Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Kjøper dere kun pga merket eller pga kvalitet? Eller fordi dere liker designet? Hvor mye koster den dyreste vesken du har kjøpt? Anonymous poster hash: c8ab1...068
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte skinnveske til 3500 fra Marc Jakobs. Fint tidløst design samt god kvalitet. "Unnet" meg denne veska da jeg var i Frankrike. Ville ikke brukt mer enn 5000 på en veske da jeg ofte går lei Anonymous poster hash: 8a59d...005
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte skinnveske til 3500 fra Marc Jakobs. Fint tidløst design samt god kvalitet. "Unnet" meg denne veska da jeg var i Frankrike. Ville ikke brukt mer enn 5000 på en veske da jeg ofte går lei Anonymous poster hash: 8a59d...005 Jacobs* Anonymous poster hash: 8a59d...005
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte skinnveske til 3500 fra Marc Jakobs. Fint tidløst design samt god kvalitet. "Unnet" meg denne veska da jeg var i Frankrike. Ville ikke brukt mer enn 5000 på en veske da jeg ofte går lei Anonymous poster hash: 8a59d...005 Men kjøpte du den fordi det var Marc Jacobs eller fordi du likte vesken? Hi Anonymous poster hash: c8ab1...068
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Så lenge jeg ikke har råd til en Birkin kan det være det samme *snufs*
Regina_George Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har flere dyre vesker, men den dyreste er nok en Balenciaga til 12.000kr. Det handler mest om designet, at jeg blir veldig inspirert av trender og vil ha det nyeste og beste. Kvaliteten er også viktig, jeg syntes det er bedre å for eksempel kjøpe en lommebok i ekte skinn som varer i mange år istedenfor å stadig kjøpe nye, billige som man aldri blir glad i. Men jeg skjønner jo at en veske til 12.000kr handler mest om designet fremfor kvaliteten. Hadde jeg KUN tenkt på kvaliteten hadde det holdt med en merkeløs skinnveske til 2.000kr. Unnskyldningen min er at jeg ikke røyker eller har dyre hobbyer:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Så lenge jeg ikke har råd til en Birkin kan det være det samme *snufs* Så du kjøper kun pga merket? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har flere dyre vesker, men den dyreste er nok en Balenciaga til 12.000kr. Det handler mest om designet, at jeg blir veldig inspirert av trender og vil ha det nyeste og beste. Kvaliteten er også viktig, jeg syntes det er bedre å for eksempel kjøpe en lommebok i ekte skinn som varer i mange år istedenfor å stadig kjøpe nye, billige som man aldri blir glad i. Men jeg skjønner jo at en veske til 12.000kr handler mest om designet fremfor kvaliteten. Hadde jeg KUN tenkt på kvaliteten hadde det holdt med en merkeløs skinnveske til 2.000kr. Unnskyldningen min er at jeg ikke røyker eller har dyre hobbyer:) Du sier det handler mest om designet, altså liker du den til 12.000,- pga hvordan den ser ut (og kvaliteten), og ikke fordi det er Balenciaga? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Mulberry- til 9400kr og Mulberry lommebok til 2400kr. Kjøpt både pga merke, men absolutt også kvalitet. Tidløse vesker, som jeg har planer om å ha i maaaange år, og som forhåpentligvis kan gå i arv etter meg. En flott investering, vil nå jeg påstå!! Anonymous poster hash: 56b42...cff
Regina_George Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har flere dyre vesker, men den dyreste er nok en Balenciaga til 12.000kr. Det handler mest om designet, at jeg blir veldig inspirert av trender og vil ha det nyeste og beste. Kvaliteten er også viktig, jeg syntes det er bedre å for eksempel kjøpe en lommebok i ekte skinn som varer i mange år istedenfor å stadig kjøpe nye, billige som man aldri blir glad i. Men jeg skjønner jo at en veske til 12.000kr handler mest om designet fremfor kvaliteten. Hadde jeg KUN tenkt på kvaliteten hadde det holdt med en merkeløs skinnveske til 2.000kr. Unnskyldningen min er at jeg ikke røyker eller har dyre hobbyer:)Du sier det handler mest om designet, altså liker du den til 12.000,- pga hvordan den ser ut (og kvaliteten), og ikke fordi det er Balenciaga? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Balenciaga har et helt eget design som ingen andre merker har så her går det både på merket Balenciaga OG designet. Selv om jeg er merkebevisst så betyr det ikke at jeg ikke bryr meg om designet "så lenge det er et label". F.eks har jeg både klær og smykker fra Chloe, men syntes veskene er grusomme og ville ikke kjøpt en om den så var på 80% salg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Mulberry- til 9400kr og Mulberry lommebok til 2400kr. Kjøpt både pga merke, men absolutt også kvalitet. Tidløse vesker, som jeg har planer om å ha i maaaange år, og som forhåpentligvis kan gå i arv etter meg. En flott investering, vil nå jeg påstå!! Anonymous poster hash: 56b42...cff Men kjøpte du fordi det står Mulberry på, eller fordi du vet at Mulberry har god kvalitet? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har flere dyre vesker, men den dyreste er nok en Balenciaga til 12.000kr. Det handler mest om designet, at jeg blir veldig inspirert av trender og vil ha det nyeste og beste. Kvaliteten er også viktig, jeg syntes det er bedre å for eksempel kjøpe en lommebok i ekte skinn som varer i mange år istedenfor å stadig kjøpe nye, billige som man aldri blir glad i. Men jeg skjønner jo at en veske til 12.000kr handler mest om designet fremfor kvaliteten. Hadde jeg KUN tenkt på kvaliteten hadde det holdt med en merkeløs skinnveske til 2.000kr. Unnskyldningen min er at jeg ikke røyker eller har dyre hobbyer:)Du sier det handler mest om designet, altså liker du den til 12.000,- pga hvordan den ser ut (og kvaliteten), og ikke fordi det er Balenciaga? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Balenciaga har et helt eget design som ingen andre merker har så her går det både på merket Balenciaga OG designet. Selv om jeg er merkebevisst så betyr det ikke at jeg ikke bryr meg om designet "så lenge det er et label". F.eks har jeg både klær og smykker fra Chloe, men syntes veskene er grusomme og ville ikke kjøpt en om den så var på 80% salg. Takk for svar Anonymous poster hash: c8ab1...068
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Mulberry- til 9400kr og Mulberry lommebok til 2400kr. Kjøpt både pga merke, men absolutt også kvalitet. Tidløse vesker, som jeg har planer om å ha i maaaange år, og som forhåpentligvis kan gå i arv etter meg. En flott investering, vil nå jeg påstå!! Anonymous poster hash: 56b42...cff Men kjøpte du fordi det står Mulberry på, eller fordi du vet at Mulberry har god kvalitet? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Som du maser! Hva skal du fram til? Anonymous poster hash: e45ae...1de
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Mulberry- til 9400kr og Mulberry lommebok til 2400kr. Kjøpt både pga merke, men absolutt også kvalitet. Tidløse vesker, som jeg har planer om å ha i maaaange år, og som forhåpentligvis kan gå i arv etter meg. En flott investering, vil nå jeg påstå!! Anonymous poster hash: 56b42...cff Men kjøpte du fordi det står Mulberry på, eller fordi du vet at Mulberry har god kvalitet? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Ville ikke brukt samme sum, på feks gucci, selv om like bra kvalitet, pga merket. Så blir vel litt begge deler... Anonymous poster hash: 56b42...cff
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte skinnveske til 3500 fra Marc Jakobs. Fint tidløst design samt god kvalitet. "Unnet" meg denne veska da jeg var i Frankrike. Ville ikke brukt mer enn 5000 på en veske da jeg ofte går lei Anonymous poster hash: 8a59d...005 Men kjøpte du den fordi det var Marc Jacobs eller fordi du likte vesken? Hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Begge deler syntes den var fin og praktisk til mitt bruk. Ville nok ikke brukt like mye på en veske uten "merke".. Anonymous poster hash: 8a59d...005
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har flere dyre vesker, men den dyreste er nok en Balenciaga til 12.000kr. Det handler mest om designet, at jeg blir veldig inspirert av trender og vil ha det nyeste og beste. Kvaliteten er også viktig, jeg syntes det er bedre å for eksempel kjøpe en lommebok i ekte skinn som varer i mange år istedenfor å stadig kjøpe nye, billige som man aldri blir glad i. Men jeg skjønner jo at en veske til 12.000kr handler mest om designet fremfor kvaliteten. Hadde jeg KUN tenkt på kvaliteten hadde det holdt med en merkeløs skinnveske til 2.000kr. Unnskyldningen min er at jeg ikke røyker eller har dyre hobbyer:) Å, Balenciaga er min drøm, men har en grense på 10 000.. Har et par fra Mulberry, Marc Jacobs og Michael Kors, veldig glad i dem:) Kjøper ikke designerklær, dyre møbler, bil osv så er ikke en big spender på andre områder. Men vesker er en egen greie:) Anonymous poster hash: a679b...cb7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Mulberry- til 9400kr og Mulberry lommebok til 2400kr. Kjøpt både pga merke, men absolutt også kvalitet. Tidløse vesker, som jeg har planer om å ha i maaaange år, og som forhåpentligvis kan gå i arv etter meg. En flott investering, vil nå jeg påstå!! Anonymous poster hash: 56b42...cff Men kjøpte du fordi det står Mulberry på, eller fordi du vet at Mulberry har god kvalitet? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Som du maser! Hva skal du fram til? Anonymous poster hash: e45ae...1de Det er lov å la være å svare om du ikke er interessert Jeg spør fordi jeg lurer på hva folk betaler for - merket eller kvalitet. Hi Anonymous poster hash: c8ab1...068
Light of my life Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Vil si det er en god blanding av kvalitet, design og merke som avgjør. Min dyreste er vel en Mulberry til ca 10 000.
Snuppa09 Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 Jeg kjøper vesker både pga merket, kvalitet og design. Noen bare pga kvalitet og design og noen på grunn av alle tre kriteriene, morsomt med eksklusive ting innimellom;) den dyreste vesken min koster ca 19.500,- og den matchende lommeboken 6.500,-. Dette er en av mine siste dyre kjøp og er en eksklusiv hverdagsveske.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Takk for svar alle sammen:) Hvis dere hadde kommet over et nytt merke, ville dere da brukt penger på det om dere likte designet, og kvaliteten var utmerket? Hva hvis dere kunne fått skreddersydd en veske slik at den var akkurat slik dere ønsket, hadde dere villet gjøre det? Anonymous poster hash: c8ab1...068
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #21 Skrevet 27. desember 2013 Mulberry- til 9400kr og Mulberry lommebok til 2400kr. Kjøpt både pga merke, men absolutt også kvalitet. Tidløse vesker, som jeg har planer om å ha i maaaange år, og som forhåpentligvis kan gå i arv etter meg. En flott investering, vil nå jeg påstå!! Anonymous poster hash: 56b42...cff Men kjøpte du fordi det står Mulberry på, eller fordi du vet at Mulberry har god kvalitet? hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Som du maser! Hva skal du fram til? Anonymous poster hash: e45ae...1de Det er lov å la være å svare om du ikke er interessert Jeg spør fordi jeg lurer på hva folk betaler for - merket eller kvalitet. Hi Anonymous poster hash: c8ab1...068 Men hun HAR jo svart! Snakk om å dra det ut, om du ønsker deg en dyr veske så for Guds skyld kjøp en! Samme hva andre mener og tenker om det vel. Anonymous poster hash: d2d30...32c
FirstAidKit Skrevet 27. desember 2013 #22 Skrevet 27. desember 2013 Har to Mulberryvesker og en liten Marc Jacobs-veske. Marc Jacobs-vesken er en veske jeg bruker når jeg er pyntet og trenger en liten veske. Koster ca 2000kr. Har en oversized Alexa fra Mulberry til ca 10 00kr, som jeg elsker over alt. Den har plass til MYE, er tidløs, fin og praktisk. Har en Mulberry Daria-veske som er hakket mindre enn Alexa'en, og dermed brukes dersom jeg ikke vil ha med meg den store vesken. Også veldig fin og praktisk. Den koster ca 8000kr. Jeg valgte disse veskene fordi jeg likte designet, hadde alltid ønsket meg en flott veske fra Mulberry, og gikk lei av dårlige og tidvis stygge billigvesker som jeg byttet ut oftere enn jeg byttet vårjakke. Mulberryveskene kommer jeg til å ha i flere tiår, og det gjør heller ikke noe at jeg føler meg ekstra fin når jeg spankulerer rundt med en Mulberry på skulderen
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #23 Skrevet 27. desember 2013 Den dyreste vesken jeg eier kostet 17000. En Celine luggage. Jeg elsker både designen og merket, samt følelsen av luksus den gir meg. Elsker også at den vekker oppmerksomhet, utrolig mange som kommenterer den. Jeg har også en Balenciaga motorsykkelveske, en Stella McCartney falabella, en Alexander Wang, fem Mulberry i forskjellig design og størrelser, og et par Marc Jacobs. Ja, jeg er gal etter vesker!! Anonymous poster hash: 4ec90...dbd
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #24 Skrevet 27. desember 2013 Takk for svar alle sammen:) Hvis dere hadde kommet over et nytt merke, ville dere da brukt penger på det om dere likte designet, og kvaliteten var utmerket? Hva hvis dere kunne fått skreddersydd en veske slik at den var akkurat slik dere ønsket, hadde dere villet gjøre det? Anonymous poster hash: c8ab1...068 Jeg må ærlig innrømme jeg ikke ville kjøpt en dyr veske av et helt ukjent merke. Hvis jeg likte designet kunne jeg brukt et par tusen, men ikke utover det. Neste gang jeg får litt ekstra penger kjøper jeg meg en Celine, så da hadde jeg ikke prioritert en merkeløs skinnveske som gikk ut over Celine-potten. Anonymous poster hash: bdddd...843
Regina_George Skrevet 27. desember 2013 #25 Skrevet 27. desember 2013 Ikke meningen å være anonym over!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå