Gå til innhold

Har du sett din kjæreste gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2f64d...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke mange gangene.

Da alt gikk galt under fødselen av det ene barnet vårt gråt han, barnet satt fast, måtte brytes løs, var livløs og måtte gjenopplives, legene løp avgårde med henne...

Han gråt også i begravelsen til en barndomsvenn som døde i en bilulykke.

Et par gledestårer da vi fikk de andre barna.

Det er eneste gangene jeg har sett han gråte på våre 16 år sammen...

Anonymous poster hash: 6715f...48d
Skrevet

Ved to dødsfall, og to ganger på fylla da vi var studenter.

Jeg gråter ofte selv...

Skrevet

Ja faktisk.. selv om han absolutt ikke er typen til å vise følelser. Hvertfall ikke på den måten.

En gang gråt han fordi han var redd for å miste meg. Og så har han grått pga faren sin. Lang historie.

Anonymous poster hash: 97548...a4d
Skrevet

En gang. 

Han blir som en støtte av stein når han sørger, og betaler for det senere i annen form. 

Han gråt en gang da vi var ved å bryte opp. 

Skrevet

Ja det har jeg et par ganger.

Skrevet

En gang (hunden hans måtte avlives), det er 12-13 år siden.

Anonymous poster hash: 53958...607
Skrevet

Jada.

Anonymous poster hash: 6b941...d4c
Skrevet

Såvidt. Han viser sjeldent følelser slik. Sist var når farmoren hans døde. Etter noen dager knakk han, og gråt vel i 5 min. Han trekker seg unna når han blir såpass lei seg, og det må være greit:)

Og når han fikk diabetes type 1 fikk jeg ikke røre han. For da hadde han bryti sammen. Litt sårt for meg, men helt greit så lenge han trøster meg når jeg trenger det;)

Slik har han vært de 12 årene vi har vært sammen, uten at det har skapt noe problemer, så har ikke tenkt å prøve å få han til å vise mere følelser heller:)

Skrevet

gledestårer under de tre fødslene,spesielt den første.ellers har han aldri grått.har vel heller aldri hatt noen grunner til det...

Anonymous poster hash: 16a73...5e8
Skrevet

Ja, senest i dag.

Anonymous poster hash: 30778...3de
Skrevet

et par ganger tror jeg. I forbindelse med utredning for mulig MS. Han er ikke typen som tar lett til tårene, men da var han redd som f. Hadde ikke MS, men han har generelt større sjangs til å få det enn f.eks meg.

Anonymous poster hash: 0aec3...5ec
Skrevet

Ja, men ikke mange gangene.

Anonymous poster hash: cd84a...cbc
Skrevet

En gang og det var da han fikk se sin datter for første gang etter fødsel, hun var prematur og døde i våre armer...vi har fremdeles mareritt om dette.

Anonymous poster hash: 36e0a...503

Skrevet

3 ganger. En gang da jeg hadde gjort noe veldig dumt, i begravelsen til fetteren sin og da han måtte avlive hunden sin.

Anonymous poster hash: 7d949...496

Skrevet

Jada, sipper og furter rett som det er. For ei kjerring ;)

Skrevet

En gang. Det var når hunden til venninna mi ble avlivd. Vi passet den mye og vi var tilstede når den ble avlivd. Han gråt når den tok sine siste pust.

Anonymous poster hash: dfa0b...954

Skrevet

Rett som det er! Sist på lillejulaften, da julestemningen slo til for fullt, og vi satt og koste oss sammen, hele familien. Han er lettrørt og ikke redd for å vise følelser, og det setter jeg pris på. Da vi traff hverandre var han av typen som holdt følelsene på innsida, men har etterhvert oppdaget at det hverken er flaut eller farlig å slippe dem ut.

Skrevet

Oi på de 10 årene vi har vært sammen er det ikke mange ganger.

En gang når jeg holdt på å gå ifra han, og så når vi fikk våre to barn, og når faren ble akutt dårlig.

Anonymous poster hash: 3abd5...084

Skrevet

Han kan bli rørt til tårer av en film. Men sånn ordentlig gråt er har jeg bare sett noen få ganger. En gang når vi nettopp hadde blitt sammen og det ble noe tull, og en gang da kompisen var i en bilulykke.

Skrevet

Min mann blir lett rørt. Gråt når jeg kom inn kirkegulvet, ved fødslene, gråter av taler i bryllup o.l. Begravelser, filmer osv. Gråter mer enn meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...