Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #26 Skrevet 18. januar 2014 1.klasse nei Anonymous poster hash: e9543...a06
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2014 #27 Skrevet 18. januar 2014 Begge barna fikk når de begynte på skolen. De går nå i 1. og 3.klasse. De har den ikke med ut i gata eller på skolen. Den er til når de er hjemme alene og storesøster har den med på trening i tilfelle hun må ringe så jeg får hente henne før.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #28 Skrevet 18. januar 2014 Nei! Får ikke før umgdomsskolen. Anonymous poster hash: 63b01...5d1 Sært! Prinsippsak, eller? Jeg har en 3 klassing. Får mobil i 5 klasse når han ikke har sfo lenger Anonymous poster hash: 9b825...a90
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #29 Skrevet 18. januar 2014 Ungene fikk ifjor når de gikk i 2 og 4 klasse pga endel ting (barn som vurderer å anmelde far blandt annet om han ikke overholder samværsavtale, som er lik null nesten) Hadde det ikke vært slik hadde de ikke hatt mobil enda. 5klassingen bruker den nesten ikke, hun ringer som regel på hustlf når det er noe. Nå som snøen har kommet hsr hun tatt den med seg, for hun syns den er grei å ha med i akebakken. Skadet seg en gang, så kjekt å ha om hun skader seg igjen mener hun. 3klassingen bruker den mye. Hun ringer til venner og familie i hytt og pine. Anonymous poster hash: f7399...863
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #30 Skrevet 18. januar 2014 2.klassingen har tilgang til en som han har med seg når han er ute og leker. Han ringer da ofte hjem for å oppdatere om hvor han er, og vi kan også enkelt nå han. til bursdagen sin om noen mnd skal han få egen smart phone. En støt og vanntett selvfølgelig. Vi bor såpass avsides at behovet faktisk er der, det er ingen andre barn her og han må gå et stykke for å møte jevnaldrende. Anonymous poster hash: b496a...c37
Førstemann Skrevet 18. januar 2014 #31 Skrevet 18. januar 2014 3 kl, og ja. Brukes til å gi beskjed om hvor hun er etter skoletid, før vi kommer hjem. Og så får hun ha den med bort på overnatting. Får ikke ha spill eller slikt på den, det er ikke en leke men en nyttegjenstand.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #32 Skrevet 18. januar 2014 3.klassingen fikk rett før de begynte på skolen i høst. Da var hun den siste i klassen som fikk. Bruker den ikke mye, men veldig god å ha. Anonymous poster hash: 6e4c7...c0a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #33 Skrevet 18. januar 2014 Vi har en 1.klassing som ikke har. Han er aldri alene hjemme og når han begynner med det, så har vi hustelefon. Det han har er en ødelagt iphone han kan spille spill på, men den kan ikke ringes med, så det den er jo egentlig ikke noen telefon, men andre kan misforstå og tro han har en, ettersom han snakker om den som "telefonen min". Anonymous poster hash: 518f5...190
skjotta Skrevet 18. januar 2014 #34 Skrevet 18. januar 2014 Ja, 1 klasse. der er nummer sperre på den så hun kan bare ringe familien. hun får ikke ha den med på skolen, men har den med ut når hun leker slik at hun kan holde meg oppdatert på hvor hun er og jeg kan ringe henne når hun må komme hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå