Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Ja. Han gråter/får tårer i øynene hver gang han snakker om oss til andre nesten. Hvis det er av type litt personlig karakter. Han sier han er bare så glad i oss at følelsene tar overhånd. Har sett han gråte flere ganger, det er hvis det er noe med oss e.l. .o)) Anonymous poster hash: 6bb77...c76
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Ja, ved flere anledninger... men han tar vanligvis ikke lett til tårene. Når han blir dypt skuffet eller såret, ved fødsel og begravelse. Utover det er han ikke særlig lettrørt. Anonymous poster hash: 8f164...3cd
Mor di! Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 En gang i fylla da vi var unge, da jeg holdt på å gå fra ham og da vi måtte avlive hunden. Vært i lag i 14 år. Ingen mann som tar lett til tårene mao 😏
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Ikke engang da barnet vårt døde. Jeg har vondt av han siden han er så lukket, men jeg vet at han får utløp for følelsenen sine bl.a gjennom trening (han trente så hardt at han slet en sene i armen da barnet vår døde) og jeg gjør alt jeg kan for å respektere hans grenser, selv om det er sårt å ikke få trøste den man elsker når man ser at han lider. Men han trøster meg når jeg er lei meg, så han er ingen hard og følesløs mann, bare hemmet av en ukjærlig oppvekst. Anonymous poster hash: 1b4b7...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå