Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby

Anbefalte innlegg

Du må ikke stresse, EM86!

Jeg ble fortalt av legen at høy HCG kontra lav HCG kan ha sammenheng med bl.a hannkjønn og hunnkjønn på fosteret!

Det kan også indikere flerlinger eller "enlinger" :)

Jeg tipper du skal ha en fin liten guttebaby, jeg :)

Jeg håper babyen lyser opp tilværelsen din slik at du får mange grunner til å smile fra øre til øre :)

Ønsker deg alt godt og enda mere til :)

Nå husker jeg ikke HGC-nivået med guttungen, om det var høyt eller lavt.. Får høre i morgen om det er lavt eller høyt innenfor det som er normalt..

Veit navn til både gutt og jente allerede, men kjønn spiller ingen rolle for min del så lenge babyen er frisk <3

Men takk for gode ord :)

Vi får håpe spirene våre klamrer seg fast og at vi får noen nydelige septemberbarn alle mann her nå :)

Fortsetter under...

Hadde 18 mnd mellom de to elste det var utrolig travelt men, de har hatt, og har utrolig mye glede av hverandre :)

Det hjelper med faste rutiner. Også tok jeg med meg begge ut i tvillingvogn. Da kunne de sove samtidig, og når størsta våknet kunne vi to leke på lekeplassen eller gå å mate ender :) Er hva man gjør det til. De dagene jeg var utrolig sliten sov jeg når de sov. Sånn var det når jeg var gravid også. Gikk rett å la meg når størsta skulle sove :)

En tur hos frisøren hørtes deilig ut Lykkespiren!

Veldig slitsomt å være kvalm! Her kommer det fortsatt i bølger. Hadde en tur over doskåla i dag og i går, men bare brekninger. Håper disse ukene går fort så vi heller kan begynne å kjenne på en fin mage heller enn at maten er på vei opp!

En tur hos frisøren hørtes deilig ut Lykkespiren!

Veldig slitsomt å være kvalm! Her kommer det fortsatt i bølger. Hadde en tur over doskåla i dag og i går, men bare brekninger. Håper disse ukene går fort så vi heller kan begynne å kjenne på en fin mage heller enn at maten er på vei opp!

sier meg tottalt 100% enig i det absolutt. Jeg har alltid en pose parat.

I taska, ved sofa, og i bilen. Det bare kommer brått!

Kvalm, kvalm, kvalm! Noen som har noen gode tips til hva man kan spise eller drikke for å døyve kvalmen litt? Har spist masse stupedama-drops her, som hjelper litt, men nå er jeg tom... Forsøker knaske Lakerol, men det fungerer ikke på samme måte. Uff, slitsomt dette altså.

Jeg ligger nesten bare på sofaen, og det er samboeren som fikser det meste her om dagen. Er forresten 10+2 nå

Annonse

Hei jenter :-)

Har ikke vært her inne på en stund ... Dagene har gått avgårde og jeg hadde noen uker uten matlyst og kvalme.., kastet ikke opp heldigvis men bare konstant kvalm.... Dette er helt borte:-)))

Er bare 10+ 3 nå... Går sakte!!! Jordmor time Nr 2 om en uke og håper å høre hjertelyd da:-)

Når er terminen din siden du går over allerede imorgen?...:-))

2 uker til jeg går over og jeg har termin rundt 8-9...

Aha :-)tenkte bare at diden jeg er rundt 8 så skulle jeg gått over om en uke jeg og, men det står bare uke 10 på baby appen min og det betyr at det er to uker til...

Lenge:-))

Skulle ønske tiden kunne løpe frem mot ultralyd!!

Har dere fått innkalling til ultralyd allerede?

Ok da er jeg i 2 trimerster da.

Tror egentlig jeg også hører hjemme nå i augustgruppa, men får vente og se til etter oul.

Skal på ultralyd på rikshospitalet om 1 uke. Det skal bli godt, men kjenner jeg er utrolig nervøs

Endret av ~Prinsesse Fiona~

Annonse

2.tri er bare en drøm enda...

I dag har jeg ikke klart noen ting pga kvalme.. Bare ligget på sofaen, gubben hentet i bhg, laget middag og fikk gutten i seng.. Hater å være så kvalm. Føler det bare tar seg opp og. Er 8 uker i dag, og blir det som sist varer kvalmen langt uti 5.måned... Blæh..

Men hvor jeg gleder meg til kvalmefrie dager og voksende mage!! Det er digg det!!

Ser jeg ikke er alene om denne kvalmen ja, uff det er så pyton! Og denne ekstreme trettheten... Gjør jo ikke annet enn jobb og slite sofaen, før jeg flytter meg til senga og nå ligger jeg her og får ikke sove pga denne kvalmen. Angrer på jeg ønsket med disse symptomene! Spesielt med tanke på de varte til uke 20 forrige gang. Forskjellen nå er at jeg ikke har spesielt god luktesans eller ømme bryst, så nå tenker jeg det kanskje er en liten gutt inni der siden forrige gang var litt annerledes og da ble det jente. Andre som har fått en gutte eller jentefølelse allerede?

Ser jeg ikke er alene om denne kvalmen ja, uff det er så pyton! Og denne ekstreme trettheten... Gjør jo ikke annet enn jobb og slite sofaen, før jeg flytter meg til senga og nå ligger jeg her og får ikke sove pga denne kvalmen. Angrer på jeg ønsket med disse symptomene! Spesielt med tanke på de varte til uke 20 forrige gang. Forskjellen nå er at jeg ikke har spesielt god luktesans eller ømme bryst, så nå tenker jeg det kanskje er en liten gutt inni der siden forrige gang var litt annerledes og da ble det jente. Andre som har fått en gutte eller jentefølelse allerede?

Har skikkelig jentefølelse :) ser at dette og mitt siste svangerskap er ganske like, bortsett fra at med Josef hadde jeg bare sunne cravingser, som salat, frukt og appelsinjuice. Nå så har jeg lyst på søtsaker i hopetall 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...