Gå til innhold

Er det mange gravide fra Trondheim her??:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) hvor i Tr.heim er du fra?

Skrevet

opprinnelig flatåsen, men flyttet til andre siden av byen. enn du?

Skrevet

Charlottenlund/Jakobsli:) er det på denne siden du kommer?

Vi er fler Tr.heims jenter med en hemmelig barselgruppe på facebook om du vil bli med. Isåfall send meg en mld på inboks med navn, så kan jeg adde deg:)

Skrevet

da er jeg nesten nabo med deg da.. skal sende deg mld

Skrevet

Hei:) Så artig! Når i april har du?

Skrevet

8.mai, men håper på ks. Så da vil det jo skje noe før:) hvor i området bor du? Jeg bor rett ved Ch.hallen. Hvor gammel er du? Jeg er 28 år. Og er dette første?:) dette blir min andre (gutt). Har en gutt på 7,5 år fra før:)

Skrevet

Hei dere :) Så gøy å se at det er så mange! Jeg har termin i slutten av august, er i uke 9 nå. Jeg er 26 år og bor i Brundalen når babyen kommer :)

Skrevet

Det er en hemmelig side på facebook m flere fra Tr.heim om dere vil være med:) Send i så fall en pm med navnet deres, så kan jeg adde dere:)

Skrevet

Så spennende :) første barn?

JA, dette er første for oss begge:) Hva med deg?

Skrevet

Det er en hemmelig side på facebook m flere fra Tr.heim om dere vil være med:) Send i så fall en pm med navnet deres, så kan jeg adde dere:)

Jeg vil gjerne være med etter hvert. Vil gjerne komme meg et lite stykke til på vei først :)

Skrevet

Fikk førstemann rett før jeg fylte 21. Var veldig rart å være så ung, enda så voksen jeg følte meg og måtte være pga ansvaret jeg plutselig skulle ha.

Jeg bodde langt unna familie og venner (de var i Oslo, hvor jeg kommer fra) og jeg var i Tr.heim. Jeg følte meg ganske så ensom, spesielt siden jeg var første i vennegjengen til å få barn. Så mens mine venninner både flyttet og reiste land og strand og tok seg fester, gikk jeg hjemme og sulla.

og når guttungen i tillegg skreik 24/7 i 4 mnd pga kolikk ble det litt vanskelig til tider.

Meeen det var å en fantastisk følelse å være mamma:) jeg ville aldri bytta det mot noe. Masse nytt og uvant, men man lærer så fort og plutselig føles det ut som man ikke har gjort annet hele livet:)

8.mai, men håper på ks. Så da vil det jo skje noe før:) hvor i området bor du? Jeg bor rett ved Ch.hallen. Hvor gammel er du? Jeg er 28 år. Og er dette første? :) dette blir min andre (gutt). Har en gutt på 7,5 år fra før:)

Så gøy! Da bor vi jammen ikke langt ifra hverandre. Jeg bor ikke så langt ifra bunnpris :)

Jeg håper selv på ks etter to mislykkede operasjoner i buken, men det er neimen ikke bare bare å få innvilget..

Jeg er så ung som 21 år og dette blir vår første. Må innrømme at graviditeten kom som et stort sjokk på både meg og samboer. men nå gleder vi oss som noen små unger til lillegutt kommer :D Du var selv ung når du fikk førstemann, hvordan opplevde du det og bli mor i så ung alder? Synes det er så kjekt og høre andres erfaringer :)

Skrevet

Hei!

Jeg er også ei gravid trondheimspia!!

Og har termin i juli! :)

Skrevet

Termin i slutten av juni! 34 år og Tyholt :-)

Skrevet

Termin mndskifte juli/august. 28år nardo.

Skrevet

Jeg hadde samboer (samme som jeg har nå:). Men på den tiden var han, i mine øyne udugelig. Det var mye dataspill og jobb, så på den tida var han ikke så med på barnestell osv. På natta mente han at han måtte få sove siden han skulle på jobb. På dagen var det jobb og kvelden var det litt hjelp, så var det data, fordi han måtte slappe av etter jobb tross alt. Og her gikk jeg og bar på ungen hele døgnet så og si. Det har heldigvis endret seg. Var slutt i 2 år mellom oss, så han fikk opp øya litt:) nå gleder jeg meg til å få nr 2 og forhåpentligvis blir alt mye bedre og koseligere denne gangen.

Fikk førstemann rett før jeg fylte 21. Var veldig rart å være så ung, enda så voksen jeg følte meg og måtte være pga ansvaret jeg plutselig skulle ha.

Jeg bodde langt unna familie og venner (de var i Oslo, hvor jeg kommer fra) og jeg var i Tr.heim. Jeg følte meg ganske så ensom, spesielt siden jeg var første i vennegjengen til å få barn. Så mens mine venninner både flyttet og reiste land og strand og tok seg fester, gikk jeg hjemme og sulla.

og når guttungen i tillegg skreik 24/7 i 4 mnd pga kolikk ble det litt vanskelig til tider.

Meeen det var å en fantastisk følelse å være mamma:) jeg ville aldri bytta det mot noe. Masse nytt og uvant, men man lærer så fort og plutselig føles det ut som man ikke har gjort annet hele livet:)

8.mai, men håper på ks. Så da vil det jo skje noe før:) hvor i området bor du? Jeg bor rett ved Ch.hallen. Hvor gammel er du? Jeg er 28 år. Og er dette første? :) dette blir min andre (gutt). Har en gutt på 7,5 år fra før:)

Så gøy! Da bor vi jammen ikke langt ifra hverandre. Jeg bor ikke så langt ifra bunnpris :)

Jeg håper selv på ks etter to mislykkede operasjoner i buken, men det er neimen ikke bare bare å få innvilget..

Jeg er så ung som 21 år og dette blir vår første. Må innrømme at graviditeten kom som et stort sjokk på både meg og samboer. men nå gleder vi oss som noen små unger til lillegutt kommer :D Du var selv ung når du fikk førstemann, hvordan opplevde du det og bli mor i så ung alder? Synes det er så kjekt og høre andres erfaringer :)

Ja det er litt av en omstilling det å få barn, uansett alder. Hadde du kjæreste på denne tiden eller sto du alene om alt ansvar? Kan tenke meg det måtte ha vært ekstra hardt med et kolikk barn midt oppi det hele, men som du sier så er det vel verdt det uansett til syvende og sist :) hardt når det står på som verst men det går jo over med tid og stunder :)
Skrevet

Så mange med termin i jun/jul/aug:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kroppanmarka , vente ei jente i starten av juni her !:)

Skrevet

Æ å ! Vente nr.3 i august :)

Bor i Kroppanmarka ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Venter en lillebror i begynnelsen av juni :-) Bor på Leangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...