Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Er ca 1.60 høy, og er tynn i tillegg. Brystene er passe store.. Men komplekset mitt er tuftet på høyden:/ Har blitt ertet for dette siden jeg flyttet til en annen by.. Noen har til og med spurt meg om mine foreldre var kortvokste. Alt dette har revet ned selvtilliten min, og nå går jeg konstant rundt og føler meg lite kvinnelig, selv om jeg er en mor på 25 år. Er så redd for at datteren min skal skamme seg over meg:/ Noen som vet om det er mulig å vokste kanskje 1-2cm fram til man blir 30? Hva mener dere om damer som bare er 1.60. Ser de ut som barn i deres øyne, eller kan også de være vakre? Anonymous poster hash: 2925f...3e4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Kjære deg! Så utrolig korttenkte noen kan være. Du er ikke veldig lav. Jeg selv er 167, og føler meg ganske stor ved siden av mine nette venninner på rundt 160. Du er nok nydelig! Petit og feminin! Anonymous poster hash: 6ea01...ba5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Selvfølgelig er dere også vakre. Har mange flotte venninner som er rundt din høyde. Kjipt å lese at du er blitt ertet for høyden og at du opplever at dette går på selvtilliten løs. Ang å vokse videre etter passert 20 vet jeg lite om. Vet jo at det er noen som får hjelp med å forlenge bena, men vet ikke om dette er noe som gjøres når man er sluttet å vokse. Ville snakket med fastlegen, eller annet helsepersonell om dette, om dette er noe som går på psyken løs. Så vet du ihvertfall hvilke muligheter som er. Ellers er det vel få som rocker høye hæler så bra som de som ikke er er så veldig høye. Jeg føler meg som en kjempe om jeg prøver noen av skoene som er i butikken nå om dagen. Anonymous poster hash: b6c71...1b6
sug lut Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Det er bare du som kan bygge deg opp. Det er plenty andre på din høyde, inkludert mora og svigerinna mi - og Hayden Panettiere er feks 1.53. Men det er opp til deg å definere deg som bra nok.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er ca 175 høy og slank og jeg føler meg som regel som en gigant blant alle de lavere kvinnene. Høyden får meg ikke til å føle meg mer kvinnelig, heller tvert imot. De fleste venninnene mine opp gjennom årene har faktisk vært mellom 158 og 162, det er kvinner som jeg synes er mye mer feminin enn det jeg selv er!!! Det sies av mange menn drømmer om kvinner med lange bein osv. Men vet du hva - min erfaring er at menn ofte ønsker å holde dette i fantasien, fordi de ofte ser på en kvinne som er nesten like høy som dem selv (eller høyere med høye hæler) som en trussel mot deres maskulinitet. Min erfaring er at lavere kvinner blir sett på som mer ufarlige enn det jeg blir. Noen av de mest feminine og vakreste kvinnene jeg kjenner er rundt din høyde, HI! Det har også mye med utstråling å gjøre, for de er ikke nødvendigvis "billedskjønne" - men de er vakre i seg selv. Høyden din er kun et problem hvis du gjør den til det, HI! Ps.... hvis du på 160 cm blir spurt om foreldrene dine var kortvokst, da hadde jeg bare parert "var foreldrene dine mindre intelligente?".... Anonymous poster hash: a23d1...09f
skjotta Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Mamma er 1, 58. Hele slekten hennes er i samme høyde, utrolig feminine og vakre hele gjengen. Jeg føler meg som en klosset kjempe i deres selskap.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Vet du hva Sarah Jessica Parker og Natalie Portman har til felles med deg? Dere er akkurat like høye, dvs 160 cm Det er ikke lengden som gjør deg feminin og kvinnelig. Ps: Reese Witherspoon er 156 cm og Kylie Minogue er 152 cm Anonymous poster hash: 7c86f...a5b
Fru.Frøken Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er selv 160, og blir lettere sjokka over at noen kan mobbe deg for det! Gjennomsnitshøyden for kvinner i Norge ligger vel mellom 165 og 170 tror jeg. Da jeg var liten synes jeg det var litt kjipt å være lavest i klassen, siden noen påpekte dette. Jeg har opplevd å bli omtalt som liten senere, men det er bare av de som er mye høyere enn meg, og synes det er artig.. ikke mobbing. Er veldig fornøyd med høyden min, og det burde du også være, 160 er helt topp! <3 Høyde er ikke noe noen kan gjøre noe med, men er absolut ikke er problem, med tanke på helse eller annet. Veldig trist at du skal måtte oppleve dette.
mamma_bergen Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Hm, jeg er 157 og jeg stortrives som liten Jeg har aldri blitt mobbet for det, men selvfølgelig kan det komme en spøk innimellom da
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Er 171 og synes jenter rundt 160 er så kvinnelige og nette. 160 er da en rimelig normal høyde på en kvinne? Har du flyttet til et sted med bare kjemper? Anonymous poster hash: 2b5d8...762
Cat_Woman Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er også 160, og trives kjempegodt med det
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 170 og fornøyd, føler meg verken høy eller lav. Har alltid syntes nette jenter er mer feminine jeg da, så sjansen for at jeg hadde syntes det om deg er svært stor Anonymous poster hash: 59a12...255
Strandloppa og lillebror Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er enda lavere enn deg, 1.58. Jeg opplever at menn finner det tiltrekkende med lave jenter som oss. Kanskje er det nettopp høyden som er en del av å gjøre oss feminine? Jeg stortrives med å være lav😊
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 1.53.. Får ikke handlet ibux uten legitimasjon, alle løftet på meg hele tiden i ungdomsårene. Alle MÅ påpeke hvor utrolig liten jeg er, på spisesteder blir jeg tilbudt godteri når jeg er ferdigspist, fulle 16-åringer ser på meg som smårips, de eldre ser ikke på meg i det hele tatt, blir alltid tatt for å være storesøster/trillepike istedenfor mamma.... Hjelper lite å være tynn og flatformet, og at jeg har smilehull... Anonymous poster hash: 1d043...25b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er også 160 cm, mange ganger har jeg fått kommentarer på det, men du må bare legge det bak deg.. Mange fordeler med det også skal jeg si deg Du kan gå i høye hæler uten å se ut som en kjempe bl.a Du er så høy(ikke lav) som du er du rekker akkurat ned til bakken. Anonymous poster hash: 879ff...027
Mamma4livet Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 1.53.. Får ikke handlet ibux uten legitimasjon, alle løftet på meg hele tiden i ungdomsårene. Alle MÅ påpeke hvor utrolig liten jeg er, på spisesteder blir jeg tilbudt godteri når jeg er ferdigspist, fulle 16-åringer ser på meg som smårips, de eldre ser ikke på meg i det hele tatt, blir alltid tatt for å være storesøster/trillepike istedenfor mamma.... Hjelper lite å være tynn og flatformet, og at jeg har smilehull...Anonymous poster hash: 1d043...25b Jeg er litt høyere enn deg, men kjenner meg så igjen på dine opplevelser! Nå vet jeg ikke din alder, men når jeg nærmet meg 30 år så bedret ting seg. Nå når jeg er 40 er det dessverre ingen som løfter meg lengre... Et tips er å kle seg "voksent"( ikke kjerring altså...) og å sminke seg hver dag.
studVest Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Kjenner flere som er like høye som deg - smarte, reflekterte og lekre damer som har kommet langt her i livet!
Bumblebeee Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er ikke høy, er 1.68, men kjenner flere på rundt 1.60 som er slanke og nette. Jeg har mange ganger ønsket at jeg var som dem. De er så feminine og smekre. Jeg er sikker på at du er som dem, HI.
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Du er da ikke så lav:-) Er selv 176cm og følte meg alltid som en lyktestolpe i forhold til de andre venninne mine som alle var forholdsvis lave. Sånn ca som deg og litt høyere. Hva med å bestille deg en "bli ny dag"? Med sminke, hår og klær som passer deg? Kanskje du da vil se hvor flott du egentlig er?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 1,58, og liker meg sånn Liten og søt! Anonymous poster hash: 855ab...f63
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #21 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 182, og skulle gitt mye for å være på din høyde. Jeg føler meg stor og lite feminin i forhold til mine nette venninner på 160. Ikke snakk om at mannen min kan bære meg til sengs, for å si det sånn. Har hele oppveksten blitt mobbet for høyden, selv om jeg i voksen alder har innsett at mange menn faktisk synes det er sexy med lange bein (selv om noen her selvfølgelig MÅ påpeke det motsatte - rart det skal være så vanskelig å oppmuntre noen uten å tråkke på noen andre?)... Konklusjonen er at vi må være fornøyde med oss selv, uavhengig av høyde! Alle er forskjellige og heldigvis har alle forskjellig smak, så noen liker lave, noen liker høye, noen liker tykke, noen liker tynne, noen liker små pupper og noen liker store pupper. Elsk deg selv for den du er! Anonymous poster hash: 86e84...079
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #22 Skrevet 15. desember 2013 jeg er 155 høy fra en familie med høye folk. kortsete broren min er 180 høy. jeg blir konstant løfra på & kaldt baby osv klype i kinnene & si dikke dikke dikk osv er også veldig gøy begynte tidlig å gå i høye heler, skal jeg ut uten hundene i dag er det minimum 10 cm heler på skoa. men 17 cm heler rekker jeg sambo opp til haka... jeg liker ikke å være så kort men er ikke akkurat sån at jeg kan gjøre noe med det. + er ikke bare dumt heller da mange menn liker korte jenter & jeg slipper å betale voksen billett på toget https://weheartit.com/entry/83172876/search?context_type=search&context_user=KlaudijaaRaawr&query=Im+not+short Anonymous poster hash: e1d57...6d4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #23 Skrevet 15. desember 2013 Det er vel få ting som er så kvinnelig som lave jenter da De fleste jeg kjenner (inkludert meg selv) elsker jentene lave, for da føler vi at vi beskytter dem litt. Hehe, er litt enkle. Anonymous poster hash: 35e89...40c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 15. desember 2013 #24 Skrevet 15. desember 2013 Åh, hva jeg ikke skulle gitt for å være på din høyde Hi, selv er jeg 178 cm, og kan sjeldent gå i de skoene som selges i butikker nå (10 cm +) uten å se ut som en transe. Jeg har vært veldig heldig, fant meg en kar på 195, så det ser ikke så rart ut, men eksen min var 180, og jeg fikk aldri lov til å bruke høye hæler om vi skulle noe sammen..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #25 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 1.67, og føler meg som en diger kloss ved siden av venninnene mine som er på rundt 1.60... De er mye mer kvinnelige enn det jeg er, etter min mening! Og jeg er slank altså, så er ikke stor, selv om det føles sånn. Min bestemor er 1.55, og den mest feminine kvinnen jeg vet om. Vær stolt av kroppen din! Skulle ønske jeg var 1.60! (unntatt på konsert og andre tilstelninger hvor man trenger høyde for å se noe... Da føler jeg meg plutselig liten...). Anonymous poster hash: 6d8b1...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå