FruLulle Skrevet 16. februar 2014 #1026 Del Skrevet 16. februar 2014 tenker på deg EM86! Håper på det beste! er vondt å lese om dere som ikke har det bra! jeg for min del har bare kvalmen å klage på..og at mannen dro på øvelse og ikke kommer tilbake før onsdag :/ jaja..har vært på en skitur id ag med hunden for å gi han litt mosjon..han trekker meg..jeg står der stort sett og bare holder balansen siden føret er så dårlig..pleier vanligvis å skøyte bak på ski var forresten innom HM i går og prøvde noen mammabukser..det var en deprimerende affære..huff..alt var liksom litt trangt og jeg følte meg bare så fæl!! haha.måtte le litt av meg selv etterpå..kjøpte noen strømpebukser..får satse på skjørt og kjoler fremover noen andre som har prøvd seg på mammaklær? gode tips? Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 16. februar 2014 #1027 Del Skrevet 16. februar 2014 tenker på deg EM86! Håper på det beste! er vondt å lese om dere som ikke har det bra! jeg for min del har bare kvalmen å klage på..og at mannen dro på øvelse og ikke kommer tilbake før onsdag :/ jaja..har vært på en skitur id ag med hunden for å gi han litt mosjon..han trekker meg..jeg står der stort sett og bare holder balansen siden føret er så dårlig..pleier vanligvis å skøyte bak på ski var forresten innom HM i går og prøvde noen mammabukser..det var en deprimerende affære..huff..alt var liksom litt trangt og jeg følte meg bare så fæl!! haha.måtte le litt av meg selv etterpå..kjøpte noen strømpebukser..får satse på skjørt og kjoler fremover noen andre som har prøvd seg på mammaklær? gode tips? Ha en fin søndag! Jeg har kjøpt mammabukse hos HM Kjøpte for 14 dager siden, og er 12+4 i dag kjøpte en sort dongribukse mama slim high rib. Kjøpte i size 42 for å kunne vokse. Deilig stram i bena som jeg liker. Kostet bare 199 kr. Blir nok å kjøpe noen til De andre som så litt tøffere ut kostet 399 å derfor droppet jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 16. februar 2014 #1028 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg må snart ut på handletur! Hadde på en tights på tur i stad, og det var bare grusomt stramt over magen Syns bukser er vanskelig å kjøpe til vanlig så vet ikke om jeg tør å bestille på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 16. februar 2014 #1029 Del Skrevet 16. februar 2014 Den mammabuksa jeg kjøpte er god å vid i livet kjøpt på HM til 199kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 16. februar 2014 #1030 Del Skrevet 16. februar 2014 Haha, jeg synes dere er heldige som kan begynne å tenke på gravidbukser! Jeg har ikke lagt på meg så mye som et gram (8+2), er riktig nok fortsatt litt oppblåst om kvelden, men magen er ikke like treg som for et par uker siden, så føler meg mindre blubbete nå. Ingen klær som strammer noe sted. Kommer sikkert til å være glad for det senere, men akkurat nå er det bare kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 16. februar 2014 #1031 Del Skrevet 16. februar 2014 Ser ut som det her er slutten på min deltakelse her inne.. Rosa på papiret nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 16. februar 2014 #1032 Del Skrevet 16. februar 2014 Å nei EM86 Håper du har noen rundt deg som passer litt ekstra på deg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 16. februar 2014 #1033 Del Skrevet 16. februar 2014 Neinei! :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 16. februar 2014 #1034 Del Skrevet 16. februar 2014 Må nok takle dette alene....Skal ringe legen i morgen så jeg får bekrefta det da, men blir det ikke flere innlegg så vet dere hvorfor Blir nødt til å prøve fokusere på guttungen, selv om det blir tøft siden han ikke vet noe..Lykke til videre jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. februar 2014 #1035 Del Skrevet 16. februar 2014 Må nok takle dette alene.... Skal ringe legen i morgen så jeg får bekrefta det da, men blir det ikke flere innlegg så vet dere hvorfor Blir nødt til å prøve fokusere på guttungen, selv om det blir tøft siden han ikke vet noe.. Lykke til videre jenter Huff da, håpet i det lengste at dette skulle gå bra for deg.. Klemmer til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. februar 2014 #1036 Del Skrevet 16. februar 2014 Må si at når det gjaldt mammabukser, så likte jeg ikke så godt de dongeribuksene med stoff rundt magen, måtte hele tiden hipse de opp, kjøpte heller stoffbukser, de var deilig og komfortable, og kjoler.. Er 9 uker idag, noen som kjenner livmoren dukke opp nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulle369 Skrevet 16. februar 2014 #1037 Del Skrevet 16. februar 2014 Lykke til, EM86! Her har kvalmen kommet til min store forundring. 8+2 i dag, og jeg kjenner at det hadde holdt med øm pupp allikevel. Og jeg som skal i jobbintervju i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Ludvig Skrevet 16. februar 2014 #1038 Del Skrevet 16. februar 2014 Så trist EM86... God klem til deg! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr Mcstuffins Skrevet 16. februar 2014 #1039 Del Skrevet 16. februar 2014 EM86 tenker på deg og håper det fortsatt er litt håp 8+5 i dag. Er vel på tide å bestille time hos legen til første svangerskapskontroll...men har av en eller annen grunn ikke så lyst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~•~Vasteros~•~ Skrevet 16. februar 2014 #1040 Del Skrevet 16. februar 2014 Herregud så trist å høre EM86 Nå ble jeg ordentlig lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håp! Skrevet 16. februar 2014 #1041 Del Skrevet 16. februar 2014 tenker på deg EM86! Håper på det beste! er vondt å lese om dere som ikke har det bra! jeg for min del har bare kvalmen å klage på..og at mannen dro på øvelse og ikke kommer tilbake før onsdag :/ jaja..har vært på en skitur id ag med hunden for å gi han litt mosjon..han trekker meg..jeg står der stort sett og bare holder balansen siden føret er så dårlig..pleier vanligvis å skøyte bak på ski var forresten innom HM i går og prøvde noen mammabukser..det var en deprimerende affære..huff..alt var liksom litt trangt og jeg følte meg bare så fæl!! haha.måtte le litt av meg selv etterpå..kjøpte noen strømpebukser..får satse på skjørt og kjoler fremover noen andre som har prøvd seg på mammaklær? gode tips? Ha en fin søndag! Prøvde mammaklær jeg også. Fant flere fine topper, men buksene tror jeg bare jeg kan gi opp. Prøvde en svart i stretch/dongeri i str 46, men den var for trang. Finnes ikke større enn det, så da er jeg dømt til en graviditet i tights og skjørt :/ Kjedelig! Må si at når det gjaldt mammabukser, så likte jeg ikke så godt de dongeribuksene med stoff rundt magen, måtte hele tiden hipse de opp, kjøpte heller stoffbukser, de var deilig og komfortable, og kjoler.. Er 9 uker idag, noen som kjenner livmoren dukke opp nå? Jeg kjenner livmoren (er ihvertfall ganske sikker) nå 10+5. Har gjort det i noen dager. Ser ut som det her er slutten på min deltakelse her inne.. Rosa på papiret nå Uff, uff, uff... så utrolig trist å høre. Håper veldig for deg i fremtiden <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaksy Skrevet 17. februar 2014 #1042 Del Skrevet 17. februar 2014 EM86: Masse, masse klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 17. februar 2014 #1043 Del Skrevet 17. februar 2014 Håp: Ser du kjenner livmoren. Er du førstegangs eller har du barn fra før? Jeg kjenner etter innimellom, men vet jo at det er litt for tidlig for min del. Har bestilt ultralyd i uke 12 nå! Er så spent - og ble brått engstelig for at det ikke er noe der. Tullehjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaksy Skrevet 17. februar 2014 #1044 Del Skrevet 17. februar 2014 Kjøttmeis. Jeg kjenner heller ingen livmor, er 2gangs, så ville ikke vært stressa over det iallfall. Og jeg er 11 +3 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 17. februar 2014 #1045 Del Skrevet 17. februar 2014 Nei er absolutt ikke stressa, bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strikkedia Skrevet 17. februar 2014 #1046 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) EM86: dette var veldig trist, til deg, håper du finner masse støtte i lille sønnen din. 8+2. Min konstant kvalme som jeg har hatt i 2 uker med forsvant plutselig i går før leggetid, det gjorde den oppblåste harde følelsen i nederste delen av magen også. Når jeg la meg var det ingenting i veien for at jeg kunne sove på magen eller hvordan jeg ville. Ellers disse ukene har jeg bare klart å sove på sidene og igjen da kjent litt sånn ubehag i magen. Håper ikke dette er dårlige nyheter og at det er symptomene som avtar som normalt eller tar seg en velfortjent pause.. Våkna i dag også med så og si null kvalme Endret 17. februar 2014 av peachpie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkmaria1993 Skrevet 17. februar 2014 #1047 Del Skrevet 17. februar 2014 Håper det går bra med alle her inne ❤️ Jeg ligger inne på sykehuset nå, så mange tanker. Så følte derfor for og ønske dere alle her inne lykke til, og pass godt på den lille dere har i magen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaløve Skrevet 17. februar 2014 #1048 Del Skrevet 17. februar 2014 EM86, jeg krysser fingre for at det er skjøre slimhinner som gir deg rosa på papiret. Om det hadde vært en SA på gang, ville du gjerne ha sett friskt blod. Håper vi ser noe til deg igjen her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Ludvig Skrevet 17. februar 2014 #1049 Del Skrevet 17. februar 2014 Håper det går bra med alle her inne ❤️ Jeg ligger inne på sykehuset nå, så mange tanker. Så følte derfor for og ønske dere alle her inne lykke til, og pass godt på den lille dere har i magen ❤️ Så snill du er, takk Ingen god situasjon du er i nå, men det blir bedre, tro meg. For meg var det iallefall en lettelse og være på sykehuset og bare bli ferdig med den fysiske delen. Og så blir alt det andre bedre etterhvert bare du gir det litt tid. Lykke til på sykehuset og med tiden fremover! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaksy Skrevet 17. februar 2014 #1050 Del Skrevet 17. februar 2014 Frkmaria. Takk. Så snill du er. Håper de tar vare på deg på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå