Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg våknet i firetiden av at babyen skulle ha mat. Som regel surfer jeg litt på nett når jeg mater om natten for at jeg skal holde meg våken. Da jeg skulle sjekke Dib fikk jeg seriøst sjokk!! Hele forumet var spammer ned av tull, stygge ord og bilder som var helt syke og kjempeekle. Denne spammingen var mye mer aggressiv enn alle trådene om Jarle og Fotballfrue til sammen. Jeg ble helt kvalm og lurer på hvordan det er mulig. Hvor var moderatorer hen? Jeg så at flere brukere hadde rapportert. Jeg er er en del her inne og jeg liker å være her, men det er et par ting jeg lurer på. Hva gjøres om vedkommende angripe forumet med tilsvarende igjen? Er det mulig å utestenge personen for alltid eller kam han lage ny profil igjen og kjøre på med det samme igjen? Hvordan kan vi vite at han ikke er her inne nå? Ble det anmeldt? Vet ikke om dette er "vanlig" på nett, men dette bør vel politianmeldes? Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7
skjotta Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Dette er nok konsekvensen av å ha gitt moderatorIS sparken. Brukermoderatorer er akkurat det, brukere. De er ikke lønnet og det kan ikke kreves at de skal være til stede til enhver tid.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Dette er nok konsekvensen av å ha gitt moderatorIS sparken. Brukermoderatorer er akkurat det, brukere. De er ikke lønnet og det kan ikke kreves at de skal være til stede til enhver tid.Det er klart. Vi kan ikke akkurat forvente at de skal sitte oppe hele natta i tilfelle en gærning skulle finne på å spamme ned forumet. Men hva skjer med brukeren som gjorde dette? Noen som vet? Det var skikkelig ekle bilder Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Bilder av hva da?? Anonymous poster hash: 26a6b...83a
Anne Victoria Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Hei! Nattens hendelser er fullstendig uakseptable! Vi slår sterkt ned på dette! Brukermoderatorene satte i gang så fort de kunne, og jeg hev meg på det tekniske så fort jeg kom på jobb. Flott at folk rapporterer! Det hjelper oss veldig! Anne Vic
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Men bildet har brent seg fast på netthinnen... (ett var nok...) Anonymous poster hash: c44c2...d97
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Merker at jeg blir ekstremt nysgjerrig på hva som foregikk her i natt! Anonymous poster hash: 59b14...7bb
Anne Victoria Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Men bildet har brent seg fast på netthinnen... (ett var nok...) Anonymous poster hash: c44c2...d97 Ja, det forstår jeg veldig godt. Det er veldig ubehagelig å bli eksponert for denne type bilder. Prøv å tenke på noe annet. Jeg ble utilpass selv. Vi har tett dialog i forumteamet her nå. Dette ordner seg
Anne Victoria Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Merker at jeg blir ekstremt nysgjerrig på hva som foregikk her i natt! Anonymous poster hash: 59b14...7bb En bruker spammet ned forumet med ubehagelige bilder. Det er nå ordnet opp i.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Hei! Nattens hendelser er fullstendig uakseptable! Vi slår sterkt ned på dette! Brukermoderatorene satte i gang så fort de kunne, og jeg hev meg på det tekniske så fort jeg kom på jobb. Flott at folk rapporterer! Det hjelper oss veldig! Anne Vic Så bra at dere tar tak i dette! Jeg ble skikkelig satt ut og faktisk ganske skremt av dette. Dette er jo et mammaforum hvor brukerne ofte kan være sårbare, meg selv inkludert. Man får jo nervene litt utenpå huden både når man går gravid og når man har småbarn. Mvh, HI Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan bilder var det? Anonymous poster hash: 3b39e...892
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Det må da likevel gå an å si i hvilken sjanger bildene var i? Maltrakterte lik, abortfostre? Hva kan være verre enn det.. Anonymous poster hash: 26a6b...83a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan bilder var det? Anonymous poster hash: 3b39e...892 Det var upassende bilder. Hvorfor så nysgjerrig? Syns det var nok forklart, synes ikke du det? Anonymous poster hash: 33d1a...a47
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Det må da likevel gå an å si i hvilken sjanger bildene var i? Maltrakterte lik, abortfostre? Hva kan være verre enn det.. Anonymous poster hash: 26a6b...83a Avføring og peniser bl.a. Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7
TanteTroll Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Det må da likevel gå an å si i hvilken sjanger bildene var i?Maltrakterte lik, abortfostre? Hva kan være verre enn det.. Anonymous poster hash: 26a6b...83a Underliv, bæsj og tiss- av den grove sorten. Fæle bilder. Fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Hihi, ok! Like greit jeg sov Anonymous poster hash: 26a6b...83a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Hihi, ok!Like greit jeg sov Anonymous poster hash: 26a6b...83a Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var. Anonymous poster hash: 33d1a...a47
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar, Anne V. Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Hihi, ok!Like greit jeg sov Anonymous poster hash: 26a6b...83a Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var. Anonymous poster hash: 33d1a...a47 Slapp av med mistenkliggjøringen. Jeg stoler på at Anne Victoria får ryddet opp i dette. Hvis vi begynner med hekseprosesser så vil det bare ødelegge forumet. Anonymous poster hash: c44c2...d97
Anne Victoria Skrevet 17. januar 2014 #21 Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar, Anne V. Anonymous poster hash: 6f6d5...1d7 Bare hyggelig! Jeg setter av ekstra tid til oppfølging av dette i dag.
skjotta Skrevet 17. januar 2014 #22 Skrevet 17. januar 2014 Hihi, ok!Like greit jeg sov Anonymous poster hash: 26a6b...83a Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var. Anonymous poster hash: 33d1a...a47 ta deg en pille. Mange av oss var ikke her i natt, så vi har faktisk ikke peiling, og når noe blir mystifisert på denne måten blir man både mer nysgjerrig og ja, litt trassig (det føles jo som om dere sier "ikke mas, du er ikke gammel nok/verdig nok til å få vite") dessuten har Kira allerede fortalt at spammeren ikke lengre er bruker her.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #23 Skrevet 17. januar 2014 En ting er bildene av avføring, analsex og peniser, det var bare barnslig og jeg har ikke tenkt på de bildene etter at jeg logget av inatt. Det verste var tråden han opprettet om abort. De bildene blir jeg ikke å glemme. Anonymous poster hash: 011a1...073
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #24 Skrevet 17. januar 2014 Hihi, ok!Like greit jeg sov Anonymous poster hash: 26a6b...83a Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var.Anonymous poster hash: 33d1a...a47 ta deg en pille. Mange av oss var ikke her i natt, så vi har faktisk ikke peiling, og når noe blir mystifisert på denne måten blir man både mer nysgjerrig og ja, litt trassig (det føles jo som om dere sier "ikke mas, du er ikke gammel nok/verdig nok til å få vite") dessuten har Kira allerede fortalt at spammeren ikke lengre er bruker her. Ta meg ei pille? Er du 10 eller? At det går ann å være så barnslig... Anonymous poster hash: 33d1a...a47
skjotta Skrevet 17. januar 2014 #25 Skrevet 17. januar 2014 Hihi, ok!Like greit jeg sov Anonymous poster hash: 26a6b...83a Kanskje var det deg? Ser jo hvor morsomt du syns dette her var.Anonymous poster hash: 33d1a...a47 ta deg en pille. Mange av oss var ikke her i natt, så vi har faktisk ikke peiling, og når noe blir mystifisert på denne måten blir man både mer nysgjerrig og ja, litt trassig (det føles jo som om dere sier "ikke mas, du er ikke gammel nok/verdig nok til å få vite") dessuten har Kira allerede fortalt at spammeren ikke lengre er bruker her. Ta meg ei pille? Er du 10 eller? At det går ann å være så barnslig... Anonymous poster hash: 33d1a...a47 Om jeg er 8 eller 10 så er jeg fortsatt mye mere moden enn det du er. Mere barnslig å slenge ut ubegrunnede beskyldninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå