marmamma Skrevet 14. februar 2014 #28 Skrevet 14. februar 2014 Jeg ringte nettopp Strindheim helsestasjon for å avtale time for kontroll i uke 24, og da sa hun jeg snakket med at de hadde et informasjonsmøte for gravide med termin i august til uka Regner med at det er flere her som skal gå til Strindheim? Sikkert kjekt å få være med på møtet!
heipådei87 Skrevet 16. februar 2014 #29 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har termin i september, bor på Jakobsli
HanneS.85 Skrevet 16. februar 2014 #30 Skrevet 16. februar 2014 marmamma ; det har jeg ikke fått med meg, og jeg var der på mandag... når er det?
marmamma Skrevet 16. februar 2014 #31 Skrevet 16. februar 2014 marmamma ; det har jeg ikke fått med meg, og jeg var der på mandag... når er det? Det er ett på tirsdag og ett på torsdag. Begge starter kl. 0900. Sikkert greit å ringe dit i morgen for å melde deg på et av dem
MrsMilla Skrevet 17. februar 2014 #32 Skrevet 17. februar 2014 Jeg ringte nettopp Strindheim helsestasjon for å avtale time for kontroll i uke 24, og da sa hun jeg snakket med at de hadde et informasjonsmøte for gravide med termin i august til uka Regner med at det er flere her som skal gå til Strindheim? Sikkert kjekt å få være med på møtet! Jeg går til jordmor på strindheim som du :-)
marmamma Skrevet 19. februar 2014 #33 Skrevet 19. februar 2014 Tok det lang tid fra dere var på første kontroll til dere fikk innkalling til OUL? Snart to uker siden jeg var hos legen, og fortsatt ingen innkalling. Må jeg ordne det selv?
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 19. februar 2014 #34 Skrevet 19. februar 2014 Tok det lang tid fra dere var på første kontroll til dere fikk innkalling til OUL? Snart to uker siden jeg var hos legen, og fortsatt ingen innkalling. Må jeg ordne det selv? Jeg var til legen 2 januar, fikk innkallelsen i slutten av januar, så tok lang tid. har fått time når jeg er 19 uker. Må visst være over 18 +3 før man får OUL. Før har det vært fra uke 17. Jeg er også fra Trondheim ( Strindheim) skal ha nr 3
marmamma Skrevet 19. februar 2014 #35 Skrevet 19. februar 2014 Tok det lang tid fra dere var på første kontroll til dere fikk innkalling til OUL? Snart to uker siden jeg var hos legen, og fortsatt ingen innkalling. Må jeg ordne det selv? Jeg var til legen 2 januar, fikk innkallelsen i slutten av januar, så tok lang tid. har fått time når jeg er 19 uker. Må visst være over 18 +3 før man får OUL. Før har det vært fra uke 17. Jeg er også fra Trondheim ( Strindheim) skal ha nr 3 Ok:) Takk for svar! Ville bare forsikre meg om at jeg ikke hadde misforstått noe viktig:)
MrsMilla Skrevet 20. februar 2014 #36 Skrevet 20. februar 2014 Litt kapasitetsproblemer på oul i Trondheim for tida, så timen du får kan være litt senere enn du ønsker, og - ja, du får brev i posten noen uker før, så dette ordner seg :-) Vi hadde oul på kveldstid, og det var kliss umulig å bytte time pga fullbooket ultralyd.... Dårlig tegn mtp så mange fødende i ferieperioden....auau krysser fingrene for å ikke føde på gangen....
Ella-82 Skrevet 20. februar 2014 #37 Skrevet 20. februar 2014 Litt kapasitetsproblemer på oul i Trondheim for tida, så timen du får kan være litt senere enn du ønsker, og - ja, du får brev i posten noen uker før, så dette ordner seg :-) Vi hadde oul på kveldstid, og det var kliss umulig å bytte time pga fullbooket ultralyd.... Dårlig tegn mtp så mange fødende i ferieperioden....auau krysser fingrene for å ikke føde på gangen.... Er det noen som har måttet føde på gangen på St.Olavs...?? Jeg kunne ikke tenke meg å føde med andre i rommet en gang jeg, en fødsel er jo rimelig privat! Med unntak av den perioden med epidural da, da hadde det ikke gjort meg så mye å ligge på gangen egentlig, mer å se på, så tiden går fortere
MrsMilla Skrevet 21. februar 2014 #38 Skrevet 21. februar 2014 Litt kapasitetsproblemer på oul i Trondheim for tida, så timen du får kan være litt senere enn du ønsker, og - ja, du får brev i posten noen uker før, så dette ordner seg :-) Vi hadde oul på kveldstid, og det var kliss umulig å bytte time pga fullbooket ultralyd.... Dårlig tegn mtp så mange fødende i ferieperioden....auau krysser fingrene for å ikke føde på gangen.... Er det noen som har måttet føde på gangen på St.Olavs...?? Jeg kunne ikke tenke meg å føde med andre i rommet en gang jeg, en fødsel er jo rimelig privat! Med unntak av den perioden med epidural da, da hadde det ikke gjort meg så mye å ligge på gangen egentlig, mer å se på, så tiden går fortere Ja, det har skjedd tidligere typisk i ferietider når den ene avdelingen har vært stengt grunnet ferieavvikling etc. Da jeg fikk min første datter måtte jeg vente først på venteavdelingen med rier, så inne på et rom med andre med rier fram til de siste cm da jeg fikk egen stue. Men det er ikke et vanlig problem. Må innrømme at jeg blir litt bekymret fordi det tross alt er begrenset antall rom og personer på jobb - og ferieavvikling 2 juli når jeg har termin - og det er høysesong med fødsler....
Hilde cb Skrevet 1. mars 2014 #39 Skrevet 1. mars 2014 Hei:) Har termin i slutten av juli og flytter snart til Ranheim Min første
Mnordvo Skrevet 2. juni 2014 #40 Skrevet 2. juni 2014 Hei! Ble nettopp medlem på siden her og kom over denne tråden. Jeg er 22år og venter mitt første barn i juli. Er det noen av dere som treffes her i trondheim eller ønsker og treffes? Er bare meg i vennegjengen som er gravid, så det blir litt ensomt til tider.. Savner andre gravide å snakke med, og senere kunne gå på trilleturer med :-) jeg bor for tiden på Buran :-)
marmamma Skrevet 2. juni 2014 #41 Skrevet 2. juni 2014 Hei! Ble nettopp medlem på siden her og kom over denne tråden. Jeg er 22år og venter mitt første barn i juli. Er det noen av dere som treffes her i trondheim eller ønsker og treffes? Er bare meg i vennegjengen som er gravid, så det blir litt ensomt til tider.. Savner andre gravide å snakke med, og senere kunne gå på trilleturer med :-) jeg bor for tiden på Buran :-) Hei Jeg forstår godt hva du mener, har det helt likt Så jeg er veldig med på å treffes! Det finnes også en gruppe for sommerbabyer i Trondheim på facebook, der arrangeres det også treff med jevne mellomrom. Send meg gjerne en PM med navn, så kan jeg legge deg til, eller send en om du bare har lyst til å bli kjent Jeg er 26 år og har termin i august, forresten. Bor på østsiden av byen
HanneS.85 Skrevet 4. juni 2014 #43 Skrevet 4. juni 2014 Mnordvo : jeg skjønner deg, så jeg er med på en hemmelig gruppe på fb som heter sommergull 2014 trondheim området vi møtes av og til, og alle jentene jeg har møtt der har vært herlige kan sikkert legge deg til fb gruppen om du vil, men da trenger jeg e-post adressen din. send den på pm til meg hvis du vil er forøvrig 28 år og har termin i august, bor også på østsiden av byen
MrsMilla Skrevet 6. juni 2014 #44 Skrevet 6. juni 2014 Hei! Ble nettopp medlem på siden her og kom over denne tråden. Jeg er 22år og venter mitt første barn i juli. Er det noen av dere som treffes her i trondheim eller ønsker og treffes? Er bare meg i vennegjengen som er gravid, så det blir litt ensomt til tider.. Savner andre gravide å snakke med, og senere kunne gå på trilleturer med :-) jeg bor for tiden på Buran :-) Er litt eldre enn deg, og venter fjerde barnet - men send meg en melding om du blir ensom mtp å kjenne flere som venter barn - vet hvordan det er da du høres ut som meg første gangen jeg ble mamma :-) Bor på kuhaugen, altså rett opp på toppen for deg.
Mnordvo Skrevet 9. juni 2014 #45 Skrevet 9. juni 2014 Hei alle sammen! :-) Jeg og MrsMilla har avtalt og treffes på solsiden førstkommende onsdag kl. 12 på Starbucks. Hadde vært kjempekoselig om flere av dere ønsket å bli med! :-) det er ihvertfall bare å slenge seg med om dere har tid og lyst :-)
HanneS.85 Skrevet 9. juni 2014 #46 Skrevet 9. juni 2014 kos dere masse damer jeg i mitt tilfelle har ikke tid pga jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå