Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #26 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass. Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #27 Skrevet 10. desember 2013 Har en på 1,5 år,jeg har vært full kanskje 5 ganger i løpet av den tiden og brisen ca 6-7 ganger. Tar oss av og til 1-2 glass vin med samboer i helgene til maten også. Anonymous poster hash: ba726...018
wilmus Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 En gang i året eller noe? Orker ikke mer jeg… Men nå blir jo jeg dårlig i 2 døgn etter en flaske vin.
MrsMilla Skrevet 10. desember 2013 #29 Skrevet 10. desember 2013 Til vanlig tar jeg gjerne et par glass hvitvin på fredagskvelden, og deler gjerne ei flaske vin med mannen min lørdager med en bedre middag. Veldig koselig. Fyll orker jeg ikke, men blir vel innimellom litt småbrisen. Kan finne på å gå ut, men blir i større grad parmiddager og sånt. Glad i øl også, men blir sjelden siden jeg kun drikker Corona, og de er litt for dyre synes jeg til at det blir noen vane. Liker ikke å bruke for mye penger på sånt, men må innrømme at jeg heller velger litt mindre mengder for å få en bedre vin. Bortsett grå nå som jeg er gravid igjen, da er det ingenting.
BettyBoob Skrevet 10. desember 2013 #30 Skrevet 10. desember 2013 Kanskje 2-4 ggr pr år. Blir då fyllesyk av ingenting (f eks 2 øl...) at det et ikke verdt det stort sett.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #31 Skrevet 10. desember 2013 Vin til mat 1-3 ganger i uken, på deling med mannen, hender vi strekker samme flaske over 2 dager. Evt. ett glass til maten på restaurant. Drikker veldig sjeldent utenom måltidene, må i så fall være på apero et eller annet sted. Å bli full ville vært skikkelig flau. Har tatt med meg mine kontinentale vaner når jeg flyttet til Norge. Anonymous poster hash: df94d...69e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #32 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er ikke den som nyter et glass vin til maten, ikke mannen heller, så i hverdagen drikker vi ikke. Hadde uansett aldri drukket begge to, er en prinsippsak at minst en voksen skal være klin edru så lenge det er barn i huset, mannen er heldigvis enig Minsta er 7 mnd og jeg har vært på fest to ganger med en mnd mellomrom, to bursdager, runde dager. Drar sjelden ut uten at det er en spesiell anledning lenger, blir stort sett bursdager, bryllup, utdrikningslag osv, så det blir veldig varierende hvor ofte det blir. Men siden eldste på tre kom til verden har jeg vært ute 10 ganger kanskje. Anonymous poster hash: fcdad...3f7
Katapult Skrevet 10. desember 2013 #33 Skrevet 10. desember 2013 I skikkelig festlig lag er jeg vel 2-3 ganger i året. Ellers kan mannen og jeg fint dele en øl til middag en fredagskveld i ny og ne:-)
Mandala Skrevet 10. desember 2013 #34 Skrevet 10. desember 2013 Da barna var i bhg- alder var det svært sjeldent. Nå drikker jeg ganske ofte. Ikke så ofte fest, men drikker vel så gjerne hjemme med kjæresten. Men nå er vi ofte sammen uten barn da. Med barna hjemme kan vi bli bittelitt brisne. Hvor ofte? Alt fra to ganger i uka til en gang på tre uker.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #35 Skrevet 10. desember 2013 Drikki 3 pærecider på 6 år.... Hehe så ikke ofte akuratt. Før barn , på fest to ganger i mnd. Prioriterer annerledes nå, savner ikke livet før barna. Men var voksen/ gammel nok da jeg fikk barn så hadde over 10 år med voksenliv og fest og morro for mange fremtidige år hehe Anonymous poster hash: 99ce7...553
Jallow B Skrevet 10. desember 2013 #36 Skrevet 10. desember 2013 Er ute og danser 1-2 ganger i måneden, drikker da alt fra èn øl til langt flere Fylla-styret la jeg fra meg da jeg møtte mannen min, går nå ut for å danse og kose meg. Han, derimot, har vært ute èn gang i hele 2013...
MammantilNurket Skrevet 10. desember 2013 #37 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71 Trodde det var ganske normalt, jeg. Dersom jeg hadde ammet fremdeles ville det nok ikke blitt noe særlig vin til middag eller i badekaret Jeg synes et glass vin til maten er nydelig. Drikker så godt som aldri brus og jeg vil MYE heller ha et lite glass vin og en ostebit enn f.eks.sjokolade/godteri
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #38 Skrevet 10. desember 2013 Har ikke drukket noe på 6 år, og savner det ikke. Tåler ikke rødvin, liker ikke sprit og øl. Cider er kvalmende søtt. Hadde en hvitvin jeg likte men den er gått ut for mange år siden og gidd ikke bestille inn siden det er fryktelig langt til polet. Er også ferdig med å gå på byen Anonymous poster hash: 903e6...4d0
det er berre mordi Skrevet 10. desember 2013 #39 Skrevet 10. desember 2013 Om ein ser bort frå ei veke om sommaren då eg er i feststemning i 4-5 dagar på rappen (utan born), så er det nok omlag 5 - 6 ganger i året eg er godt i farta, sånn ellers. Lite om ein samanliknar meg med nokre av venninnene mine, men eg har ærleg talt ikkje kondisjon til så mykje meir.
