadde likt best en enkel ring i hvitt gull med en firkantet diamant. Men det er dama di sin smak som betyr noe, ikke fremmede damer på et nettforum sin ;)

Anonymous poster hash: 1823f...b7f

Skrevet

Ring nr to var veldig voldsom.ser av bildet i profil så er den veldig høy også. Den første er finest. Jeg ville heller tenkt litt "less is more" når det kommer til forlovelsesring ;)

Om du skal bruke mye penger ville jeg heller sett på gifteringen. De er mer praktiske. Om hun liker diamanter så denne kanskje?

http://www.nataliek.com/nk12599band.html

Skrevet

Hva du maser etter da?

Gå og legg deg!

Dere må jo føle dere dumme! Han skal fri neste helg, og har enda ikke bestemt seg for ring. Som han skal bestille fra internett. Og snakker samtidig om ring på 14K?! Det er sent på kvelden, så dere er tilgitt. Blunketegn. 👼

Så klok du er! Og så dumme alle andre er! Føles det godt å være alene om å skjønne alt?

Så hva om det er tull? Hva så liksom? Hva er problemet?

Skrevet

Bruk dine små grå, så skjønner nok til og med du at dette er bare tull. Han/ hun skal bestille en ring på 14K, over internett, som han skal ha klar neste helg... Hahaha, ler godt nå 👼

Skrevet

Hva du maser etter da?

Gå og legg deg!

Mulig dette er et troll, det kan man aldri vite for sikkert, men siden er ikke en nettbasert butikk. Man må fysisk inn å kjøpe varen i en butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...