Gå til innhold

småbarnsmammaer; hvor ofte drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså slik at dere blir brisne/fulle? Selv drikker jeg kanskje 3 ganger i halvåret... samboer mener jeg er blitt gørrkjedelig:( er det ikke normalt å drikke sjelden når man har små:-////

Anonymous poster hash: c84d1...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Max 1-2 ganger i året.

Anonymous poster hash: 0a925...dc8

Skrevet

Ungen blir 3 år nå, jeg har drukket 3 ganger... Jeg personlig ser ikke grunn til Og drikke så ofte/mye når man har barn, men dømmer ingen om dem drikker med omhu ;)

Anonymous poster hash: 9e9d9...e78

Skrevet

vin til mat, 2-3 ganger i året. Er ikke så glad i alkohol.

Anonymous poster hash: aa192...197

Skrevet

1-2 ganger i året. 3 ganger på 6mnd er ganske ofte i min verden;)

Skrevet

Drikker vin til maten noen få ganger i året, men blir aldri full. Drikker ikke mer enn et glass hver gang.

Skrevet

Jeg tar meg 1-2 glass vin i helgene.

Og ellers tar jeg meg en fest 4-6 ganger i året. Jeg er student så jeg deltar også på noen fester uten å drikke, orker ikke å være dårlig dagen derpå når barna er hjemme!

Skrevet

Drikker litt rødvin hver lør, men blir ikke drita. Og jeg ammer ikke. Dritafull drikker jeg meg aldri lengre.

Anonymous poster hash: 9b32e...71c
Skrevet

Tja, gjennomsnittlig 0,5 ganger i året. Tåler da alkohol litt dårlig, siden det drikkes sjelden, så jeg blir fort full og dårlig. Kan like greit bli avholds egentlig.

Anonymous poster hash: 9bb1e...9c7

Skrevet

1-2 ganger i året. Drikker et par glass vin hver helg.

Skrevet

Var ute i helga for første gang på 4 år! Holdt meg til å være brisen :)

Skrevet

Drikker kun på fest. Så ca 2-6 gr i året? +/-

Anonymous poster hash: feb77...7c6

Skrevet

Sønnen er 1,5 år og har snart termin med neste så har ikke drukket siden lenge før førstemann var i magen;P Nå er ikke jeg glad i alkohol heller da så ikke noe problem å holde seg borte et par år til:)

Anonymous poster hash: ab9ca...659
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

1-5 ganger i året.. Sammen med samboeren 1-2 ganger i året.. Som regel er det han som er ute på noe å drikker, mens jeg er hjemme med ungene.

Skrevet

Oj... Jeg er visst en sjelden rase :P Fest blir vel i gjennomsnitt ca 1 gang pr mnd. Blir oftere på sommeren og i jula og litt mer sjeldent på høst/vinter. Drikker ofte et par pils eller 3 på en lørdag hjemme sammen med mannen. Men blir jo ikke full av det.

Anonymous poster hash: e88a2...a06

Skrevet

Drikker meg aldri full. MEn jeg kan kose meg med vin eller øl i ny og ne.

Skrevet

Det er som regel de som sjelden fester som svarer på slike tråder :P

Hos meg varierer det veldig. Nå i det siste har det vært en gang i uka, noen ganger kan det gå måneder mellom. I snitt en gang i måneden. Blir da småbrisen/godfull :)

Anonymous poster hash: 7a627...2c5

Skrevet

Har vært "skikkelig" på byen tre ganger siden Nurket ble født - han er fem måneder. Alkoholforbruket vårt i det daglige har ikke endret seg veldig. Vi drikker gjerne vin til middag 1-3 ganger i uken. Som regel et 1-2 glass.

Skrevet

Har barnefri annenhver uke, så det blir vin annenhver helg :)

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Drikker alkohol ofte, men mer enn et par glass? Tja, et sted mellom 8-12 ganger i året.

Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: 125a4...795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...