Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #26 Skrevet 13. desember 2013 Gratulerer! Skjønner at du gjerne vil begynne litt tidlig, for det første er det jo superkoselig(men kan bli enda værre for deg hvis du mister fosteret), og for det andre slipper du den store pengesummen når fødselen nærmer seg/barnet blir født. Jeg gjorde det samme, har handlet litt tidligtidlig i svangerskapet(unisex og nøytrale farger), og tenkte at går det galt får vi kanskje et barn senere uansett og kan bruke det da. Men det som kan være mye lurere, er å sette over en sum på en egen konto, evt ta ut penger og legge i en konvolutt i en skuff, hver måned(feks 1000kr), så har du mye å handle for når det nærmer seg Anonymous poster hash: 5be71...6b6 Tusen takk Du det var jo faktisk kjempe lurt Den måten har jeg jo ikke tenkt på! Jeg har avtalt med samboer at vi ikke skal handle før jeg er over uke 12, men hadde man satt av penger kunne man ventet til man har vært på ordinær ultralyd eller enda senere:) Det var en veldig god ide det der Anonymous poster hash: e39e5...a23 Hehe, ikke sant! Følte meg såå smart selv når jeg kom på det da vi var gravide! For da slipper man den ene store summen, men slipper samtidig å handle og oppbevare det Anonymous poster hash: 5be71...6b6 Det skal jeg jaggu foreslå til samboeren når han kommer hjem Passer egentlig fint siden vi ikke har så stor oppbevaringsplass her vi bor nå Anonymous poster hash: e39e5...a23 Ikke vi heller, derfor vi fant ut den løsningen i tillegg til at ingen visste om det, så turte liksom ikke helt å handle noe heller, haha! Anonymous poster hash: 5be71...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå