Gå til innhold

Gyldig sykemelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Hvis du får legen din til å sykmelde deg på det tynne grunnlaget, så vil jeg gjerne vite legens navn. Han/hun bør få en advarsel fra fylkeslegen. Altfor tynt grunnlag! Man skal være syk for å få sykmelding, ikke "bare" litt mistrivsel.    Anonymous poster hash: c52ef...913

Tror ikke fylkeslegen er den du retter seg til om du skal varsle om trygdemisbruk. Da er det NAV som gjelder. Ingen lege har mistet lisensen på å sykemelde en person som har blitt psykisk syk av forholdene på arbeidsplassen.Anonymous poster hash: 32871...ccb

Nei, legen mister ikke sin lisens ved å skrive ut sykemeldinger på feil/dårlig grunnlag (heldigvis), men de kan miste retten til å skrive sykemeldinger. Og hvem gidder ha en fastlege som ikke kan skrive ut sykemeldinger til de som faktisk trenger det..... Anonymous poster hash: 0098f...438

Kommer jo helt an på. Men man mister ikke retten til å sykemelde gjennom fylkeslegen iallefall. Man skal ikke misbruke fylkeslegen til ditt og datt. Det er NAV som regulerer dette selv. Og man mister garantert ikke retten til å sykemelde pga ett tilfelle, og iallefall ikke pga melding fra deg. Når du likevel nevner det så står flere tusen leger til lands i fare for å miste retten pga et kurs som de færreste av oss vil ta. Og vet du, de fleste av oss leger er glad for å slippe å sykemelde!

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/fire-av-fem-leger-uten-sykmeldingskurs/

 

Anonymous poster hash: 32871...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fascinerende at historien din forandrer seg utover i tråden etter hva andre sier.

Først skulle du sykemelde deg pga mistrivsel, så var det noen andre som nevnte angst og da hadde du plutselig det.

 

Det er nok på tide å ta tak i din egen situasjon og gjøre det du skal.

jeg er ikke interessert i at mine skattepenger skal finansiere sånt, så håper du tar til fornuften og gjør det rette.

Tenk på alle de som faktisk sliter og trenger en reell sykemelding. At enkelte prøver å jukse seg til penger går utover disse.

 

Anonymous poster hash: 8d7b7...016

Skrevet

Veldig fascinerende at historien din forandrer seg utover i tråden etter hva andre sier.

Først skulle du sykemelde deg pga mistrivsel, så var det noen andre som nevnte angst og da hadde du plutselig det.

Det er nok på tide å ta tak i din egen situasjon og gjøre det du skal.

jeg er ikke interessert i at mine skattepenger skal finansiere sånt, så håper du tar til fornuften og gjør det rette.

Tenk på alle de som faktisk sliter og trenger en reell sykemelding. At enkelte prøver å jukse seg til penger går utover disse.Anonymous poster hash: 8d7b7...016

Fasinerende ja.... HI har mange skrivefeil som er lett gjennkjennelige. Hun har startet flere "rare" (og jeg mistenker oppdiktede) tråder her de siste dagene. Tror dette en gammel forumkjenning som til tider kjeder seg mye, evnt har psykiske problemer.

 

Anonymous poster hash: 89ece...99d

Skrevet

Ta ansvar for eget liv og egen trivsel. Si opp, få deg en ny jobb. Ikke så lett? Ikke så vanskelig heller.

Skrevet

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

 

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev?

Jeg har lett etter nyt jobb lenge, jeg har søkt noen.

Lett er det ikke, er ikke så mye jobber akkurat....

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

Du kunne jo brukt permisjonstiden din på og søkt ny jobb :) men jeg tror det er gyldig grunn uten at jeg skal si det sikkert, vet kriteriene for sykemelding har forandret seg.

Og det har jeg da gjort...

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

Nei det er ikke sykemeldingsgrunnlag.

Du får jobbe der så kanskje du intensiverer letingen etter ny jobb.

 

Du skriver du ikke får noe igjen for å stille opp, men det er vel feil. Du får lønn som du kan betale husleie og mat for.

 

Anonymous poster hash: 397fa...135

 

Hehe, du kjenner meg ikke.

Du vet ikke hva jeg jobber med og hvor mye jeg har jobba..

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

Hvis du får legen din til å sykmelde deg på det tynne grunnlaget, så vil jeg gjerne vite legens navn. Han/hun bør få en advarsel fra fylkeslegen. Altfor tynt grunnlag! Man skal være syk for å få sykmelding, ikke "bare" litt mistrivsel. 

 

 

 

Anonymous poster hash: c52ef...913

 

"Bare" litt mistrivsel.

Fryktelig hyggelig for deg at du trives i din jobb da og at du ikke har hatt det sånn!

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

Hvis du får legen din til å sykmelde deg på det tynne grunnlaget, så vil jeg gjerne vite legens navn. Han/hun bør få en advarsel fra fylkeslegen. Altfor tynt grunnlag! Man skal være syk for å få sykmelding, ikke "bare" litt mistrivsel.    Anonymous poster hash: c52ef...913

Hvis den var til meg, så er det ikke snakk om "bare" litt mistrivsel.. Det går mye dypere, og legen min kjenner meg og situasjonen. Når det går lenge nok blir man faktisk syk..

 

Anonymous poster hash: 781cd...d42

 

Det her er ikke svar fra meg, HI..

Hvem er det som har svart her?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

 

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

 

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

 

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

Skrevet

Veldig fascinerende at historien din forandrer seg utover i tråden etter hva andre sier.

Først skulle du sykemelde deg pga mistrivsel, så var det noen andre som nevnte angst og da hadde du plutselig det.

 

Det er nok på tide å ta tak i din egen situasjon og gjøre det du skal.

jeg er ikke interessert i at mine skattepenger skal finansiere sånt, så håper du tar til fornuften og gjør det rette.

Tenk på alle de som faktisk sliter og trenger en reell sykemelding. At enkelte prøver å jukse seg til penger går utover disse.

 

Anonymous poster hash: 8d7b7...016

HI her...

Det er noen andre som svarer på min tråd..ikke vet jeg hvorfor...

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

 

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

 

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

 

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

 

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Kanskje dere har noe felles? Være hjemme å grue dere til jobb?

Kanskje hun har noen tips til hvilken lege som kan sykemelde dere på dette grunnlaget......

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

Skrevet

 

 

Hvis du får legen din til å sykmelde deg på det tynne grunnlaget, så vil jeg gjerne vite legens navn. Han/hun bør få en advarsel fra fylkeslegen. Altfor tynt grunnlag! Man skal være syk for å få sykmelding, ikke "bare" litt mistrivsel.    Anonymous poster hash: c52ef...913

Hvis den var til meg, så er det ikke snakk om "bare" litt mistrivsel.. Det går mye dypere, og legen min kjenner meg og situasjonen. Når det går lenge nok blir man faktisk syk..Anonymous poster hash: 781cd...d42

Det her er ikke svar fra meg, HI..Hvem er det som har svart her? Anonymous poster hash: be5ce...00a

Jeg som skrev innlegg nr 7 har svart her..

 

Anonymous poster hash: 781cd...d42

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Har du ikke skjønt denne siden?

Man lager en tråd så deler man synspunkt og erfaringer.

Er det en slik selvsentrert person. Meg meg meg det er MIN tråd alle skal prate om meg.

Skjønner nå kanskje hvorfor du er så misfornøyd med jobben.

Lykke til. :-)

 

Anonymous poster hash: a39e1...1e7

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

 

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

 

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

Kanskje dere har noe felles? Være hjemme å grue dere til jobb?

Kanskje hun har noen tips til hvilken lege som kan sykemelde dere på dette grunnlaget......

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

 

Synes du er frekk jeg!

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Har du ikke skjønt denne siden?

Man lager en tråd så deler man synspunkt og erfaringer.

Er det en slik selvsentrert person. Meg meg meg det er MIN tråd alle skal prate om meg.

Skjønner nå kanskje hvorfor du er så misfornøyd med jobben.

Lykke til. :-)

 

Anonymous poster hash: a39e1...1e7

 

Herregud...Er det mulig da!?

Glad jeg ikke kjenner deg jeg ;) 

Du ser jo at hun har tatt over tråden..

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Har du ikke skjønt denne siden?

Man lager en tråd så deler man synspunkt og erfaringer.

Er det en slik selvsentrert person. Meg meg meg det er MIN tråd alle skal prate om meg.

Skjønner nå kanskje hvorfor du er så misfornøyd med jobben.

Lykke til. :-)

 

Anonymous poster hash: a39e1...1e7

 

Herregud...Er det mulig da!?

Glad jeg ikke kjenner deg jeg ;) 

Du ser jo at hun har tatt over tråden..

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

 

Kom deg ut å jobb istedetfor å sitte her å sutre.

 

Anonymous poster hash: dcc25...c0e

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Har du ikke skjønt denne siden?

Man lager en tråd så deler man synspunkt og erfaringer.

Er det en slik selvsentrert person. Meg meg meg det er MIN tråd alle skal prate om meg.

Skjønner nå kanskje hvorfor du er så misfornøyd med jobben.

Lykke til. :-)

 

Anonymous poster hash: a39e1...1e7

 

Herregud...Er det mulig da!?

Glad jeg ikke kjenner deg jeg ;) 

Du ser jo at hun har tatt over tråden..

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

 

 

Kom deg ut å jobb istedetfor å sitte her å sutre.

 

Anonymous poster hash: dcc25...c0e

 

Så muggen du er da!

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg skal begynne i jobb etter permisjon..Jeg vil virkelig ikke.Dårlig arbeidsplass,dårlig sjef,man får ikke noe igjen av at man stiller opp etc...Før jeg fikk ut i permisjon så fulgte de meg ikke opp,tilrettela ikke osv...

Jeg kjenner at jeg blir veldig trist av å tenke på at jeg må tilbake dit..

Jeg har sett etter jobber lenge,søkt noen men det er ikke oppstart før i april/mai..Ellers,lite jobber.

Legen min vet også om forholdene på jobben min.Kan man sykmelde seg pga mistrivsel..?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Det er som å lese om meg selv.. jeg har fått angst av andre grunner, og bare jeg tenker på å skulle tilbake til jobben så får jeg angstanfall :(

Jeg kommer antakeligvis til å be legen skrive et skriv til nav der det står at jeg sier opp jobben av helsemessige grunner, sånn at jeg kan få arb.led.trygd fra dag 1.

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

Hvorfor har du ikke brukt permisjonen til å finne ny jobb eller iallefall si opp den gamle? Det kom vel ikke som noe overraskelse at måtte tilbake til jobben din?

 

Anonymous poster hash: f9d8d...4e8

OM du leste mitt innlegg så leste du kanskje at jeg hadde fått angst av div grunner? Angsten min er ikke pga jobb, men den gjør at jeg ikke vil/orker å gå tilbake på jobb. Det er ikke mer enn 3 mnd siden angsten slo til for fullt, og jeg kan fortelle deg at det er ikke lett. Det krever vannvittig mye av meg å bare gå på butikken. Så nei, søkt ny jobb har jeg faktisk ikke prioritert! Jeg har prioritert å klare å ta meg av min datter.

 

Men miljøet på jobb er helt ræva, baksnakking fra sjefer o.l og bare det kamta motet fra de fleste

 

Anonymous poster hash: f8366...00d

I ALL VERDEN???

Hvem er det som svarer for meg??????

 

HI

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Rettelse..hvem er det som er "meg"..?

Hvorfor gjør folk sånt?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Hvis du leser innleggene, så skjønner du at det er en annen dame som er i samme situasjon som deg....

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

..og da har hun rett til å kuppe tråden, mener du?

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Har du ikke skjønt denne siden?

Man lager en tråd så deler man synspunkt og erfaringer.

Er det en slik selvsentrert person. Meg meg meg det er MIN tråd alle skal prate om meg.

Skjønner nå kanskje hvorfor du er så misfornøyd med jobben.

Lykke til. :-)

 

Anonymous poster hash: a39e1...1e7

Herregud...Er det mulig da!?

Glad jeg ikke kjenner deg jeg ;)

Du ser jo at hun har tatt over tråden..

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Kom deg ut å jobb istedetfor å sitte her å sutre.

 

Anonymous poster hash: dcc25...c0e

Så muggen du er da!

 

Anonymous poster hash: be5ce...00a

Har du fått søkt ny jobb? :)

 

Anonymous poster hash: 4aee6...21c

Skrevet

Fy så slemme svar :( Eier dere ikke et snev av EMPATI???

 

Til Hi

 

Jeg klarer å sette meg inn i din situasjon, og har full forståelse for at du ikke har maktet å ta tak i dette under permisjonen. I den tiden lever man i en boble, og man skyver problemene foran seg når de er av for store dimensjoner. Jeg synes du skal snakke åpent med legen din om dette. Forklar at du har denne engstelsen for å gå tilbake til jobben, og at det sliter på deg psykisk. Etterhvert kommer NAV inn på banen, og da vil du, de og legen sammen finne ut hva som kan hjelpe deg tilbake til arbeid. Et alternativ kan da være å prøve ut andre arbeidssteder mens du er delvis sykemeldt eller fullt sykemeldt.

 

Jeg vet om en person som hadde høyere utdannelse, men jobben slet henne i stykker da den gjorde henne syk. Hun fikk hjelp av NAV, og fikk prøvd seg ut i andre jobber med deres hjelp. Nå i dag er hun i full jobb på et sted hun trives, og hun er nå helt psykisk frisk igjen. Husk å ta vare på deg selv, slik at du kan fungere i jobb i mange år fremover. Fortsetter du i en jobb du mistrives så sterkt i, kan det føre til at du møter den berømte veggen. Dette gangner hverken deg, dine barn eller samfunnet. Lykke til. Trøsteklem

 

Anonymous poster hash: 45b09...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...