☆☆☆ Skrevet 10. desember 2013 #41 Skrevet 10. desember 2013 Har vore gravid eller ammande frå juni 2011 til dags dato, med unntak av ca 2 mnd rundt jul i fjor, så det har blitt lite drikking på meg..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #42 Skrevet 10. desember 2013 Aldri. Signerer. Men gleder meg til mannen og jeg har såpass mye overskudd at vi kan kose oss med en flaske vin sammen. Men å dra ut på byen og feste og bli fulle, nei det er vi ferdige med Anonymous poster hash: 0e6c8...3c0
overlord Skrevet 10. desember 2013 #43 Skrevet 10. desember 2013 Gjennomsnittlig èn gang i måneden kanskje (mindre på vinteren, mer om sommeren).
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #44 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71 Trodde det var ganske normalt, jeg. Dersom jeg hadde ammet fremdeles ville det nok ikke blitt noe særlig vin til middag eller i badekaret Jeg synes et glass vin til maten er nydelig. Drikker så godt som aldri brus og jeg vil MYE heller ha et lite glass vin og en ostebit enn f.eks.sjokolade/godteri Tror ikke det er normalt å ha vært på byen og festet skikkelig 3 ganger når man har en såpass liten baby. Fokuset endrer seg jo for svært mange når de blir mødre, man blir ofte litt mer hjemmekjær og roer livet ned til fordel for babyen. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har dratt på fylla flere ganger i barnets første levehalvår. Annet enn søsteren min da, men hun ser mest på ungene sine som jobb og ordner seg barnevakt så ofte hun kan. Anonymous poster hash: 0e6c8...3c0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #45 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71 Trodde det var ganske normalt, jeg.Dersom jeg hadde ammet fremdeles ville det nok ikke blitt noe særlig vin til middag eller i badekaret Jeg synes et glass vin til maten er nydelig. Drikker så godt som aldri brus og jeg vil MYE heller ha et lite glass vin og en ostebit enn f.eks.sjokolade/godteri Tror ikke det er normalt å ha vært på byen og festet skikkelig 3 ganger når man har en såpass liten baby. Fokuset endrer seg jo for svært mange når de blir mødre, man blir ofte litt mer hjemmekjær og roer livet ned til fordel for babyen. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har dratt på fylla flere ganger i barnets første levehalvår. Annet enn søsteren min da, men hun ser mest på ungene sine som jobb og ordner seg barnevakt så ofte hun kan. Anonymous poster hash: 0e6c8...3c0 Jeg var også på byen flere ganger under barnets første leveår. Ikke noe problem, babyen har jo en pappa også. Men jeg hadde så vidt fylt 20 da, når jeg 30. Ikke like ofte ute nå lenger, men en gang i ny og ne, kanskje 12 ganger i året? Anonymous poster hash: 7a627...2c5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #46 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71 Syns du virkelig det er mye å ha vært på byn 3 av 150 dager? Anonymous poster hash: 55875...37a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #47 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71 Syns du virkelig det er mye å ha vært på byn 3 av 150 dager? Anonymous poster hash: 55875...37a Om man har en liten baby og ektemann hjemme, ja. Om man er en singel student, nei Anonymous poster hash: 0e6c8...3c0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #48 Skrevet 10. desember 2013 Full har jeg ikke vært siden før jeg ble gravid med eldstemann, han er nå 12 år. Tatt et glass vin eller en øl har jeg gjort kanskje 6 ganger på de 12 årene, altså ikke så ofte som en gang i året engang... Anonymous poster hash: 141d0...843
MammantilNurket Skrevet 10. desember 2013 #49 Skrevet 10. desember 2013 Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.Det var mye til å bare ha en liten baby!! Drikker og er på byen kanskje en gang hver 4. Mnd. Stort sett bursdager, inflytningsfester, vinkveld med vennegjengen osv :-) Anonymous poster hash: de0ce...b71 Syns du virkelig det er mye å ha vært på byn 3 av 150 dager? Anonymous poster hash: 55875...37a Om man har en liten baby og ektemann hjemme, ja. Om man er en singel student, nei Anonymous poster hash: 0e6c8...3c0 Hvor ofte og når mener du er OK, da? Når han er konfirmert?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #50 Skrevet 10. desember 2013 Så ofte jeg kan.. Anonymous poster hash: 8aaa3...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå