Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Det er helt ok for meg om han finner seg en elskerinne. Faktisk så hadde det vært helt supert! Jeg vil ikke flytte fra han pga barnet, men jeg bryr meg ikke om han som en kjæreste. Så om han kan få dekket sine behov et annet sted, så letter det bare samvittigheten min :-) HI Anonymous poster hash: bfd4b...607 Virkelig? Mulig det vil lette på samvittigheten, men når alt kommer til alt - hva har dere egentlig sammen, bortsett fra at han er stefar til din sønn? Dere er samboere, slik du beskriver det ganske så følelsesløst. Tror du at dette vil holde framover? Hva om den han evnt treffer, er ei han får dype følelser for? Sorry altså, men jeg synes du ser i overkant naivt på dette. Det kommer aldri til å gå lengden. Det hadde vært kjempebra hvis mannen fant ei som virkelig elsket ham og dumpa HI slik at hun ble alenemor på fulltid. Hvem som skulle passe ungen hennes da mens hun er ute og puler? Anonymous poster hash: 45a60...297
magica fra tryll Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Jeg synes du er et særdeles dårlig forbilde for sønnen din når det gjelder kjærlighet og parforhold. Barn fortjener å vokse opp med foreldre som elsker hverandre, og som viser det på alle måter. Den viktigste læringen er barns modellering av voksne....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Jeg synes det er greit når begge parter vet om det. Alle er voksne og kan ta egne valg. Verden er ikke A4 selv om mange liker å tenke sånn.. Anonymous poster hash: e6f84...dbf
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Du er slem og egoistisk. Selv om mennene vet om dette og godtar det vil du ødelegge forholdet på sikt og ta fra barnet den eneste faren det har hatt. Slik du bruker menn forstår jeg godt at barnefaren stakk av, men det er veldig synd at det skal gå ut over barnet. Anonymous poster hash: df8de...344
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #30 Skrevet 30. desember 2013 Hi bruker da ikke menn, de er begge enige. Dette kommer det nok mer og mer av i årene som kommer. Blant ungdom er det vennesex, er det bra? Hi har sitt på det rene her. Jeg lurer mer på forholdet mellom stefar og sønn? Anonymous poster hash: 68261...6a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #31 Skrevet 30. desember 2013 Hi bruker da ikke menn, de er begge enige. Dette kommer det nok mer og mer av i årene som kommer. Blant ungdom er det vennesex, er det bra? Hi har sitt på det rene her. Jeg lurer mer på forholdet mellom stefar og sønn? Anonymous poster hash: 68261...6a1 Vennesex når man ikke har forpliktelser overfor hverandre, familie, barn sammen er noe helt annet enn HI som lar mannen passe hennes "private" barn mens hun er ute og puler på en annen. Og mannen er mest sannsynlig enig fordi HI truet ham med å kutte kontakt mellom ham og barnet hvis han går, og han er svært glad i dette barnet. Anonymous poster hash: 45a60...297
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #32 Skrevet 30. desember 2013 Vennesex kan gjøre jenta gravid. Ønsker han, samboeren din at dere skal få barn sammen? Anonymous poster hash: 68261...6a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #33 Skrevet 30. desember 2013 Hørt om polyamory? Anonymous poster hash: f1783...d67
Tabitha Skrevet 31. desember 2013 #34 Skrevet 31. desember 2013 Hvis det hele dreier seg om nyhetens interesse, kan ikke HI og samboeren fungere i et forhold i lengden, med NOEN. Men kanskje det er en sjanse for at de selv kan bli nyforelskede, i sitt eget hjem? Og så deretter vil de kjede seg og ikke gidde å ha sex sammen lenger. Som sagt, hvis det hele dreier seg om å være nyforelsket alltid.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 31. desember 2013 #35 Skrevet 31. desember 2013 Det er helt ok for meg om han finner seg en elskerinne. Faktisk så hadde det vært helt supert! Jeg vil ikke flytte fra han pga barnet, men jeg bryr meg ikke om han som en kjæreste. Så om han kan få dekket sine behov et annet sted, så letter det bare samvittigheten min :-) HI Anonymous poster hash: bfd4b...607 Virkelig? Mulig det vil lette på samvittigheten, men når alt kommer til alt - hva har dere egentlig sammen, bortsett fra at han er stefar til din sønn? Dere er samboere, slik du beskriver det ganske så følelsesløst. Tror du at dette vil holde framover? Hva om den han evnt treffer, er ei han får dype følelser for? Sorry altså, men jeg synes du ser i overkant naivt på dette. Det kommer aldri til å gå lengden. Det hadde vært kjempebra hvis mannen fant ei som virkelig elsket ham og dumpa HI slik at hun ble alenemor på fulltid. Hvem som skulle passe ungen hennes da mens hun er ute og puler? Anonymous poster hash: 45a60...297 Det er jo egentlig bare et tidsspørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå