Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg spytter alltid i do når jeg er ferdig. Spytter aldri ellers. Her er det vel fullt lovlig å være anonym, og helst bare det. Anonymous poster hash: fe4d0...ce2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Tørker alltid av setet, setter meg ned og gjører mitt fornødne, tørker meg, kler på meg g skyller ned. Vasker rassen med vann på papiret når jeg har tømt meg analt. Så vasker jeg fingrene, går ut og lukker døra Anonymous poster hash: 5703b...4da
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Tja, aner jo ikke om det er så rart, men jeg piller meg i nesa mens jeg sitter på do. Anonymous poster hash: b83eb...3be
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Vel 21:17, det er ikke noe poeng i å vaske seg i rompa når du har kledd på deg Men takk for forklaringen. Selv har jeg ofte et lite toalettpapir-innlegg i trusa for om mulig å få den til å vare lenger. Ofte faller dette ut når jeg drar ned buksa og setter meg på doen, og bøyer meg dermed forover for å plukke det opp og kaste det bak meg i doen. Spennende, ikke sant? Anonymous poster hash: 841c7...295
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Vel 21:17, det er ikke noe poeng i å vaske seg i rompa når du har kledd på deg Men takk for forklaringen. Selv har jeg ofte et lite toalettpapir-innlegg i trusa for om mulig å få den til å vare lenger. Ofte faller dette ut når jeg drar ned buksa og setter meg på doen, og bøyer meg dermed forover for å plukke det opp og kaste det bak meg i doen. Spennende, ikke sant? Anonymous poster hash: 841c7...295 For å få trusen til å vare lenger??? LOL Hvor lenge varer den da? Anonymous poster hash: 4a876...181
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Vel 21:17, det er ikke noe poeng i å vaske seg i rompa når du har kledd på deg Men takk for forklaringen. Selv har jeg ofte et lite toalettpapir-innlegg i trusa for om mulig å få den til å vare lenger. Ofte faller dette ut når jeg drar ned buksa og setter meg på doen, og bøyer meg dermed forover for å plukke det opp og kaste det bak meg i doen. Spennende, ikke sant? Anonymous poster hash: 841c7...295 For å få trusen til å vare lenger??? LOL Hvor lenge varer den da? Anonymous poster hash: 4a876...181 Det lurer jeg også på? Kanskje vi kan spare på vasken her? * Glis* Anonymous poster hash: fe4d0...ce2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Liker best å være naken, men om jeg har kjole på liker jeg å rulle den sammen i BH'en Har angst for at tøy skal kommer nær toalettet. Vet ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 8d35f...af5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Putter alltid papir nedi do, hater splætting. Ser alltid på papiret etter å ha tørket meg (etter å ha hatt familiemedlemmer med tarmkreft er det obligatorisk). Snur alltid dorullen "riktig" vei om jeg er en plass der den henger "feil" (papiret SKAL henge ut fra veggen!) Anonymous poster hash: f2276...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Jeg leser, enten ukeblad eller dib. Og så sitter jeg til beina sovner. Elsker å bæsje!! Anonymous poster hash: 24124...600
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Liker best å være naken, men om jeg har kjole på liker jeg å rulle den sammen i BH'en Har angst for at tøy skal kommer nær toalettet. Vet ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 8d35f...af5 Å gå på do helt naken går ikke for meg. Om jeg tilfeldigvis ER naken må jeg ta på meg truse og t-skjorte... Synes ikke det er rart i det hele tatt, faktisk:) Anonymous poster hash: 2c5e2...561
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Putter alltid papir nedi do, hater splætting. Ser alltid på papiret etter å ha tørket meg (etter å ha hatt familiemedlemmer med tarmkreft er det obligatorisk). Snur alltid dorullen "riktig" vei om jeg er en plass der den henger "feil" (papiret SKAL henge ut fra veggen!) Anonymous poster hash: f2276...9e8 Høres ut som meg :-P Jeg tisser først, så legger jeg papir langsmed fronten og ned i vannet. Så "sikter" jeg på papiret = null spor, null splæsj :-) Ser alltid på papiret etter tørk, har jeg alltid gjort. For å passe på at jeg tørker til det ikke er mer å tørke - garantert. Får også fulgt med på avføringen på den måten, som du nevner. Anonymous poster hash: e5ab8...295
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Liker best å være naken, men om jeg har kjole på liker jeg å rulle den sammen i BH'en Har angst for at tøy skal kommer nær toalettet. Vet ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 8d35f...af5 Å gå på do helt naken går ikke for meg. Om jeg tilfeldigvis ER naken må jeg ta på meg truse og t-skjorte... Synes ikke det er rart i det hele tatt, faktisk:) Anonymous poster hash: 2c5e2...561 Hihi. Tror vi er like rare begge to jeg Anonymous poster hash: 8d35f...af5
Plutselig_gravid Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Papir i do for å unngå plopp og splæsj. Sjekker selvfølgelig papiret når jeg tørker meg etter nr 2. MÅ lese når jeg gjør nr 2. Leser bakpå sjampoflasker, bindpakker, såpeflasker Har gjort dette i alle år. Sånn sett burde jeg kunne tekstene utenat på alle språk etter hvert. Det gjør jeg ikke
sologsommer Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Må klø meg i ørene med qtips, hver gang jeg er på dó
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Haha dette med å lese bakpå gjorde jeg i mange år. Lærte meg utenatt det som stod på plastikken til dopapiret. Anonymous poster hash: 0896e...3b8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Renser alltid nesa for busemenn når jeg er på do. Har helt angst for at noen skal se jeg har en i nesa så da må jeg sørge for å ikke ha noen :-D Og så tar jeg bestandig genseren stramt inntil kroppen og drar den ut i en flik forran som jeg da tar opp til halsen i genseren og stapper oppi. Da slipper jeg å holde opp genseren når jeg er på do :-D Anonymous poster hash: 6668e...40f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Papir i do for å unngå plopp og splæsj. Sjekker selvfølgelig papiret når jeg tørker meg etter nr 2. MÅ lese når jeg gjør nr 2. Leser bakpå sjampoflasker, bindpakker, såpeflasker Har gjort dette i alle år. Sånn sett burde jeg kunne tekstene utenat på alle språk etter hvert. Det gjør jeg ikke Jeg gjør det samme som deg, så da er vi to:-) I tillegg knipser jeg når jeg tisser. Ikke alltid, men når jeg ekstremt tissetrengt og det føles så fantastisk å gå på do så knipser jeg i det jeg begynner å tisse... Anonymous poster hash: 846fc...e0e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. desember 2013 #18 Skrevet 9. desember 2013 Papir i do for å unngå plopp og splæsj. Sjekker selvfølgelig papiret når jeg tørker meg etter nr 2. MÅ lese når jeg gjør nr 2. Leser bakpå sjampoflasker, bindpakker, såpeflasker Har gjort dette i alle år. Sånn sett burde jeg kunne tekstene utenat på alle språk etter hvert. Det gjør jeg ikke Jeg er også helt avhengig av å lese mens jeg bæsjer! Dvs, mobilspill funker også, men jeg kan ikke se ut i intet. Leser på dorullpakker, såper og varmtvannstanker eller hva som måtte befinne seg der
Gladmor30 Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 Her lukkes øynene mens jeg nyter øyeblikket, når jeg bæsjer
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #20 Skrevet 9. desember 2013 Hvis noen nylig har vært på do før meg, så tørker jeg av dosetet med papir, selv om det er rent. Så setter jeg på vasken og legger dopapir i do, uansett om jeg bare skal tisse. Også må selvfølgelig dorullen henge riktig vei, noe som er et helvete hos slektninger som har sånne avanserte dorullholdere.. Kan ikke sitte på Facebook eller lignende når jeg bæsjer, da føler jeg at jeg driter i all offentlighet, selv om jeg vet at ingen ser meg.. Anonymous poster hash: 7399d...65c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #21 Skrevet 9. desember 2013 Setter på vannet Spiller Candy Crush Må tørke meg minst tre ganger selv om jeg bare har tisset. Må skifte truse/bind hvis jeg gjør nr 2 Vasker av doen med såpe Hvis jeg glemmer å trekke ned før jeg vasker hendene må de vaskes på nytt Anonymous poster hash: 86223...14f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #22 Skrevet 10. desember 2013 Piller meg litt i nesen hvis jeg føler for det. Går gjerne på do naken, det er herlig! Bruker aldri mobil eller ipad, og leser heller ikke blader. Kan dog lese på dorullplastikk, sjampoflasker og slikt. Anonymous poster hash: 3a41c...1d6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #23 Skrevet 10. desember 2013 Setter på vannet Spiller Candy Crush Må tørke meg minst tre ganger selv om jeg bare har tisset. Må skifte truse/bind hvis jeg gjør nr 2 Vasker av doen med såpe Hvis jeg glemmer å trekke ned før jeg vasker hendene må de vaskes på nyttAnonymous poster hash: 86223...14f Hva er poenget med å skifte truse etter å ha bæsjet? Blir trusa skitten av at du bæsjer i do? Anonymous poster hash: 0c04c...a77
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #24 Skrevet 10. desember 2013 På ingen måte. Jeg har bakteriefobi. Vasker alle klær på 60 grader pluss, fryser klær hvis jeg føler det klør, vasker hender hele tiden, vasker alle kniver og fjøler mellom hver grønnsak osv. Sånn er jeg. Anonymous poster hash: 86223...14f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #25 Skrevet 10. desember 2013 Putter alltid papir nedi do, hater splætting. Ser alltid på papiret etter å ha tørket meg (etter å ha hatt familiemedlemmer med tarmkreft er det obligatorisk). Snur alltid dorullen "riktig" vei om jeg er en plass der den henger "feil" (papiret SKAL henge ut fra veggen! ) Anonymous poster hash: f2276...9e8 Høres ut som meg :-P Jeg tisser først, så legger jeg papir langsmed fronten og ned i vannet. Så "sikter" jeg på papiret = null spor, null splæsj :-) Ser alltid på papiret etter tørk, har jeg alltid gjort. For å passe på at jeg tørker til det ikke er mer å tørke - garantert. Får også fulgt med på avføringen på den måten, som du nevner. Anonymous poster hash: e5ab8...295 Ja alltid papir nedi do før jeg gjør noe. Og om dorullen er "feil vei" retter jeg på den! og du å jeg har den "rette"måten ellers så lukter jeg bestandig i trusa når jeg er på do. (Det er flaut det.. ) Jeg ble også tatt på fersken av kjæresten en gang.. Jeg holdet på å dø!!.. Heldigvis så trodde han at jeg "bare" studerte trusa, og ikke lukta Anonymous poster hash: 5c8c7...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå