Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jobber på en barneavdeling på et sykehus. Så fremt barnet ikke er så dårlig at det skal være fastvakt, passes på 24 timer i døgnet, så ligger det alene når foreldrene er på toalettet, henter seg mat på kjøkkenet, ute og røyker (avd er ikke på bakkeplan), dusjer etc etc. Eneste kravet er at de gir beskjed til pleier om at barnet ligger alene på rommet, skal helst da sove. Har pleier tid, så stikker hun inn hodet og ser at barnet fortsatt sover, men ofte i en hektisk avdeling er det ikke tid til dette. Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter?? 👼 Anonymous poster hash: ff202...87c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 "Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter??" Sliter med å tro at dette er seriøst Anonymous poster hash: b0c2a...71a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Dette er HELT seriøst, og det skjer daglig på avdelingen jeg jobber på. Ta en telefon til den avdelingen der ditt barn hører til, og spør om rutinene der. Da får du deg nok en overraskelse ja!! 👼 Anonymous poster hash: ff202...87c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 "Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter??" Sliter med å tro at dette er seriøst Anonymous poster hash: b0c2a...71a Det skjer. Anonymous poster hash: d1f55...e75
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Gidder ikke å svare på noen av innleggene dine før du slutter med den idiotiske engelen. Anonymous poster hash: 9d0b2...28e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Gidder ikke å svare på noen av innleggene dine før du slutter med den idiotiske engelen. Anonymous poster hash: 9d0b2...28e Helt og holdent ditt valg det. Smilefjes. 👼 Anonymous poster hash: ff202...87c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 "Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter??" Sliter med å tro at dette er seriøst Anonymous poster hash: b0c2a...71a Det skjer. Anonymous poster hash: d1f55...e75 Selvfølgelig skjer det og jeg klarer ikke å ta seriøst at man virkelig lurer seriøst på om et barn klarer å være alene i 15 minutter i sykesenga Anonymous poster hash: b0c2a...71a
Josette Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Ikke overrasket og ser heller ikke helt problemet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Stor forskjell på det og det å la et barn være hjemme helt alene i huset. På sykehuset er det ikke fare for tyver, brann etc. Og som du sier så må foreldrene gi beskjed til pleierne når de går i fra. Jeg for min del hadde bare gått i fra når jeg måtte på toalettet, og det tar jo ikke et helt kvarter. Anonymous poster hash: bd97e...05a
Fero Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Stor forskjell på det og det å la et barn være hjemme helt alene i huset. På sykehuset er det ikke fare for tyver, brann etc. Og som du sier så må foreldrene gi beskjed til pleierne når de går i fra. Jeg for min del hadde bare gått i fra når jeg måtte på toalettet, og det tar jo ikke et helt kvarter. Anonymous poster hash: bd97e...05a Hallo!? Jeg har hørt at av og til blir barn kidnappet fra sykehuset! Bare nevner det, ass. Og hvis man har skikkelig lei rennaræv kan man selvfølgelig sitte på do lenger enn et kvarter!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3
Cat.68 Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Men han er 8 år. Hadde det vært like greit om han var 8 mnd?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Sikkert koselig for han når du kom tilbake og stinker røyk da😟 Anonymous poster hash: 15e0e...29f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Sikkert koselig for han når du kom tilbake og stinker røyk da😟 Anonymous poster hash: 15e0e...29f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Sikkert koselig for han når du kom tilbake og stinker røyk da😟 Anonymous poster hash: 15e0e...29f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Sikkert koselig for han når du kom tilbake og stinker røyk da😟 Anonymous poster hash: 15e0e...29f
Nodisc Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Sikkert koselig for han når du kom tilbake og stinker røyk da😟 Anonymous poster hash: 15e0e...29f Haha, snakk om å gniiii det inn;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har nettopp hatt mitt barn på sykehuset. Han er 8 da, men lile fullt et barn. Han lå alene når jeg gikk ned for å ta meg en røyk. Og han sov ikke Siterer han: mamma, du kan bare gå ned, jeg ligger bare her å ser på tv jeg og så gliste han Anonymous poster hash: 742ad...cd3 Sikkert koselig for han når du kom tilbake og stinker røyk da😟 Anonymous poster hash: 15e0e...29f Haha, snakk om å gniiii det inn;) Det var ikke meningen da😉. Tlf klikka 😁😁 Anonymous poster hash: 15e0e...29f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Gidder ikke å svare på noen av innleggene dine før du slutter med den idiotiske engelen. Anonymous poster hash: 9d0b2...28e Hvor er engelen?? Anonymous poster hash: 08091...5de
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Jobber på en barneavdeling på et sykehus. Så fremt barnet ikke er så dårlig at det skal være fastvakt, passes på 24 timer i døgnet, så ligger det alene når foreldrene er på toalettet, henter seg mat på kjøkkenet, ute og røyker (avd er ikke på bakkeplan), dusjer etc etc. Eneste kravet er at de gir beskjed til pleier om at barnet ligger alene på rommet, skal helst da sove. Har pleier tid, så stikker hun inn hodet og ser at barnet fortsatt sover, men ofte i en hektisk avdeling er det ikke tid til dette. Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter?? Anonymous poster hash: ff202...87c Å så da? et karter alene om de er syke?Ser virkelig ikke problemet... Anonymous poster hash: 08091...5de
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #21 Skrevet 17. januar 2014 Jobber på en barneavdeling på et sykehus. Så fremt barnet ikke er så dårlig at det skal være fastvakt, passes på 24 timer i døgnet, så ligger det alene når foreldrene er på toalettet, henter seg mat på kjøkkenet, ute og røyker (avd er ikke på bakkeplan), dusjer etc etc. Eneste kravet er at de gir beskjed til pleier om at barnet ligger alene på rommet, skal helst da sove. Har pleier tid, så stikker hun inn hodet og ser at barnet fortsatt sover, men ofte i en hektisk avdeling er det ikke tid til dette. Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter?? Anonymous poster hash: ff202...87c Å så da? et karter alene om de er syke?Ser virkelig ikke problemet... Anonymous poster hash: 08091...5de Ser absolutt ikke problemet jeg heller. Ble bare inspirert av en annen tråd, der ei nesten ikke kunne ut i postkassen uten babycall, hvis barnet lå inne alene og sov... 👼 Anonymous poster hash: ff202...87c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #22 Skrevet 17. januar 2014 Jobber på en barneavdeling på et sykehus. Så fremt barnet ikke er så dårlig at det skal være fastvakt, passes på 24 timer i døgnet, så ligger det alene når foreldrene er på toalettet, henter seg mat på kjøkkenet, ute og røyker (avd er ikke på bakkeplan), dusjer etc etc. Eneste kravet er at de gir beskjed til pleier om at barnet ligger alene på rommet, skal helst da sove. Har pleier tid, så stikker hun inn hodet og ser at barnet fortsatt sover, men ofte i en hektisk avdeling er det ikke tid til dette. Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter?? Anonymous poster hash: ff202...87c Virker som at du er ny i jobben din....... Anonymous poster hash: 915c6...142
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #23 Skrevet 17. januar 2014 Og en ting til. Hvis DU som jobber der VET at barnet skal ha TILSYN hele tiden, og foreldrene trenger å gå derfra noen minutter for å gjøre noe. Ja da er det vel DU som jobber der som har ansvar for at det er en person som passer på dette barnet da, om det er en ansatt, eller forelder (som må vente med det de skal. ). Syns det er nesten litt dårlig gjort av deg å slenge sånne innlegg her. Når jeg tenker meg om syns jeg nesten du er litt ansvarsløs som ikke gir beskjed til foreldrene at de må vente for barnet skal ha tilsyn 24 t i døgnet, for det er hektisk på avdelingen akkurat da. Men håper aldri jeg eller barnet mitt møter en som deg i helsevesenet. Handler om å gjøre jobben sin skikkelig, ikke snakke shit om hendelser på jobben senere (om andre foreldre). Superviktig å gjøre en nøyaktig jobb når du er i helsevesenet! Anonymous poster hash: 915c6...142
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #24 Skrevet 17. januar 2014 Jobber på en barneavdeling på et sykehus. Så fremt barnet ikke er så dårlig at det skal være fastvakt, passes på 24 timer i døgnet, så ligger det alene når foreldrene er på toalettet, henter seg mat på kjøkkenet, ute og røyker (avd er ikke på bakkeplan), dusjer etc etc. Eneste kravet er at de gir beskjed til pleier om at barnet ligger alene på rommet, skal helst da sove. Har pleier tid, så stikker hun inn hodet og ser at barnet fortsatt sover, men ofte i en hektisk avdeling er det ikke tid til dette. Hva tenker dere om det da, jenter??!! Syke barn, helt alene, i opptil et kvarter?? Anonymous poster hash: ff202...87c Virker som at du er ny i jobben din....... Anonymous poster hash: 915c6...142 Jobbet der i snart 11 år, så vil nå ikke akkurat påstå det... 👼 Anonymous poster hash: ff202...87c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #25 Skrevet 17. januar 2014 Og en ting til. Hvis DU som jobber der VET at barnet skal ha TILSYN hele tiden, og foreldrene trenger å gå derfra noen minutter for å gjøre noe. Ja da er det vel DU som jobber der som har ansvar for at det er en person som passer på dette barnet da, om det er en ansatt, eller forelder (som må vente med det de skal. ). Syns det er nesten litt dårlig gjort av deg å slenge sånne innlegg her. Når jeg tenker meg om syns jeg nesten du er litt ansvarsløs som ikke gir beskjed til foreldrene at de må vente for barnet skal ha tilsyn 24 t i døgnet, for det er hektisk på avdelingen akkurat da. Men håper aldri jeg eller barnet mitt møter en som deg i helsevesenet. Handler om å gjøre jobben sin skikkelig, ikke snakke shit om hendelser på jobben senere (om andre foreldre). Superviktig å gjøre en nøyaktig jobb når du er i helsevesenet! Anonymous poster hash: 915c6...142 Kan du ikke lese eller!? Jeg skriver at "såfremt pasienten ikke er så dårlig at det må være fastvakt 24 timer i døgnet.." SKJØNNER???!!!!! 👼 Anonymous poster hash: ff202...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå