Gå til innhold

Spamming av forumet i natt.ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var veldig lett å se hvilke tråder han/hun hadde opprettet. Etter at jeg hadde åpner en av dem, åpnet jeg ikke flere. Jeg skjønte også ut fra tittelen at det var en om abort og den klikket jeg selvfølgelig ikke på.

Så slapp jeg å ha bildene på netthinnen, og slapp å gi spammeren gleden av å mange "sett av" på trådene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du! Abort tråden var den første jeg klikket meg inn på.

Anonymous poster hash: 011a1...073

Skrevet

Heldige du! Abort tråden var den første jeg klikket meg inn på.

Anonymous poster hash: 011a1...073

Jeg klikket også på den (og kun den) og heldigvis er jeg ganske hardhudet etterhvert. Men tenker med gru på hvordan det bildet kan påvirke mennesker i en utsatt situasjon.

Det kan ikke være et friskt menneske som bruker natten på å lete frem sånne bilder og så poste de på et forum for prøvere, gravide og foreldre.

Ga meg en uhyggesfølelse.

Skrevet

Hihi, ok!Like greit jeg sov :PAnonymous poster hash: 26a6b...83a

Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var.Anonymous poster hash: 33d1a...a47

ta deg en pille. Mange av oss var ikke her i natt, så vi har faktisk ikke peiling, og når noe blir mystifisert på denne måten blir man både mer nysgjerrig og ja, litt trassig (det føles jo som om dere sier "ikke mas, du er ikke gammel nok/verdig nok til å få vite")

dessuten har Kira allerede fortalt at spammeren ikke lengre er bruker her.

Ta meg ei pille? Er du 10 eller?

At det går ann å være så barnslig...

Anonymous poster hash: 33d1a...a47

Hahaha!! Er det ikke lov å lure?? Sier seg selv at man vil vite litt iallefall. Mistanken ble jo bekreftet, men det kunne likevel ha vært noe annet, f.eks bilder fra rotten.com eller lignende..vet ikke om siden finnes lengre, har vel ingen lyst å se slikt flere ganger heller.

Uansett, det er en risiko å være på nett. Man bør jo være klar over at ekle bilder kan dukke opp hvor som helst. Til og med her inne. Og siden noen er så snille å gi oss den informasjonen har vi jo lært noe nytt i dag også :)

Anonymous poster hash: 26a6b...83a

Skrevet

Hadde vedkommende lagt bildene til i selve innlegget?

Uff...Kan tenke meg det var guffent :(

Anonymous poster hash: abe9c...be2
Skrevet

Forstår det kan være ekkelt, spesielt for de som klikket seg inn på aborttråden først.

Men jeg lurer litt på hvorfor visse klikker seg videre gjennom mange tråder med ubehagelige bilder, når de allerede har skjønt at noe 'ekkelt' foregår på forumet. Da kan vi snakke om nysgjerrig da kanskje?

Det her foregitt tydeligvis etter jeg var logget av i natt og glad er jeg for det.

Anonymous poster hash: 6da61...0d1

Skrevet

Vi er alle enige om at dette var fælt og ekkelt. Jeg vil gjerne be om at denne tråden låses nå. Dette syke mennesket fortjener ikke mer av vår oppmerksomhet. Vi har nå fått vite at Anne V. og hennes kolleger tar dette svært alvorlig og at de jobber med saken. Det setter vi stor pris på.

Vi kan ikke gjøre annet enn å rapportere dersom det skulle skje igjen.

Jeg synes ikke at vi skal la denne syke jævelen ødelegge hverken forumet eller dagen vår. Jeg signerer som regel med nick, men i denne tråden valgt å bruke anonymknappen fordi jeg helst vil slippe å få PM av dette svinet.

Mvh, HI

Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7

Skrevet

Dette er nok konsekvensen av å ha gitt moderatorIS sparken. Brukermoderatorer er akkurat det, brukere. De er ikke lønnet og det kan ikke kreves at de skal være til stede til enhver tid.

Den var litt urettferdig, synes jeg. Det har ikke vært så bra som nå, bortsett fra denne episoden, på LANGE tider. Det er mindre spamming,mindre dritt og om du ser på Ris & Ros så er det nesten ingen klager (før var det fullt av klager).

Ting som dette kan skje,men vi bør ikke legge skylda over på brukermod. Tror de fleste, om ikke alle, mener at de gjør en god jobb.

Anonymous poster hash: 342c1...5fa

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Vi er alle enige om at dette var fælt og ekkelt. Jeg vil gjerne be om at denne tråden låses nå. Dette syke mennesket fortjener ikke mer av vår oppmerksomhet. Vi har nå fått vite at Anne V. og hennes kolleger tar dette svært alvorlig og at de jobber med saken. Det setter vi stor pris på.

Jeg synes ikke at vi skal la denne syke jævelen ødelegge hverken forumet eller dagen vår. Jeg signerer som regel med nick, men i denne tråden valgt å bruke anonymknappen fordi jeg helst vil slippe å få PM av dette svinet.

Mvh, HI

Hei! Jeg ser du ber om at tråden om abort må låses nå.. Hvilken tråd er det snakk om, har du en link?

Trodde vi hadde fått fjernet alle disse trådene, skjønner du..

Tusen takk for at dere er flinke til å rapportere, det setter vi stor pris på :)

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Kan man forlange at det alltid skal være en nattevakt i tilfelle det dukker opp slike bilder?

Angående abort, finnes det også miljøer som ønsker å vise hva som foregår på norske sykehus. Hvis bilder av aborter alltid skal være hemmelige, blir det vanskelig å forklare samfunnet hva som foregår.

Skrevet

Mvh, HI

Hei! Jeg ser du ber om at tråden om abort må låses nå.. Hvilken tråd er det snakk om, har du en link?

Tusen takk for at dere er flinke til å rapportere, det setter vi stor pris på :)

Brukermoderator

Denne tråden ;)

Anonymous poster hash: a10b6...875

Skrevet

Mvh, HI

Brukermoderator

Denne tråden ;)

Denne tråden, ja. Vi har fått svar på svar på det vi trenger. Vi behøver vel ikke å diskutere dette noe mer nå?

Mvh, HI

Skrevet

Men de har vel ikke lov å låse en tråd bare fordi Hi sier at nå holder det? Bare nysgjerrig på reglene ;)

For meg kan den godt låses, det er ikke det, bare lurer

Skrevet (endret)

Dette er nok konsekvensen av å ha gitt moderatorIS sparken. Brukermoderatorer er akkurat det, brukere. De er ikke lønnet og det kan ikke kreves at de skal være til stede til enhver tid.

Den var litt urettferdig, synes jeg. Det har ikke vært så bra som nå, bortsett fra denne episoden, på LANGE tider. Det er mindre spamming,mindre dritt og om du ser på Ris & Ros så er det nesten ingen klager (før var det fullt av klager).

Ting som dette kan skje,men vi bør ikke legge skylda over på brukermod. Tror de fleste, om ikke alle, mener at de gjør en god jobb.

det var ikke negativt ment :-D

men det er en reell konsekvens. .. en lønnet moderator sitter oppe hele natta. Det kan vi virkelig ikke kreve av frivillige brukermoderatorer.

Endret av skjotta
Skrevet

Hihi, ok!Like greit jeg sov :PAnonymous poster hash: 26a6b...83a

Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var.Anonymous poster hash: 33d1a...a47
ta deg en pille. Mange av oss var ikke her i natt, så vi har faktisk ikke peiling, og når noe blir mystifisert på denne måten blir man både mer nysgjerrig og ja, litt trassig (det føles jo som om dere sier "ikke mas, du er ikke gammel nok/verdig nok til å få vite")

dessuten har Kira allerede fortalt at spammeren ikke lengre er bruker her.

Ta meg ei pille? Er du 10 eller?

At det går ann å være så barnslig...

Anonymous poster hash: 33d1a...a47

Hahaha!! Er det ikke lov å lure?? Sier seg selv at man vil vite litt iallefall. Mistanken ble jo bekreftet, men det kunne likevel ha vært noe annet, f.eks bilder fra rotten.com eller lignende..vet ikke om siden finnes lengre, har vel ingen lyst å se slikt flere ganger heller.

Uansett, det er en risiko å være på nett. Man bør jo være klar over at ekle bilder kan dukke opp hvor som helst. Til og med her inne. Og siden noen er så snille å gi oss den informasjonen har vi jo lært noe nytt i dag også :)

Anonymous poster hash: 26a6b...83a

Å fy fader, jeg husker jeg gikk inn på rotten.com en gang, hadde hørt folk snakke om det. Var så nysgjerrig. Det bildet har brent seg fast i netthinnen for alltid, det var så ekkelt at jeg ikke har ord. Fy faen!! Godt jeg bare surfet her inne frem til 1.30 i natt da!

Anonymous poster hash: 59b14...7bb

Skrevet

det var ikke negativt ment :-D

men det er en reell konsekvens. .. en lønnet moderator sitter oppe hele natta. Det kan vi virkelig ikke kreve av frivillige brukermoderatorer.

Moderator IS var ikke her mellom kl 23 og 07. Brukermoderatorene er her når de er her, og veldig ofte dekker de mye større del av natten enn det IS gjorde. Jeg har sett brukermoderatorer moderere både kl 01 og 02 her inne :)

Jeg rapporterte alle innlegg som kom fra denne personen i natt. Både tråder og innlegg i andres tråder. Brukermoderatorene tok tak i det så fort de våknet.

Anonymous poster hash: 70c77...006

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Mvh, HI

Brukermoderator

Denne tråden ;)

Denne tråden, ja. Vi har fått svar på svar på det vi trenger. Vi behøver vel ikke å diskutere dette noe mer nå?

Mvh, HI

Aaaahhh, sånn å forstå :)

Trodde dere mente det lå flere tråder ute fra i natt som vi kunne ha oversett ;)

Denne tråden vil bli stående da den ikke bryter noen regler. Men vi setter virkelig pris på at dere er så flinke til å rapportere :)

Skrevet

Herrefred, tåler dere så lite?
Og det var ikke bilde av en abort, det var bilde av morkake som kom ut. 

Anonymous poster hash: be4f4...af6
Skrevet

Takk for svar, Anne V. :)

Bare hyggelig! :) Jeg setter av ekstra tid til oppfølging av dette i dag. 

Victoria? Litt privat spørsmål, men hva kalles du egentlig? Anne Victoria? Anne? Eller Victoria? Eller sjef kanskje? :P  Men jeg fikk en idé. Ikke noe storslagent, men hva om det var mulig å gjøre det umulig å poste bilder og linker før man har skrevet X antall innlegg? Trenger ikke være så mange 10 kanskje? Men på den måten hindrer man spammere og andre i veldig stor grad.

Hadde dere møte om denne spammingen i dag forresten? Hva kom dere frem til i så fall? Ikke refereat, men altså, noe som er interessant for oss brukere som du kan dele med deg?

Ha en riktig strålende god helg! :D

Anonymous poster hash: c44c2...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...