Mandala Skrevet 4. januar 2014 #26 Skrevet 4. januar 2014 Veldig bra. Kunne nesten ikke vært bedre egentlig.
BareMas Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 Jo, takk, bare bra! Sliter litt med søvna, men satser på at det retter seg når mannen snur seg rundt og slutter å snorke.
*Miss Marple* Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Har det så bra som jeg noen gang kan få det. Har innfunnet meg med at livet ikke ble som jeg håpet og at sorgen kommer til å følge meg til graven. Jeg har mye å takke for og mange i livet mitt som gjør meg godt og det prøver jeg å holde fokus på når ting blir for vanskelig.
N.N Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Må sei at du, Miss Marple, verkar til å vere eit utruleg sympatisk menneske, med mange fornuftige og reflekterte svar, ut frå det inntrykket eg har fått av deg! :-) Trur ikkje det er berre pga det koselege biletet du har på profilen din, for så lettlurt er eg nok ikkje! :-) Du gjer forumet rikare!
*Miss Marple* Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Må sei at du, Miss Marple, verkar til å vere eit utruleg sympatisk menneske, med mange fornuftige og reflekterte svar, ut frå det inntrykket eg har fått av deg! :-) Trur ikkje det er berre pga det koselege biletet du har på profilen din, for så lettlurt er eg nok ikkje! :-) Du gjer forumet rikare! Åh, så hyggelig av deg! Nå ble jeg faktisk veldig glad. Alltid stas med gode ord. Tusen takk❤️
N.N Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 Må sei at du, Miss Marple, verkar til å vere eit utruleg sympatisk menneske, med mange fornuftige og reflekterte svar, ut frå det inntrykket eg har fått av deg! :-) Trur ikkje det er berre pga det koselege biletet du har på profilen din, for så lettlurt er eg nok ikkje! :-) Du gjer forumet rikare! Åh, så hyggelig av deg! Nå ble jeg faktisk veldig glad. Alltid stas med gode ord. Tusen takk❤️ Berre koseleg! Og berre fakta! :-) Ros og gode ord er sterkt undervurdert synest eg, men diverre ofte lett å gløyma i ein hektisk kvardag... :-( Det kostar så lite (faktisk ingenting), og kan bety så mykje meir enn folk anar! Det er sant det som enkelte seier, det beste i livet er gratis! :-) Gje gjerne rosen vidare til ein annan, anten her inne på forumet eller irl, og start ein trend (bølgje)! No takkar eg av, ynskjer alle ei god natt! :-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 Av en eller annen grunn er mine forventninger til livet på et minimumsnivå, og på grunnlag av dette har jeg det slett ikke verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå