Brennheite Badeand Skrevet 18. januar 2014 #26 Skrevet 18. januar 2014 Nå er jo Mango et spansk merke, og i Spania er kvinner flest små og nette, og jepp - en str. 40 er å anse som plus size. Dog kan jeg være enig i at det er dustete at det skal måtte lages egne kolleksjoner kun for "plus size" som gjemmes bort i et eget hjørne hvor man ihvertfall ikke ønsker å bli sett. En annen ting er jo at kjedene med plus size-avdelinger ikke lager de samme kolleksjonene i store størrelser, jeg skjønner ikke hva som får dem til å tro at større kvinner ikke vil iføre seg det samme som de små og nette (innefor rimelighetens grenser selvfølgelig). Selv synes jeg stort sett plus size kolleksjonene består av flagrende kjerringklær.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #27 Skrevet 18. januar 2014 Altså ja ... Når jeg er i spania og skal handle føler jeg meg som en kjempe i de klesbutikkene der.... Så str 40 er digert for dem. Jeg er 170 og 54 kg. Bruker str xs men føler meg enorm der. Anonymous poster hash: cfd56...8f1
Helene Harepus Skrevet 18. januar 2014 #28 Skrevet 18. januar 2014 Str. 40 og oppover har vel alltid vært plus size? Det er jo str. L og oppover Anonymous poster hash: bd476...d37 Really? Tror du virkelig at L står for plus-size? Du har kanskje fått med deg at kvinner kan være alt fra 1,50 til 1,80 i høyden og da nytter det ikke med "one size fits all - hvis ikke er du tjukk."..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå