Gå til innhold

Var jeg uforskammet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vil si at du var uforskammet. Hun hadde jo gjort en god jobb for deg, også kaller du henne utakknemlig bare pågrunn av at hun ikke ville ha penger.

Anonymous poster hash: c25ec...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv ville jeg med glede hjulpet naboen å måke snø, og aldri i verden tatt i mot noe annet enn takk for det.

Din kommentar var mest rar, og frekk. Du må nok si unnskyld neste gang, ja..

Skrevet

Helt merkelig at du må spørre om du var uforskammet. Det skjønner du vel selv?

Anonymous poster hash: 78d73...790
Skrevet

Har heller invitert henne på kaffe som takk for hjelpen!

Anonymous poster hash: 6efa4...dc0

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hehe, trodde det var noen som hadde forsynt seg litt for grovt av julegløggen... Men dere har kanskje gjort det også? God jul!

Anonymous poster hash: 9a4c2...ee0
Skrevet

Uforskammet av deg! Si unnskyld!

Anonymous poster hash: 240b2...9f1

Skrevet

Ja du var uforskammet... Du kan ikke tvinge folk til å ta i mot penger?? Kanskje naboen din følte du var litt nedlatende med den 100 lappen?Hun ville kanskje hjelpe uten at det skulle være forventet å få betaling?! Syns det var merkelig å tilby en 100 lapp for at naboen har litt "dugnadsånd". Hadde det vært meg ville jeg takket skikkelig for hjelpen og kanskje bedt henne inn på kaffe, eller spurt om hun ville komme på kaffe og vafler en annen dag.

Hun hjalp deg også kan du gi henne en tjeneste en annen gang. Hadde du "ræla" ut av deg den kommentaren til meg, hadde det vært siste gang jeg hadde hjulpet deg med noe ihvertfall. 

Ville bedt om unnskyldning for dårlig oppførsel var jeg deg..

Skrevet

stakkars dame, hun var jo bare hyggelig. synes du var sikkelig uhøflig. si unnskyld

Skrevet

Gurimalla, er det mulig liksom? Hadde aldri måka snø for deg igjen iallfall, hadde heller måka snøen inn i innkjørselen din istedet.

Anonymous poster hash: f1fc1...50e
Gjest Antarctica
Skrevet

Jomfruer/Nøffemor/Fru Åsta er på ferde igjen.

Anonymous poster hash: 55fd7...fde

Neste blir vel at HI knabber hagesaksa hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...