Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #26 Skrevet 10. desember 2013 ALLTID mye papir nedi Do først. Uansett nr 1 og 2. Er d fler i huset må vannkrana alltid på ;-/ Anonymous poster hash: 236dc...358
Melaanzana Skrevet 10. desember 2013 #27 Skrevet 10. desember 2013 Papir i do for å unngå plopp og splæsj. Sjekker selvfølgelig papiret når jeg tørker meg etter nr 2. MÅ lese når jeg gjør nr 2. Leser bakpå sjampoflasker, bindpakker, såpeflasker Har gjort dette i alle år. Sånn sett burde jeg kunne tekstene utenat på alle språk etter hvert. Det gjør jeg ikke Hahaha, jeg også leser bakpå alle mulige produkter på badet
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 Setter på vannet Spiller Candy Crush Må tørke meg minst tre ganger selv om jeg bare har tisset. Må skifte truse/bind hvis jeg gjør nr 2 Vasker av doen med såpe Hvis jeg glemmer å trekke ned før jeg vasker hendene må de vaskes på nyttAnonymous poster hash: 86223...14f Men mobilen vasker du ikke etter å ha bæsja, tørka og spilt på den???? Anonymous poster hash: 18ec4...1c9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #29 Skrevet 10. desember 2013 Jeg MÅ tørke stumpen nøye med våtservietter etter Nr 2..... Ellers føler jeg meg ikke ren, hehe, føler ikke papiret tar "alt". Anonymous poster hash: 18ec4...1c9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #30 Skrevet 10. desember 2013 Jeg kommer aldri til å forstå meg på mennesker som innleder en tråd om andres dobesøk med 'Inspirert!'. Anonymous poster hash: fbc2c...4f1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #31 Skrevet 10. desember 2013 Å jo da, du skulle vært på dib i går kveld, da var det en tråd om en som ikke likte at bæsjen splæsjet nede i do. Kan hende jeg ble inspirert av det, kanskje noe annet Anonymous poster hash: fe4d0...ce2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #32 Skrevet 10. desember 2013 Papir i do for å unngå plopp og splæsj. Sjekker selvfølgelig papiret når jeg tørker meg etter nr 2. MÅ lese når jeg gjør nr 2. Leser bakpå sjampoflasker, bindpakker, såpeflasker Har gjort dette i alle år. Sånn sett burde jeg kunne tekstene utenat på alle språk etter hvert. Det gjør jeg ikke Dette gjør jeg også! MÅ lese på noe, men hvorfor er det slik? Det er jo veldig vanlig? Anonymous poster hash: 5525c...d2a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #33 Skrevet 10. desember 2013 Tja, aner jo ikke om det er så rart, men jeg piller meg i nesa mens jeg sitter på do. Anonymous poster hash: b83eb...3be Hahaha! Det gjør jeg også! Føler meg ille nasty når jeg gjør det, men da er man jo alene og anledningen byr seg til å få bort uønskede gjester! Anonymous poster hash: 2496b...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå