Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg er sammen med en snill mann. Vi har vært samboere i 5 år, ingen felles barn. Barnet mitt har ingen biologisk pappa, for han kuttet kontakten når barnet var 2 mnd gammel. Nå er H"n 7 år. For noen mnd siden så møtte jeg en mann og jeg falt pladask. Ble super forelsket. Klarer ikke å gå fra samboeren min fordi barnet mitt det på han som en far. Han vet at jeg har et forhold på si, og han godtar dette. Jeg og min samboer har ingen sex, har ikke hatt intim kontakt på ca 6 mnd. Her hjemme fungerer hverdagen som normalt med jobb, skole, lekser, middager etc. Men jeg har meg en helg i ny og ne hvor jeg reiser til flammen min. Begge mennene vet om situasjonen og begge godtar det. Anonymous poster hash: bfd4b...607
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Så lenge du er åpen med begge om situasjonen så synes jeg slettes ikke du er slem. Da er det opp til dem å velge og begge har jo valgt... deg. Anonymous poster hash: bdf21...af6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Hva sier du den dagen da Gutten dim kommer å spør deg: Mamma, hvorfor har du to kjærester? Er det slik det skal være vil han vokse opp å meme er ok mot sine kommende damer. Anonymous poster hash: 1d269...a7d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Han vil jo ikke merke noe til dette. Samboeren min og jeg bor i en by, "kjæresten" min bor i en annen by 40 mil unna. Anonymous poster hash: bfd4b...607
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Spesielt! Vet flammen din om dette?? Anonymous poster hash: e3f92...cac
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Spesielt! Vet flammen din om dette?? Anonymous poster hash: e3f92...cac hun sier jo at begge mennene vet om dette og godtar det... Anonymous poster hash: 5a59d...7ee
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Så lenge begge vet om dette og sier det er greit, så er du jo ikke utro. Ikke min greie, men jeg ser ikke problemet med dette.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Du er jo ikke grusom når begge to vet om det. Men sett deg selv samboeren din sin situasjon, så tenker du kanskje over om du syntes det ville vert grusomt? Anonymous poster hash: d3fbc...baa
LeTwinsA Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 synes det er ille......... og er det den ikke-biologiske faren som passer ungen din når du er ute å "horer"?
Gjest lykkeliggift Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 synes det er ille......... og er det den ikke-biologiske faren som passer ungen din når du er ute å "horer"? Ute å horer ? Ser ingen plass at Hi skriver at hun får betalt for sex med " kjæresten"... Uansett - denne type livsstil begynner faktisk å komme opp i lyset, og jeg tror nok at det om 10 -20 år er like normalt som homofil er nå, men ikke var for 10-20 år siden. Vi er åpnere og åpnere om våre seksuelle preferanser og levesett nå enn vi var da, og vi blir bare mer og mer tolerant med tiden. Jeg personlig kunne aldri levd slik, fordi for min del så holder det i massevis med den mannen jeg har. Men synes at om hi, samboer og " kjæresten " alle synes dette fungerer så skal vi ikke dømme henne og de to mennene for dette.
Jippipippi Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Respektløst mot barn og begge menn!
Tarssan Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Jeg lurer på hvorfor din samboer godtar dette? For enn så lenge er dette noe de aller fleste ikke ville godtatt... Er han redd for å miste din sønn som han faktisk ikke har noe krav om å ha samvær om det skulle bli slutt mellom dere.. Jeg tror du må finne ut av hvorfor han godtar dette, at det ikke ligger noe mer bak enn at han faktisk bare fint kan leve med det, før du er grusom eller ikke..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Jeg er sammen med en snill mann. Vi har vært samboere i 5 år, ingen felles barn. Barnet mitt har ingen biologisk pappa, for han kuttet kontakten når barnet var 2 mnd gammel. Nå er H"n 7 år. For noen mnd siden så møtte jeg en mann og jeg falt pladask. Ble super forelsket. Klarer ikke å gå fra samboeren min fordi barnet mitt det på han som en far. Han vet at jeg har et forhold på si, og han godtar dette. Jeg og min samboer har ingen sex, har ikke hatt intim kontakt på ca 6 mnd. Her hjemme fungerer hverdagen som normalt med jobb, skole, lekser, middager etc. Men jeg har meg en helg i ny og ne hvor jeg reiser til flammen min. Begge mennene vet om situasjonen og begge godtar det. Anonymous poster hash: bfd4b...607 Så lenge han er med på det, så er det vel helt greit. Men hva sier du når han kommer til deg og sier at han også har ei elskerinne? For du er rimelig naiv dersom du ikke tror det vil skje. Jeg synes for øvrig ikke det høres ut som om kjærlighetsfølelsene hans overfor deg er som de skal. For da hadde han ikke ønsket å dele deg med andre. Det virker som om han bryr seg minimalt følelsesmessig, men har det praktisk veldig greit i hverdagen, ikke minst økonomisk..
LeTwinsA Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 synes det er ille......... og er det den ikke-biologiske faren som passer ungen din når du er ute å "horer"? Ute å horer ? Ser ingen plass at Hi skriver at hun får betalt for sex med " kjæresten"... Uansett - denne type livsstil begynner faktisk å komme opp i lyset, og jeg tror nok at det om 10 -20 år er like normalt som homofil er nå, men ikke var for 10-20 år siden. Vi er åpnere og åpnere om våre seksuelle preferanser og levesett nå enn vi var da, og vi blir bare mer og mer tolerant med tiden. Jeg personlig kunne aldri levd slik, fordi for min del så holder det i massevis med den mannen jeg har. Men synes at om hi, samboer og " kjæresten " alle synes dette fungerer så skal vi ikke dømme henne og de to mennene for dette. derfor "horer" i hermetegn ... synes uansett det blir feil...
2barns mor Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Utro er du uansett, når du har funnet en annen mann enn den du deler hverdagen og sengen med. Men om begge mennene vet om dette og begge godtar det, så er du ikke grusom (som du spør om)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Jeg syns du er grusom. Håper din stakkars samboer gjør det samme. At du ikke skjemmes. Din samboer passer DITT barn mens du knuller en annen. Jeg syns oppriktig synd på han Anonymous poster hash: 763f3...462
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Det er helt ok for meg om han finner seg en elskerinne. Faktisk så hadde det vært helt supert! Jeg vil ikke flytte fra han pga barnet, men jeg bryr meg ikke om han som en kjæreste. Så om han kan få dekket sine behov et annet sted, så letter det bare samvittigheten min :-) HI Anonymous poster hash: bfd4b...607
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #18 Skrevet 29. desember 2013 Jeg ser ikke problemet, men siden du er her i inne på forum og graver, så har du vel ikke helt ren samvittighet likevel? Lytt til deg selv og din egen samvittighet, er mitt råd. Anonymous poster hash: a3f1d...6fa
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Det er helt ok for meg om han finner seg en elskerinne. Faktisk så hadde det vært helt supert! Jeg vil ikke flytte fra han pga barnet, men jeg bryr meg ikke om han som en kjæreste. Så om han kan få dekket sine behov et annet sted, så letter det bare samvittigheten min :-) HI Anonymous poster hash: bfd4b...607 Virkelig? Mulig det vil lette på samvittigheten, men når alt kommer til alt - hva har dere egentlig sammen, bortsett fra at han er stefar til din sønn? Dere er samboere, slik du beskriver det ganske så følelsesløst. Tror du at dette vil holde framover? Hva om den han evnt treffer, er ei han får dype følelser for? Sorry altså, men jeg synes du ser i overkant naivt på dette. Det kommer aldri til å gå lengden.
Sjøbanan Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Du holder ingen for narr, og kan ikke ta ansvar for din samboers følelser. Det du imidlertid må spørre deg er om du tåler at han går fra deg/dere. For det kan jo godt skje. Skal jeg se det fra hans side, så kan jeg skjønne at han er redd for å miste samvær med din sønn, om han går fra deg. Det er imidlertid, slik jeg ser det, dessverre hans problem.
Sjøbanan Skrevet 30. desember 2013 #21 Skrevet 30. desember 2013 Evt. kan han adoptere ham, så kan dere dele på samværet av ham, uansett hva som skulle skje med dere som par. Kanskje en grei løsning for alle, fordi han er den farsfiguren han kjenner fra fødsel av?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #22 Skrevet 30. desember 2013 Jeg skjønner ikke at samboeren din gidder og godta det. Også ha ditt barn mens du er borte en helg og få pult... Anonymous poster hash: ce994...591
prekæs Skrevet 30. desember 2013 #23 Skrevet 30. desember 2013 Min første tanke er at samboer godtar det utroligste i redsel for å miste deg. Det fleste gangene vi hører om noe lignende er det mannen som oppfører seg slik og da spørs det da...om det hadde vært like greit.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #24 Skrevet 30. desember 2013 Min første tanke er at samboer godtar det utroligste i redsel for å miste deg. Det fleste gangene vi hører om noe lignende er det mannen som oppfører seg slik og da spørs det da...om det hadde vært like greit. Hvis han synes det blir for mye er han jo fri til å dra sin vei. Anonymous poster hash: bdf21...af6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #25 Skrevet 30. desember 2013 Min første tanke er at samboer godtar det utroligste i redsel for å miste deg. Det fleste gangene vi hører om noe lignende er det mannen som oppfører seg slik og da spørs det da...om det hadde vært like greit. Hvis han synes det blir for mye er han jo fri til å dra sin vei. Anonymous poster hash: bdf21...af6 Du er et usselt menneske synes nå jeg, du vet at han er veldig knyttet til guttungen og bruker det for å både fortsette å bo med mannen og pule på alt som går på 3 bein. Dustekjerring, sorry. Har ikke noe til overs for manipulerende folk som sårer andre med vilje. Anonymous poster hash: 45a60...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå