I scream for icecream! Skrevet 15. desember 2013 #26 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 1.56 og har en samboer på 1.93. Du kan tenke deg hvordan det ser ut. Men vet du hva? Jeg får plass på alle busser, fly og tog uten problem. Kjæresten min får ikke plass og sitter alltid vondt. Jeg har blitt løftet på i ungdomsårene og får ofte ertete kommentarer om høyden min, men jeg velger å se på det som flørting eller koseerting istedetfor å bli såret. Jeg er jo liten, sånn er det bare! Tidligere hadde jeg litt komplekser for det, men inntrykket mitt er at mange gutter/menn liker lave jenter, og det er mange fordeler med å være liten også. Jeg er sikker på at du ikke er mindre kvinnelig bare fordi du er lav, og som du ser; i denne tråden er det mange som er like lave, eller enda lavere enn deg. De fleste av mine venninner er ikke høyere de heller!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #27 Skrevet 18. desember 2013 Hei Så mange herlige kommentarer det var her! Nå føler jeg meg litt bedre, og skal begynne å jobbe med selvtilliten. Skal prøve å vise alle at man ikke nødvendigvis er et null, selv om en er lav.. Har opplevd litt fordommer, hvor jeg fikk inntrykk av å ikke bli tatt seriøst.. Og da spesielt av høye kvinner:/ Noen tror til og med at lave kvinner har mindre intelligens.. Men jeg får vise dem at de tar feil:) De som har kommet med slengbemerkninger til meg, var hovedsakelig personer som ikke kjente meg godt nok. Og alle disse har aldri interessert seg for meg vennskapelig sett. Det er moddellgener i familien min, men har alltid tenkt at jeg er ubrukelig, siden jeg er lav.. Og at jeg derfor ikke kan ha arvet dette.. Men det er helt sant at menn raskt ser nytten i kvinner som er lavere enn dem selv. Jeg har til og med opplevd at kjempehøye menn har meldt sin interesse:) Rart det der.. Men jeg forstår ikke hvorfor noen kvinner kan være så fæle mot de av dem som er så lave! Å være lav har sin pris også, da jeg sliter med å finne klær som ser bra ut på min lille slanke kropp.. Er redd for å se ut som et barn:/ Sko med høye heler har jeg nesten sluttet å gå med, da jeg føler at jeg "jukser" på utseendet. Det blir som å stige ned fra sin "høye hest", når en kommer hjem. Og da blir skuffelsen stor over å se at den høye personen i speilet, med ett blir lavere... Men men, slik er det! Min samboer er ikke altfor høy han, og rager 1.75 fra sokkelesten. Men passende for meg:) Jeg synes forøvrig at det er litt søtt å se par med høydeforskjeller. Takk for at dere delte deres ord til meg! God jul til alle <3 Anonymous poster hash: 2925f...3e4
Gjest meg&mini Skrevet 18. desember 2013 #28 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Asos.com har blant annet en kolleksjon for litt lavere kvinner:) Jeg har noen lave venninner og noen høye. Alle ser like kvinnelig ut:) Endret 18. desember 2013 av meg&mini
Gjest meg&mini Skrevet 18. desember 2013 #29 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Newlook.com og topshop.com har også klær til petite damer:) Jeg så at du bekymret deg litt om klær osv. De har ihvertfall mye fint og kult. Endret 18. desember 2013 av meg&mini
ærlig talt Skrevet 18. desember 2013 #30 Skrevet 18. desember 2013 Som noen skriver over her;menn er veldig enkle: Lave kvinner appellerer til deres instinkt/behov for å beskytte. Dette gjelder selvsagt ikke alle, men med årene (jeg er 32 år) har jeg skjønt at mange menn synes min høyde er akkurat passe og veldig feminint. Og jeg er til og med 2 cm lavere enn deg 😉 Jeg kan skjønne tankegangen din. Lenge tenkte jeg som deg. Alderen har nok gjort sitt, jeg gir litt mer fa*n i hva andre mener, og slapper mer av mtp høyden. Og først da kunne jeg tillate meg å synes at høyden min er et ikke-tema. Mannen min er 185 og jeg elsker høydeforskjellen vår. Når han holder rundt meg føler jeg meg veldig beskyttet og trygg 😊 Alle høyder har sin sjarm. Høyden har ingenting å si om du er feminin eller ei, det er nok selvtilliten din du må jobbe med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå